Sipilää ei kiinnosta - ylimielisyys huipussaan
Sipilän ilmoittaman mukaan häntä ei kiinnosta milloin Berner on tuonut julki siirtymisensä SEB pankkiin.
Vai niin. Minua kyllä äänestäjänä kiinnostaa, ja Sipiläkin on äänestäjien mandaatilla toimimassa, toistaiseksi, ikävä kyllä, joten luulisi ottavan vastuuta tästä.
Koskaan ennen ei Suomen politiikassa ole vastaavaa nähty, kuin Sipilän johtaman hallituksen sekoilut valmistelemattomine takaisinvedettävine lakiesityksineen, sekä pääministerin mielipiteiden vaihtuminen samanpäivän aikana. Myös kovin huono muistinenkin vielä kierreltyine totuuksineen.
Mielenkiintoista nähdä vaalien jälkeen minne on paikka pedattu myös hänelle.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juha Sipilä on kestävyydestä mitattuna, mikä on sisun ja näkemisen paras asia maallemme osaamisesta ja sen kestävyydestä niin paras politiikko suomelle. Picture that Li Andersson with your cv.
Häpeä!
Sori mutta kamelit ja romaanit eivät kuulu minun politiikan meriitteihin eikä Juha Sipilän.
Vierailija kirjoitti:
Olen ulkoistanut kaikki keskustalaiset tuttavani. Sairaiden ja vanhusten kiusaajia - eikä ihminen siitä muutu. Mikään ei perustele tuollaista poliittista kantaa, se on pahuutta itsessään.
Näin toimii jokainen järkevä ihminen.
Sipilää välittää aidosti Suomesta ja suomen kansasta.
Paljon.
Vierailija kirjoitti:
Sipilää välittää aidosti Suomesta ja suomen kansasta.
Paljon.
Häpeä!
Onko totuus nykyisin jo vihanlietsontaa kepulestoista?