Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos 45+ miehellä perusasiat kunnossa on todella helppo saada parisuhde - vaikeaa on välttää joutumasta sellaiseen :)

Vierailija
20.02.2019 |

Naisilla taas tuntuu olevan kovin vaikeaa

Kommentit (170)

Vierailija
141/170 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin noin. Oon 55v. mies ja sain 30v. Nuoremman naisen. Nainen on vieläpä timmi ja kurvit oikeissa paikoissa.

Vierailija
142/170 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mitä se on noilta kypsemmiltä naisilta pois että 45v. Mies saa nuorta naista?

Ei olekaan, mutta nuorelta naiselta näkyy katoavan ihmisarvo, kun sinä siihen kosket. Nainen muuttuu lihaksi ja kolmeksi reijäksi. Tuo asenne on kovin vastenmielinen, eikä sillä kyllä "saa" normaalia naista, vaan jotain jämää, joka ei ole ihan täysin tasapainoinen.

Jos oletetaankin että mies noin ajattelisi niin oletko itse sitten parempi kun nimittelet täällä mt-ongelmista kärsivä ihmisiä jämäpaloiksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/170 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaa olla, että tuon ikäiset naiset mieluummin pysyvät vapaina. Kas kun kämppä on jo, velat maksettu, elämä mallillaan ja lapset kivassa iässä.

On erittäin helppo pysyä sinkkumiehenä; riittää, kun kehuu kaikkialla äänestävänsä perzuja ja puhuu rumasti muunvärisistä. Kaikki henkisesti terveet naiset kaikkoavat.

Siinähän pysyvät vapaina, sekään ei ole keltään pois. Hyvähän se on jos joku on katsonut olevansa onnellisempi sinkkuna. Mikä tämän pointti on että nainen haluaa olla sinkku, miten se liittyy koko keskusteluun? Luulisi jo joku vastaavan, niin monta samanlaista vastausta.

Vierailija
144/170 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nynnynnyyy kaikkien miehien pitää haluta eniten juuria minua +40vee akateemista ja muutenkin kaikinpuolin haluttavaa naista. Muuten tulee itkupotkuraivarit!

Vierailija
145/170 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Allekirjoitan aloituksen mielipiteen minäkin täysin. Olen itse vajaa nelikymppinen, lapseton ja lapsia haluamaton nainen, joka käytännössä saa haluamansa kuin haluamansa miehen. Oli miehen ikä sitten mitä tahansa välillä vajaat 30-vanhus.

Olen ihan hemmetin kranttu ja osaan kertoa, että niitä oikeasti järjellisiä ja taloutensa hoitaneita miehiä on erittäin vähän vapaina yli nelikymppisissä. Tienaan hyvin, olen erittäin edustava (pitkähiuksinen, oikeasti urheileva, kaunis kasvoiltani, fiksu, tyylikkäästi puheutuva).

En todellakaan lähde treffeille esimerkiksi fyysisesti sairaan (mt-ongelmat, alkoholismi, liikkumista estävät/hankaloittavat jutut), kouluttautumattoman, ylipainoisen, lyhyen tai ruman miehen kanssa. Lisäksi talousasioiden pitää olla kunnossa. Miehellä pitää olla hyvällä maulla sisustettu koti ja elämäntavan sellainen, ettei tarjousten perässä tarvitse ruokakaupassa juosta. Saan varmasti syyttää itseäni sinkkuudesta mutta olen tyytyväinen. Seksiin minulla on vakikumppani, jonka mahdolliset muut hoidot eivät minua haittaa ja jota eivät haittaa minunkaan mahdolliset deittailuyritykseni.

Näillä näkymin minusta tulee muutamankin kissan ylpeä omistaja jossakin vaiheessa tulevaisuutta. Eikä yhtään harmita se, että joku vähän järjenjuoksultaan hidas ja olmilta näyttävä mies löytää kumppanikseen  kivan, merihevos- ja perhostatuoinneilla koristellun 25-vuotiaan kynsi- ja ripsiteknikon Hyvinkäältä.

Ongelmasi on että ns huippunaisena odotat löytäväsi käisesi huippumiehen, mutta ikäisesi huippumies ei halua sitä 40v huippunaista vaan 25v huippunaisen. 

Sivustahuutelen, että keski-ikäinen "huippumies", joka tahtoo sen 25-vuotiaan, niin tuskin naisen älyllä tai ammatilla on merkitystä. Jollain muulla sitten enemmän.

Naisen älyllä ja ammatilla ei olekaan mitään käytännön merkitystä pariutumisen kannalta. Miehen kohdalla erittäin paljon.

Ä l ä   p u h u   m u i d e n   m i e s t e n   p u o l e s t a.

Montako talouselämän, tutkimuksen jne. johtotason miestä tiedät, joille ei ole ollut merkitystä puolison älyllä ja ammatilla? Ei, en puhu Berlusconista, puhun ihan suomalaisista talouden, tieteen, politiikan jne miehistä, "jormaolliloista". Kuitenkin laajentaen käsitystä myös muihin kuin kansainvälisten yritysten CEO:ihin tai hallitusten puheenjohtajiin.

Oma puolisoni ei olisi huolinut kouluttamatonta naista, jolla ei ole omakin ura ja mielenkiintoinen työ.

Vierailija
146/170 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juurikin noin. Oon 55v. mies ja sain 30v. Nuoremman naisen. Nainen on vieläpä timmi ja kurvit oikeissa paikoissa.

Ja kun nainen neljänkympin kriisissä jättää sinut ja lähtee itse nuoremman matkaan sinä olet 65v ja sitten on enää myöhäistä. Vanhenet yksin nuhjuisessa mökissäsi, masennut... Saman ikäisen kumppanin löytäneet, jotka ymmärsivät katsoa myös luonnetta, vanhenevat yhdessä tukien toinen toistaan. Kun kotoa ei enää niin jaksa tai helpolla pääse pois on ihanaa, kun vierellä on se kenen kanssa on hyvä olla yhdessä. Siinä ei timmiyttä kysellä, tai kurveja. Luultavasti oletkin trolli, harva 55v on enää noin lyhytnäköinen, tai sitten olisit ansainnut itsellesi 40v nuoremman "naisen".

Vierailija
147/170 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nynnynnyyy kaikkien miehien pitää haluta eniten juuria minua +40vee akateemista ja muutenkin kaikinpuolin haluttavaa naista. Muuten tulee itkupotkuraivarit!

En tiedä kenelle vastaat, et ainakaan minulle, mutta kun ei yksikään nainen vedä tästä ketjusta itkupotkuraivareita (vaikka niin ilmeisesti toivoisit) Täällä on sen sijaan todettu, että jokainen saa hakea juuri sellaista kuin haluaa. Jos haluaa parikymppistä, ei pidä edes yrittää tyytyä nelikymppiseen; nelikymppinen nainen ymmärtää kyllä, ettei olisi miehelle se haluttavin vaihtoehto, joten hän tajuaa olla viestittämättä tai vastaamatta.

Vierailija
148/170 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä kenelle vastaat, et ainakaan minulle, mutta kun ei yksikään nainen vedä tästä ketjusta itkupotkuraivareita (vaikka niin ilmeisesti toivoisit) Täällä on sen sijaan todettu, että jokainen saa hakea juuri sellaista kuin haluaa. Jos haluaa parikymppistä, ei pidä edes yrittää tyytyä nelikymppiseen; nelikymppinen nainen ymmärtää kyllä, ettei olisi miehelle se haluttavin vaihtoehto, joten hän tajuaa olla viestittämättä tai vastaamatta.

Jep: enemmän raivareita aiheuttaa se, ettei nuorten naisten hakeminen saakaan vanhemmissa toivottuja raivareita aikaiseksi, naiset ovat "ok, en kiinnosta tätä, ei ole yhteistä, seuraava". Mutta tämähän on usein haettu reaktio, jostain syystä palstamiehet tykkäävät kuvitella, että heidän mahdolliset nuoret kumppaninsa aiheuttavat valtaisaa kateutta. Miksi, en ymmärrä, jokaisen pitäisikin tähdätä siihen, mitä haluaa eikä tyytyä.

Vierailija
149/170 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kun nainen neljänkympin kriisissä jättää sinut ja lähtee itse nuoremman matkaan sinä olet 65v ja sitten on enää myöhäistä. Vanhenet yksin nuhjuisessa mökissäsi, masennut... Saman ikäisen kumppanin löytäneet, jotka ymmärsivät katsoa myös luonnetta, vanhenevat yhdessä tukien toinen toistaan. Kun kotoa ei enää niin jaksa tai helpolla pääse pois on ihanaa, kun vierellä on se kenen kanssa on hyvä olla yhdessä. Siinä ei timmiyttä kysellä, tai kurveja. Luultavasti oletkin trolli, harva 55v on enää noin lyhytnäköinen, tai sitten olisit ansainnut itsellesi 40v nuoremman "naisen".

Taas yksi vakuuttelemassa että vanhempi on parempi. Miksi et anna ihmisten päättää itse?

Vierailija
150/170 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tämä juttu oikein on? Miehet kertovat, että ovat saaneet nuoren naisen ja sitten olettavat, että vanhemmille naisille tulee paha mieli. Miksi pitäisi tulla? Tulee väkisinkin mieleen, että naista saamattomat miehet lällättävät täällä, että sitten vanhempana ette tekään saa. Tämä on ihan älytöntä.

Vierailija
151/170 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep: enemmän raivareita aiheuttaa se, ettei nuorten naisten hakeminen saakaan vanhemmissa toivottuja raivareita aikaiseksi, naiset ovat "ok, en kiinnosta tätä, ei ole yhteistä, seuraava". Mutta tämähän on usein haettu reaktio, jostain syystä palstamiehet tykkäävät kuvitella, että heidän mahdolliset nuoret kumppaninsa aiheuttavat valtaisaa kateutta. Miksi, en ymmärrä, jokaisen pitäisikin tähdätä siihen, mitä haluaa eikä tyytyä.

Etkö osaa lukea? Täällähän nimenomaan ihmetellään miksi tämä on niin arka aihe vanhemmille naislle. Ei tarvitse kuvitella.

Vierailija
152/170 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

totta...naisten markkina arvohan katoaa 30+ ja lasten jälkeen...sikoja ovat miehet jotka lupaavat rakastaa ja pitää huolen perhestä mutta tilaisuudentullen dumppaavat bimpojen takia meidät + lapsia tehneet äiti ihmiset

No kuka käski pilata elämän, oman ja varsinkin miehen, sekä parisuhteen vääntämällä sen kersan ?

Aivan turha ulista ......!

Vierailija
153/170 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö osaa lukea? Täällähän nimenomaan ihmetellään miksi tämä on niin arka aihe vanhemmille naislle. Ei tarvitse kuvitella.

En mä kyllä näe mitään arkaa, jollei sellaisiksi lasketa noita, jotka vastaavat itsekin kiinnostunvansa nuorista miehistä/saavansa sellaisia. Tuleehan siitä vähän lällättelyn maku, mutta kaikilla on omat mieltymyksensä. Minä olen tällainen vanhempi nainen, sinkkuna kiinnostunut aina omanikäisistäni, mutta ei se kyllä mitenkään minulta pois ole jos joku muu tykkää jostain muusta, esim. nuorista naisista. Go for it, jos siltä tuntuu. Siitä tosin voisi päätellä sen, ettei ko. mies ole meikäläistä varten, jos tyttärenikin kävisi. Tämä tosin on ihan teoriaa, nykyinen mies on asettanut riman niin korkealle, etten usko että kukaan kelpaisi, jos yksin jäisin. Mutta eihän se toki olisi mikään pakko ketään löytääkään, vallan hyvä on yksinkin.

Vierailija
154/170 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hehheh.... 65+ mies se vasta saakin valkata isosta määrästä naisia

Vierailija
155/170 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tämä juttu oikein on? Miehet kertovat, että ovat saaneet nuoren naisen ja sitten olettavat, että vanhemmille naisille tulee paha mieli. Miksi pitäisi tulla? Tulee väkisinkin mieleen, että naista saamattomat miehet lällättävät täällä, että sitten vanhempana ette tekään saa. Tämä on ihan älytöntä.

Osa naisista ei tätä asiaa kestä, että heidän vaikutusvaltansa haluttavuuden osalta pienenee. Monella ei edes ole muuta, joten tämä on kova paikka. Nähdäänhän se jo tässä kuinka monet naiset tulevat ketjuun kertomaan kuinka hyviä ja haluttuja he ovat. Fiksut ei tietenkään anna tämän elämäänsä vaikuttaa, oli sitten sinkku tai ei.

Vierailija
156/170 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Itse olen karvan (?) vajaa 45, vierellä kolmekymppinen miesystävä. Ei ollut ollenkaan vaikeaa, deittisovelluksen kautta vaan valitsin parhaimman tarjolla olevan. Olin itse sellainen peruspassiivinen deittisovellusnainen, odottelin vaan viestejä miehiltä, en tykkäillyt itse oikein kenestäkään. 

Tunnustan, etten enää huolisi 45+ miestä. Ukkoutuneita, useimmilla lapsia ja ovat kakkoskierroksella, ja ikisinkuilla yleensä ei "perusasiat" kunnossa. 

Naiset eivät ihaile "saavutustasi" vaan ihmettelevät. Sen sijaan ihailisvat jos olisit onnistunut nappaamaan pari vuotta itseäsi vanhemman rikkaan johtajan jolla talo Westendissä ja treenattu vartalo.

Vierailija
157/170 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Itse olen karvan (?) vajaa 45, vierellä kolmekymppinen miesystävä. Ei ollut ollenkaan vaikeaa, deittisovelluksen kautta vaan valitsin parhaimman tarjolla olevan. Olin itse sellainen peruspassiivinen deittisovellusnainen, odottelin vaan viestejä miehiltä, en tykkäillyt itse oikein kenestäkään. 

Tunnustan, etten enää huolisi 45+ miestä. Ukkoutuneita, useimmilla lapsia ja ovat kakkoskierroksella, ja ikisinkuilla yleensä ei "perusasiat" kunnossa. 

Naiset eivät ihaile "saavutustasi" vaan ihmettelevät. Sen sijaan ihailisvat jos olisit onnistunut nappaamaan pari vuotta itseäsi vanhemman rikkaan johtajan jolla talo Westendissä ja treenattu vartalo.

Se ei vaan tosielämässä onnistu 

Vierailija
158/170 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä kyllä näe mitään arkaa, jollei sellaisiksi lasketa noita, jotka vastaavat itsekin kiinnostunvansa nuorista miehistä/saavansa sellaisia. Tuleehan siitä vähän lällättelyn maku, mutta kaikilla on omat mieltymyksensä. Minä olen tällainen vanhempi nainen, sinkkuna kiinnostunut aina omanikäisistäni, mutta ei se kyllä mitenkään minulta pois ole jos joku muu tykkää jostain muusta, esim. nuorista naisista. Go for it, jos siltä tuntuu. Siitä tosin voisi päätellä sen, ettei ko. mies ole meikäläistä varten, jos tyttärenikin kävisi. Tämä tosin on ihan teoriaa, nykyinen mies on asettanut riman niin korkealle, etten usko että kukaan kelpaisi, jos yksin jäisin. Mutta eihän se toki olisi mikään pakko ketään löytääkään, vallan hyvä on yksinkin.

Miksi se on arka aihe, jos naisella on nuorempi mies. Itsekin päädyin ihan vahingossa eroni jälkeen seurustelemaan nuoremman miehen kanssa. En tarkoituksella etsinyt, mutta se täydellinen match nyt vain sattuu olemaan nuorempi. Mikä tässä on arkaa?

Vierailija
159/170 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa naisista ei tätä asiaa kestä, että heidän vaikutusvaltansa haluttavuuden osalta pienenee. Monella ei edes ole muuta, joten tämä on kova paikka. Nähdäänhän se jo tässä kuinka monet naiset tulevat ketjuun kertomaan kuinka hyviä ja haluttuja he ovat. Fiksut ei tietenkään anna tämän elämäänsä vaikuttaa, oli sitten sinkku tai ei.

Tässäpä kiteytys koko ketjun tarkoituksesta. Naisten seksuaalinen vaikutusvalta.

Vierailija
160/170 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se on arka aihe, jos naisella on nuorempi mies. Itsekin päädyin ihan vahingossa eroni jälkeen seurustelemaan nuoremman miehen kanssa. En tarkoituksella etsinyt, mutta se täydellinen match nyt vain sattuu olemaan nuorempi. Mikä tässä on arkaa?

Ei mikään. Eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän