Jos 45+ miehellä perusasiat kunnossa on todella helppo saada parisuhde - vaikeaa on välttää joutumasta sellaiseen :)
Kommentit (170)
En minä ainakaan kelpaa kenellekään, vai johtuuko siitä etten ole vielä 45v?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allekirjoitan aloituksen mielipiteen minäkin täysin. Olen itse vajaa nelikymppinen, lapseton ja lapsia haluamaton nainen, joka käytännössä saa haluamansa kuin haluamansa miehen. Oli miehen ikä sitten mitä tahansa välillä vajaat 30-vanhus.
Olen ihan hemmetin kranttu ja osaan kertoa, että niitä oikeasti järjellisiä ja taloutensa hoitaneita miehiä on erittäin vähän vapaina yli nelikymppisissä. Tienaan hyvin, olen erittäin edustava (pitkähiuksinen, oikeasti urheileva, kaunis kasvoiltani, fiksu, tyylikkäästi puheutuva).
En todellakaan lähde treffeille esimerkiksi fyysisesti sairaan (mt-ongelmat, alkoholismi, liikkumista estävät/hankaloittavat jutut), kouluttautumattoman, ylipainoisen, lyhyen tai ruman miehen kanssa. Lisäksi talousasioiden pitää olla kunnossa. Miehellä pitää olla hyvällä maulla sisustettu koti ja elämäntavan sellainen, ettei tarjousten perässä tarvitse ruokakaupassa juosta. Saan varmasti syyttää itseäni sinkkuudesta mutta olen tyytyväinen. Seksiin minulla on vakikumppani, jonka mahdolliset muut hoidot eivät minua haittaa ja jota eivät haittaa minunkaan mahdolliset deittailuyritykseni.
Näillä näkymin minusta tulee muutamankin kissan ylpeä omistaja jossakin vaiheessa tulevaisuutta. Eikä yhtään harmita se, että joku vähän järjenjuoksultaan hidas ja olmilta näyttävä mies löytää kumppanikseen kivan, merihevos- ja perhostatuoinneilla koristellun 25-vuotiaan kynsi- ja ripsiteknikon Hyvinkäältä.
Ongelmasi on että ns huippunaisena odotat löytäväsi käisesi huippumiehen, mutta ikäisesi huippumies ei halua sitä 40v huippunaista vaan 25v huippunaisen.
Sivustahuutelen, että keski-ikäinen "huippumies", joka tahtoo sen 25-vuotiaan, niin tuskin naisen älyllä tai ammatilla on merkitystä. Jollain muulla sitten enemmän.
Naisen älyllä ja ammatilla ei olekaan mitään käytännön merkitystä pariutumisen kannalta. Miehen kohdalla erittäin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä nyt se beta, kun kelpaa keski-iässä parisuhteeseen?
On.
Valtaosa (80%) miehistä ovat betoja.
Vastaavasti naisista n. 99% on betoja.
Kaikki.
Nais-alfoja ei ole, tässä kontekstissa, koska miehet eivät reagoi johtajanaisiin tai aggressiivisiin naisiin, kuten naiset vastaaviin miehiin.
Alfanaisen kuvaus on se, että alfanaisessa korostuu kaikki naiseuden parhaat puolet. Sen tarkoitus ei ole yhtä kuin miehen alfa tarkoitus
Alpha female exemplifies the best aspects of feminity. Kaikki tietää mitä ne parhaat puolet ovat.
Naisten "alfa" parisuhdemarkkinoilla on se kuvankaunis 22v Instagram babe jonka jokainen mies haluaisi itselleen seurustelukumppaniksi.
Olet täysin oikeassa.
Yksikään nainen ei osaisi kuvailla alfanaisen parhaita puolia oikein, sieltä tulisi vain väärää infoa mikä ei miehiä kiinnosta.
Kuvaile, naisena, "Alpha female exemplifies the best aspects of feminity"
Parhaat puolet naiseudesta, listaa ne. Haluan nähdä miten väärässä ollaan naisen itse kirjoittamana.
T: sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allekirjoitan aloituksen mielipiteen minäkin täysin. Olen itse vajaa nelikymppinen, lapseton ja lapsia haluamaton nainen, joka käytännössä saa haluamansa kuin haluamansa miehen. Oli miehen ikä sitten mitä tahansa välillä vajaat 30-vanhus.
Olen ihan hemmetin kranttu ja osaan kertoa, että niitä oikeasti järjellisiä ja taloutensa hoitaneita miehiä on erittäin vähän vapaina yli nelikymppisissä. Tienaan hyvin, olen erittäin edustava (pitkähiuksinen, oikeasti urheileva, kaunis kasvoiltani, fiksu, tyylikkäästi puheutuva).
En todellakaan lähde treffeille esimerkiksi fyysisesti sairaan (mt-ongelmat, alkoholismi, liikkumista estävät/hankaloittavat jutut), kouluttautumattoman, ylipainoisen, lyhyen tai ruman miehen kanssa. Lisäksi talousasioiden pitää olla kunnossa. Miehellä pitää olla hyvällä maulla sisustettu koti ja elämäntavan sellainen, ettei tarjousten perässä tarvitse ruokakaupassa juosta. Saan varmasti syyttää itseäni sinkkuudesta mutta olen tyytyväinen. Seksiin minulla on vakikumppani, jonka mahdolliset muut hoidot eivät minua haittaa ja jota eivät haittaa minunkaan mahdolliset deittailuyritykseni.
Näillä näkymin minusta tulee muutamankin kissan ylpeä omistaja jossakin vaiheessa tulevaisuutta. Eikä yhtään harmita se, että joku vähän järjenjuoksultaan hidas ja olmilta näyttävä mies löytää kumppanikseen kivan, merihevos- ja perhostatuoinneilla koristellun 25-vuotiaan kynsi- ja ripsiteknikon Hyvinkäältä.
Ongelmasi on että ns huippunaisena odotat löytäväsi käisesi huippumiehen, mutta ikäisesi huippumies ei halua sitä 40v huippunaista vaan 25v huippunaisen.
Sivustahuutelen, että keski-ikäinen "huippumies", joka tahtoo sen 25-vuotiaan, niin tuskin naisen älyllä tai ammatilla on merkitystä. Jollain muulla sitten enemmän.
Naisen älyllä ja ammatilla ei olekaan mitään käytännön merkitystä pariutumisen kannalta. Miehen kohdalla erittäin paljon.
Jossakin alimmissa sosiaaliluokissa voi olla noin, ei muualla. Koulutetut ja menestyneet miehet eivät valitse mitään työtöntä kosmetologia Keravalta. Eivät ainakaan vakavaan suhteeseen.
Oikeasti ihmiset pariutuvat oman sosiaaliluokkansa sisällä, koulutetut keskenään, ja tyhjäpäät keskenään. Palstamiehet pysyvät sinkkuina.
M kirjoitti:
Palstaulin logiikan mukaan ihan pelkkä vanheneminen tuo naisen.
Harhaista nuoruutta tulee seuraamaan pettymysten täyttämä vanhuus.
Miehet tykkää nuorista naisista. What's the big deal?
Paljon kertoo jo se että miehillä joilla on mahdollisuuksia kuten rikkaat ja hyvässä asemassa olevat ottavat nuoren naisen. Miehet joilla ei ole niitä mahdollisuuksia ottavat kenet saavat, mutta nuori kaunotar on se ykkösvaihtoehto.
Nuoret naiset ovat parisuhdemarkkinoiden huipulla. Vanhemmat naiset sitten joutuvat jo näkemään enemmän vaivaa haluamansa miehen saamiseksi eikä sekään välttämättä riitä , koska vanhemmankin huippumiehen valinta on nuori nainen. SIMPLE
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On niilläKIN merkitystä. Nämä ei ole toisiaan poissulkevia asioita. Ohis
Ottaapas tämä naisilla koville. Moni on ilmeisen tuohtunut jos ei ole se kaikkien miesten ykkönen 😂 olisiko pieni kasvun paikka siellä henkisellä puolella mitään?
Vierailija kirjoitti:
Paljon kertoo jo se että miehillä joilla on mahdollisuuksia kuten rikkaat ja hyvässä asemassa olevat ottavat nuoren naisen. Miehet joilla ei ole niitä mahdollisuuksia ottavat kenet saavat, mutta nuori kaunotar on se ykkösvaihtoehto.
Ketjun aiheesta poiketen, kommentoin tätä. Ei pidä kaikilla paikkansa. Katsotaan tilanne uudestaan kun eläkeikä lähestyy.
-top 2%
Miten tuo onnistuu paikkakunnilla joissa miehiä on 2-3 kertainen määrä naisiin verrattuna?
Kyllähän jo tossa iässä on junat menneet.Järjetöntä alottaa ainakaan mitään pikkulapsi elämää minkää hutsun tai miehenalun kanssa.Siinähän menee jo vanhuuskin ihan pilalle.
Vierailija kirjoitti:
M kirjoitti:
Palstaulin logiikan mukaan ihan pelkkä vanheneminen tuo naisen.
Harhaista nuoruutta tulee seuraamaan pettymysten täyttämä vanhuus.
Sr on muuten aika huvittavaa, että jos palstauli sanoo että vanhempana saa naista, niin naiset ovat kilpaa huutamassa että "minua ei saa ja minulla riittää vientiä". Jos palstauli on surullinen tapaus, niin samaan laariin menee nämä mammat. Viihteellinen ketju.
Niin mitä se on noilta kypsemmiltä naisilta pois että 45v. Mies saa nuorta naista?
Saattaa olla, että tuon ikäiset naiset mieluummin pysyvät vapaina. Kas kun kämppä on jo, velat maksettu, elämä mallillaan ja lapset kivassa iässä.
On erittäin helppo pysyä sinkkumiehenä; riittää, kun kehuu kaikkialla äänestävänsä perzuja ja puhuu rumasti muunvärisistä. Kaikki henkisesti terveet naiset kaikkoavat.
Ajattele miten pieni asia mutta silti niin vaikea. Perusasiat kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Niin mitä se on noilta kypsemmiltä naisilta pois että 45v. Mies saa nuorta naista?
Ei olekaan, mutta nuorelta naiselta näkyy katoavan ihmisarvo, kun sinä siihen kosket. Nainen muuttuu lihaksi ja kolmeksi reijäksi. Tuo asenne on kovin vastenmielinen, eikä sillä kyllä "saa" normaalia naista, vaan jotain jämää, joka ei ole ihan täysin tasapainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se johtuu siitä, että on niin vähän niitä, joilla on perusasiat kunnossa. Naisissa näitä on paljon enemmän. SILTI tyypillinen, elähtänyt 45-vuotias mies katselee nettideiteillä niitä kaksikymppisiä, ja tuhoaa samalla mahdollisuutensa myös itsensä ikäisiin naisiin. Onnea valitsemallanne tiellä. Me halutut nelikymppiset naiset päädytään yhteen meitä vähän nuorempien naisten kanssa. Vissiin ne 45-vuotiaat miehet vie niiden naiset.
Miksi mies tuhoaa mahdollisuudet ikäisiin naisiin? En ymmärrä mikä logiikka tässä on? Jokin ylpeys juttu? Osa kaksikymppisistä on kaikin puolin parempia kuin osa yli neljäkymppisistä. Onko vanhemman naisen pakko saada määritellä minkälaista seuraa mies saa hakea, vai mistä kiikastaa?
Tämä monesti kuultu ihmetyttää minuakin. Ehkä kyse siitä että nainen ei kestä ajatusta että oma mies preferoisi nuorempia (vaikka jokainen niin tekee niin sitä ei saa tuoda esille).
Tähän kysymykseen on vastattu monta kertaa. Naiset eivät tyrkytä itseään miehelle, jonka hakukriteereihin ei sovi.
'
miten niin ei mahdu, 43v nainen mahtuu hyvin esim 48-vuotiaan miehen esim 18 - 43 kriteereihin mutta silti se palstan naisten mielestä tarkoittaa että miehen mahdollisuudet meni tähän naiseen
Miksi yksikään aikuinen nainen kiinnostuisi miehestä, joka on henkisesti hänen tyttärensä tasolla? Työskentelen nuorten aikuisten kanssa joten tunnen aika hyvin heidän ajatus- ja elämismaailmansa, ja viisikymppinen mies joka oikeasti uskoisi olevansa sopiva elämänkumppani parikymppiselle om -anteeksi vaan - korni.
Jos taas sitä miestä ei kiinnosta niissä parikymppisissä muu kuin niiden kroppa, niin vielä suuremmalla syyllä ihmettelen, miksi he kuvittelevat ikäistensä naisten heitä haluavan.
Ja onko mies sitten sellainen "perusasiat kunnoss"? No eipä taida... Ihan menee nyt ohi aiheen.