Jos 45+ miehellä perusasiat kunnossa on todella helppo saada parisuhde - vaikeaa on välttää joutumasta sellaiseen :)
Kommentit (170)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkimuksen mukaan suurin osa miehistä preferoi n. 25v. naista omasta iästä riippumatta. Ihan turha vetää hernettä nenään niistä hakukriteereistä kun eivät ne kuitenkin tosiasiaa miksikään muuttaisi. Naisten olisi vaan hyvä hyväksyä tuo.
Ja jos tutkitaan, minkäikäisiä miehiä naiset pitävät haluttavina saadaan samankaltainen tulos. En minä pidä mitään yli viisikymppisiä miehiä komeina. Katse suuntautuu aivan muualle..
ero on siinä, että miehet haluavat näitä nuoria myös parisuhteisiin, naiset ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se johtuu siitä, että on niin vähän niitä, joilla on perusasiat kunnossa. Naisissa näitä on paljon enemmän. SILTI tyypillinen, elähtänyt 45-vuotias mies katselee nettideiteillä niitä kaksikymppisiä, ja tuhoaa samalla mahdollisuutensa myös itsensä ikäisiin naisiin. Onnea valitsemallanne tiellä. Me halutut nelikymppiset naiset päädytään yhteen meitä vähän nuorempien naisten kanssa. Vissiin ne 45-vuotiaat miehet vie niiden naiset.
Miksi mies tuhoaa mahdollisuudet ikäisiin naisiin? En ymmärrä mikä logiikka tässä on? Jokin ylpeys juttu? Osa kaksikymppisistä on kaikin puolin parempia kuin osa yli neljäkymppisistä. Onko vanhemman naisen pakko saada määritellä minkälaista seuraa mies saa hakea, vai mistä kiikastaa?
Siten tuhoavat, etteivät ne oman ikäiset vastaa, kun näkevät, että mies etsii nuorempaa. Hölmöhän tyrkyttää seuraansa sellaiselle, joka ei sitä halua.
Miten minä ymmärsin että tässä olisi jokin ongelma? Jos mies hakee nuorempaa, niin eihän tässä ole kenelläkään mitään ongelmaa, ja kenekään on myös turha katkeroitua.
Kaunis41 kirjoitti:
Hoikka, urheilullinen, kaunis, timmi, älykäs nainen, oli ikä mikä hyvänsä, saa yleensä kenet vain 18-100 vuotiaan.
Myönnetään, että vientiä olisi hirveästi, mutta ketään en huoli.
SINKKUNA IHANAA, RAUHALLISTA, EIKÄ KUKAAN KYSELE JA UTELE MITÄÄ PASKAA.
No hyvä että elät elämääsi, niin että se on onnellista. En tosin ymmärrä miksi toitotat tätä, tyytyväiset eivät ykeensä tee näin.
Vierailija kirjoitti:
Taas joku vähäpäinen naisvihaaja. Kyllä se 45 vuotias mies on 45 vuotias. Ihan niin kuin 45 vuotias nainen 45 vuotias. Asiaa et pääse karkuun mitenkään. Naisilla vaan on elinaikaodote pitempi. Miksi nuorempi nainen hukkaisi vuotensa tuon ikäiseen.
Eihän tässä nyt ole naisia kai vihattu, päin vastoin. En ymmärrä miksi naiset tarttuvat tähän aiheeseen niin hanakasti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkimuksen mukaan suurin osa miehistä preferoi n. 25v. naista omasta iästä riippumatta. Ihan turha vetää hernettä nenään niistä hakukriteereistä kun eivät ne kuitenkin tosiasiaa miksikään muuttaisi. Naisten olisi vaan hyvä hyväksyä tuo.
Ja jos tutkitaan, minkäikäisiä miehiä naiset pitävät haluttavina saadaan samankaltainen tulos. En minä pidä mitään yli viisikymppisiä miehiä komeina. Katse suuntautuu aivan muualle..
No tämähän on hyvä kannaltasi että tiedät mitä haluat. Ei sinnun onnesi ole muilta minulta pois. Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ero on siinä, että miehet haluavat näitä nuoria myös parisuhteisiin, naiset ei.
Ei pidä paikkaansa
Velanainen Varsinaissuomesta kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se johtuu siitä, että on niin vähän niitä, joilla on perusasiat kunnossa. Naisissa näitä on paljon enemmän. SILTI tyypillinen, elähtänyt 45-vuotias mies katselee nettideiteillä niitä kaksikymppisiä, ja tuhoaa samalla mahdollisuutensa myös itsensä ikäisiin naisiin. Onnea valitsemallanne tiellä. Me halutut nelikymppiset naiset päädytään yhteen meitä vähän nuorempien naisten kanssa. Vissiin ne 45-vuotiaat miehet vie niiden naiset.
Miksi mies tuhoaa mahdollisuudet ikäisiin naisiin? En ymmärrä mikä logiikka tässä on? Jokin ylpeys juttu? Osa kaksikymppisistä on kaikin puolin parempia kuin osa yli neljäkymppisistä. Onko vanhemman naisen pakko saada määritellä minkälaista seuraa mies saa hakea, vai mistä kiikastaa?
Tämä monesti kuultu ihmetyttää minuakin. Ehkä kyse siitä että nainen ei kestä ajatusta että oma mies preferoisi nuorempia (vaikka jokainen niin tekee niin sitä ei saa tuoda esille).
Tähän kysymykseen on vastattu monta kertaa. Naiset eivät tyrkytä itseään miehelle, jonka hakukriteereihin ei sovi.
'
miten niin ei mahdu, 43v nainen mahtuu hyvin esim 48-vuotiaan miehen esim 18 - 43 kriteereihin mutta silti se palstan naisten mielestä tarkoittaa että miehen mahdollisuudet meni tähän naiseen
Olen 42 v nainen eikä olisi tullut mieleenkään vastata 48-vee miehelle jolla on tuollainen ikäkriteeri! Hänhän hakee tyttärensä ikäistä naista, en varmasti alennu sellaiselle vastaamaan vaikka ikäisekseni olenkin hyvin säilynyt. Aikani pyörin palstoilla kunnes tapasin nykyisen mieheni ihan ravintolasta :) Hän on minua 4 v vanhempi. Vaikuttaisi olevan täysipäinenkin. Paljon noissa 40+ miehissä on noita alkoholisteja ja mt-ongelmaisia ja talousasiat on kuralla. Sekin vaikuttaa millaiset välit hänellä on lapsiinsa ja eksään. Helpottaa nimittäin elämää huomattavasti kun nuo lasten tapaamisasiat toimivat siten kuten pitää. Melkein kaikillahan noita lapsia on.
Okei jollain peräkammari-ikisinkkumiehellä ehkä ei, mutta ei sellaisesta ole normaaliin parisuhteeseen jos viiskymppiä häämöttää eikä ole koskaan ollut pitkään parisuhteessa.
Vapaita kunnollisia lapsettomia 40+ miehiä ei käytännössä ole.
No täällä pitkästä suhteesta ja avioliitosta eronnut lapseton rikas mies. Vaimo ei voinut saada lasta ja vaimo päätti kokeilla reidellä ylentymistä ja onnistui.. Mutta varmaan sekin tekee minusta huonon ihmisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää varmaan paikkaansa. Kovin vähän on tuon ikäisiä joilla "perusasiat kunnossa" joten toki ovat haluttuja. Itse olen eronnut lasten isästä 4v sitten ja ollut parisuhteissa senkin jälkeen, mutta lopulta miesten mt-ongelmat ovat tulleet ongelmiksi. Suhteen alussa semmoisia asioita jotka on helppo hyväksyä, siis ei mitään kovin pahaa kuitenkaan, mutta suhteen syvetessä pitkän kunnollisen parisuhteen muodostamista hankaloittaa tai tekee jopa mahdottomaksi. Nyt vaikuttaa, että olisin löytänyt tuollaisen 45v perusasiat kunnossa olevan miehen ja kun korvien väli on kunnossa niin onhan tää ihan erilaista, nyt sen vasta kunnolla ymmärtää ja arvostaa. Varmasti hän saisi parisuhteen kenen kanssa vaan! Sehän tässä hirvittää, mutta tulevaisuus näyttää... :)
Mutta, pitää lisätä, että totta tuokin, että jos mies näkee parisuhteen jonain mihin joutuu ja jota pitää vältellä, en sanoisi, että on perusasiat kunnossa.
Perusteluja kiitos. Miksi parisuhdetta ei voi vältellä jos on asiat kunnossa?
Tuntuu että todella monelle naiselle tämä ottaa tosi koville. Naisilla on vientiä nuorena ja miehillä vähän vanhempana. Miksi tästä tarvitsee vetää itkupotkurauvareita?
Allekirjoitan aloituksen mielipiteen minäkin täysin. Olen itse vajaa nelikymppinen, lapseton ja lapsia haluamaton nainen, joka käytännössä saa haluamansa kuin haluamansa miehen. Oli miehen ikä sitten mitä tahansa välillä vajaat 30-vanhus.
Olen ihan hemmetin kranttu ja osaan kertoa, että niitä oikeasti järjellisiä ja taloutensa hoitaneita miehiä on erittäin vähän vapaina yli nelikymppisissä. Tienaan hyvin, olen erittäin edustava (pitkähiuksinen, oikeasti urheileva, kaunis kasvoiltani, fiksu, tyylikkäästi puheutuva).
En todellakaan lähde treffeille esimerkiksi fyysisesti sairaan (mt-ongelmat, alkoholismi, liikkumista estävät/hankaloittavat jutut), kouluttautumattoman, ylipainoisen, lyhyen tai ruman miehen kanssa. Lisäksi talousasioiden pitää olla kunnossa. Miehellä pitää olla hyvällä maulla sisustettu koti ja elämäntavan sellainen, ettei tarjousten perässä tarvitse ruokakaupassa juosta. Saan varmasti syyttää itseäni sinkkuudesta mutta olen tyytyväinen. Seksiin minulla on vakikumppani, jonka mahdolliset muut hoidot eivät minua haittaa ja jota eivät haittaa minunkaan mahdolliset deittailuyritykseni.
Näillä näkymin minusta tulee muutamankin kissan ylpeä omistaja jossakin vaiheessa tulevaisuutta. Eikä yhtään harmita se, että joku vähän järjenjuoksultaan hidas ja olmilta näyttävä mies löytää kumppanikseen kivan, merihevos- ja perhostatuoinneilla koristellun 25-vuotiaan kynsi- ja ripsiteknikon Hyvinkäältä.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu että todella monelle naiselle tämä ottaa tosi koville. Naisilla on vientiä nuorena ja miehillä vähän vanhempana. Miksi tästä tarvitsee vetää itkupotkurauvareita?
Eivät asian tajunneet naiset mitään itkupotkuraivareita vedä. Mieluummin yksin kuin huonossa seurassa.
Aloituksen tarkoituksena taisi olla todeta se, että näitä haluttavia miehiä on tarjolla sitä vähemmän, mitä vanhempia ikäluokkia tarkastellaan.
Vierailija kirjoitti:
Allekirjoitan aloituksen mielipiteen minäkin täysin. Olen itse vajaa nelikymppinen, lapseton ja lapsia haluamaton nainen, joka käytännössä saa haluamansa kuin haluamansa miehen. Oli miehen ikä sitten mitä tahansa välillä vajaat 30-vanhus.
Olen ihan hemmetin kranttu ja osaan kertoa, että niitä oikeasti järjellisiä ja taloutensa hoitaneita miehiä on erittäin vähän vapaina yli nelikymppisissä. Tienaan hyvin, olen erittäin edustava (pitkähiuksinen, oikeasti urheileva, kaunis kasvoiltani, fiksu, tyylikkäästi puheutuva).
En todellakaan lähde treffeille esimerkiksi fyysisesti sairaan (mt-ongelmat, alkoholismi, liikkumista estävät/hankaloittavat jutut), kouluttautumattoman, ylipainoisen, lyhyen tai ruman miehen kanssa. Lisäksi talousasioiden pitää olla kunnossa. Miehellä pitää olla hyvällä maulla sisustettu koti ja elämäntavan sellainen, ettei tarjousten perässä tarvitse ruokakaupassa juosta. Saan varmasti syyttää itseäni sinkkuudesta mutta olen tyytyväinen. Seksiin minulla on vakikumppani, jonka mahdolliset muut hoidot eivät minua haittaa ja jota eivät haittaa minunkaan mahdolliset deittailuyritykseni.
Näillä näkymin minusta tulee muutamankin kissan ylpeä omistaja jossakin vaiheessa tulevaisuutta. Eikä yhtään harmita se, että joku vähän järjenjuoksultaan hidas ja olmilta näyttävä mies löytää kumppanikseen kivan, merihevos- ja perhostatuoinneilla koristellun 25-vuotiaan kynsi- ja ripsiteknikon Hyvinkäältä.
Kuinka mones nainen olet joks toitottaa omaa erinomaisuutta tässäkin ketjussa. Hyvä sinulle ja elä onnellinen elämä. Onnesi ei ole muilta pois, vaikka niin tunnut luulevan. Osaatko sanoa miksi naiset tulevat tähän ketjuun kehumaan itseään?
Vierailija kirjoitti:
Ongelmasi on että ns huippunaisena odotat löytäväsi käisesi huippumiehen, mutta ikäisesi huippumies ei halua sitä 40v huippunaista vaan 25v huippunaisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät asian tajunneet naiset mitään itkupotkuraivareita vedä. Mieluummin yksin kuin huonossa seurassa.
Aloituksen tarkoituksena taisi olla todeta se, että näitä haluttavia miehiä on tarjolla sitä vähemmän, mitä vanhempia ikäluokkia tarkastellaan.
No niinhän miehetkin tekevät, ja tutkitusti vanhemmalla iällä useammin kuin naiset. En jaksa vääntää asiasta, koska tämä ketju vaan täyttyy itseään korostavista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis41 kirjoitti:
Hoikka, urheilullinen, kaunis, timmi, älykäs nainen, oli ikä mikä hyvänsä, saa yleensä kenet vain 18-100 vuotiaan.
No hyvä että elät elämääsi, niin että se on onnellista. En tosin ymmärrä miksi toitotat tätä, tyytyväiset eivät ykeensä tee näin.
Rehellinen vastaukseni:
Toitotan siksi, koska väsynyt yhtenään selittelemään miehille ettei kiinnosta - en ole missään deittipalveluissa - en etsi ketään eikä tiedossani mainosteta minun olevan sinkku - puhelimeni täyttyy yksistään esim messenger ym viesteistä.....
Kyllä näin 36v miehenäkin huomaa, että ilmeisesti vapaana ei kovin laadukas tarjonta ole naisille. En ole eron 2v sitten tapahtuneen avioeron jälkeen ollut kiinnostunut parisuhteista, mutta naisilla kyllä kiinnostaisi tutustua, aloitteita tulee yllättävän paljon 30-40v naisilta.
Olen ihan tavallinen keskituloinen lapseton ja eronnut mies. Ihmettelen kyllä, että eikö hyviä miehiä ole vapaana.
M36
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä nyt se beta, kun kelpaa keski-iässä parisuhteeseen?
On.
Valtaosa (80%) miehistä ovat betoja.
Vastaavasti naisista n. 99% on betoja.
Kaikki.
Nais-alfoja ei ole, tässä kontekstissa, koska miehet eivät reagoi johtajanaisiin tai aggressiivisiin naisiin, kuten naiset vastaaviin miehiin.
Alfanaisen kuvaus on se, että alfanaisessa korostuu kaikki naiseuden parhaat puolet. Sen tarkoitus ei ole yhtä kuin miehen alfa tarkoitus
Alpha female exemplifies the best aspects of feminity. Kaikki tietää mitä ne parhaat puolet ovat.
Naisten "alfa" parisuhdemarkkinoilla on se kuvankaunis 22v Instagram babe jonka jokainen mies haluaisi itselleen seurustelukumppaniksi.
Kaunis41 kirjoitti:
Tinderissä tulee välillä näkee kuvankauniita 40v naisia kun laajennan hakua vanhempiin. En kuitenkaan lähde tapaamaan kun etsin nuorempaa. M47
N41 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunis41 kirjoitti:
Rehellinen vastaukseni:
Toitotan siksi, koska väsynyt yhtenään selittelemään miehille ettei kiinnosta - en ole missään deittipalveluissa - en etsi ketään eikä tiedossani mainosteta minun olevan sinkku - puhelimeni täyttyy yksistään esim messenger ym viesteistä.....
Saan jotenkin erilaisen vaikutelman. Luuletko että täällä tuo auttaa? Mikä sinun pointtisi on?
Alfanaisen kuvaus on se, että alfanaisessa korostuu kaikki naiseuden parhaat puolet. Sen tarkoitus ei ole yhtä kuin miehen alfa tarkoitus
Alpha female exemplifies the best aspects of feminity. Kaikki tietää mitä ne parhaat puolet ovat.