Miehen yöllinen sähköhammasharjan käyttö herättää minut ja lapset
Millä saisin iskostettua miehen päähän, että kävisi alakerrassa pesemässä hampaansa, kun alkaa nukkumaan myöhemmin kuin muu perhe (päivä- ja iltatyössä)? Lapset ovat kiukkuisia aamulla, kun ovat heränneet keskellä yötä ja heillä menee pitkään nukahtaessa uudelleen. Mieshän ei heitä nukuta eikä näe aamukiukkua. Itse luovuin aamupalasmoothiesta, koska mies tuli valittamaan, että herätän hänet joka aamu. Otanko aamupalasmoothien takaisin käyttöön vai mitä tässä pitäisi tehdä, kun aikuinen ihminen ajattelee vain itseään. Me muutkin olemme siirräneet hammaspesupaikan alakerran vessaan, mutta tämä järjestely ei herralle käy, koska yläkerran vessasta on lyhyempi matka makuuhuoneeseen.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Kaverin mies valitti vaimolleen että kun tämä luki aamulla sanomalehteä samassa pöydässä, niin mies näki väkisinkin aamun uutiset siinä lehdessä jo osittain, eikä siten pystynyt lukemaan lehteä omalla vuorollaan ”uutena”, vaan uutiset oli ikäänkuin pilattu jo.
Vaimon piti siirtyä lukemaan aamuna lehti toiseen huoneeseen...
Mä kyllä ymmärrän miestä, mutta en toki tuota ratkaisua.
Siirrä miehen sähköhammasharja alakertaan. Toista tarvittaessa muutaman kerran. Saattaa oppia kun joutuu joko pesemään hampaat alakerrassa tai sitten hakemaan harjan alakerrasta joka yö.
harjatkaa tekin ylhäällä hampaanne sillä äänekäällä koneella kun herra nukkuu aamulla
Ei kolistelis eikä herättäis mun mies.
Miksi ihmeessä alistutte moiseen varsinkin, kun lapset heräävät.
Tosin jos mun mies itsekkyyttään herättelis lapsia, olis ex.
Todella herkkäunisia kyllä olette, jos suljetusta vessasta kuuluva sähköhammasharjan ääni herättää. Mutta kuspiähän mies on, jos ei suostu harjaamaan hampaitaan muualla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaverin mies valitti vaimolleen että kun tämä luki aamulla sanomalehteä samassa pöydässä, niin mies näki väkisinkin aamun uutiset siinä lehdessä jo osittain, eikä siten pystynyt lukemaan lehteä omalla vuorollaan ”uutena”, vaan uutiset oli ikäänkuin pilattu jo.
Vaimon piti siirtyä lukemaan aamuna lehti toiseen huoneeseen...Mä kyllä ymmärrän miestä, mutta en toki tuota ratkaisua.
No miten sen ratkaisisit? Tilaamalla kaksi lehteä huusholliin? Jos kerran molemmat nousevat samoihin aikoihin töihin.
Tämän tarinan tekee vieläkin pahemmaksi se, mitä en kertonut eka viestissä: kyseesä oleva lehti on Turun Sanomat!
Mikä katuporahammasharja teillä on käytössä, kun siihen herää kaikki?