Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävä kaveri

Vierailija
20.02.2019 |

Mun on pakko purkaa tuntojani tänne tai räjähdän. Kaverini, joka on ollut yksi parhaimmista, on alkanut totaalisesti nakertamaan hermojani. En enää jaksa kuunnella, miten hän koko ajan kehuu itseään. Hän on aina omasta mielestään kaunein ja upein, vaikka on ihan perus suomalainen pottunokka. Oikeasti ystäväpiirissäni hän ei todellakaan ole kaunein. Ei siis millään tavalla rumakaan, mutta hänen luonteensa alkaa etoa mua niin paljon, etten enää näe hänessä mitään kaunista. Hän on aina se hauskin ja kaikessa niin paras ja lahjakas. Lyttää koko ajan muita ja naureskelee toisille ihmisille.

Hänen lapsensa on ilmiselvä koulukiusaaja, mutta sekin on hänen päässään kääntynyt siihen, että hänen lapsensa on se uhri, jota vainoaa toisten lasten vanhemmat, opettaja ja rehtorikin.

Mä alan olemaan tähän todella väsynyt. Nuorempana mun paras ystävä oli hyvin samanlainen, ja lopulta oli pakko laittaa välit poikki, kun en jaksa sitä itsensä kehumista koko ajan.

Mikä tuollaisella ihmisellä on vikana? Vai onko mussa jotain vikaa? Onko normaalia pitää itseään ja lapsiaan muita parempana ja kertoa se kaikille? Ja siis jatkuvasti.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan toi ikävää. Mulla yksi kaveri, joka välillä kertoo, että oli lukion keskiarvo kymppi. Mitä siihen oikein voi sanoa, kun ite en läheskään niin hyvä ollut?

Vierailija
2/3 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika epävarma täytyy olla jos koko ajan pitää itseään hehkuttaa ja muita morkata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se hänessä on vika eikä sinussa. Oletko sanonut kaverillesi asiasta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan