Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lopettanut tuhmat puheet sängyssä

Vierailija
20.02.2019 |

Olemme olleet yhdessä 8kk. Seksielämä on ollut todella ihanaa ja mies on aina tykännyt puhua tuhmia. Nyt kuitenkin viimeisen viiden kerran aikana mies on lopettanut tuhmien puhumisen vaikka itse jatkan. Onko mies kyllästynyt vai kertooko tämä tapailun vakaantumisesta? Olen todella huolissani ja kaipaisin neuvoja :( kiitos jo etukäteen

Kommentit (122)

Vierailija
21/122 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
22/122 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se on ennen puhunut?

ennen puhui tyyliin että rakastan seksiä kanssasi, mitä haluat että teen, olet niin kaunis, rakastan kroppaasi rakas etc. viime 5 kertaa pari niistä täysin hiljaista ja parissa kyseli tyyliin että pidätkö tästä, tuntuuko hyvältä, tule tänne ja kun kutsuin häntä ihanaksi hän vastasi että sinä olet. kun sanoin tulevani hän sanoi että tule tule. ja minä siis puhuin melkein yhtä paljon kuin ennen eli itse on muuttanut mitään.

Ei tuo ole tuhmaa puhetta. Kesyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/122 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin teillä on vielä seksiä.

Vierailija
24/122 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ennen puhui tyyliin että rakastan seksiä kanssasi, mitä haluat että teen, olet niin kaunis, rakastan kroppaasi rakas etc. viime 5 kertaa pari niistä täysin hiljaista ja parissa kyseli tyyliin että pidätkö tästä, tuntuuko hyvältä, tule tänne ja kun kutsuin häntä ihanaksi hän vastasi että sinä olet. kun sanoin tulevani hän sanoi että tule tule. ja minä siis puhuin melkein yhtä paljon kuin ennen eli itse on muuttanut mitään.

Ei tuo ole tuhmaa puhetta. Kesyä.

ymmärrän mut eikö ole silti outoa että jos on puhunut noin koko ajan ja sitten hiljenee?

ap

Vierailija
25/122 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäfilepihviinkin kyllästyy, jos sitä aina syö. Vaihtelu voisi virkistää, kun taas rutinoituminen tuhoaa halut.

Vierailija
26/122 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin loppui puhe kokonaan kun suhde vakiintui. Vain BDSM-tyyppisissä suhteissa mies on aina puhunut myös suhteen edetessä, koska siinä puhe on erittäin tärkeä osa fantasiaa.

Vierailija
27/122 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ainakin loppui puhe kokonaan kun suhde vakiintui. Vain BDSM-tyyppisissä suhteissa mies on aina puhunut myös suhteen edetessä, koska siinä puhe on erittäin tärkeä osa fantasiaa.

eli ehkä tästä ei sitten kannata huolestua. lähinnä ajattelin että mies olisi kyllästynyt minuun.

ap

Vierailija
28/122 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti toinen kiinnostava nainen kiikarissa. M44

Vierailija
29/122 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti kiihotti itseään noilla tuhmilla puheillaan, ettei vaan lerpahda kesken kaiken. Miehellä saattaa olla paineita uuden kumppanin kanssa.

Nyt olet jo tuttu ja turvallinen joten suorituspaineet on poissa ja hän voi keskittyä vaan nauttimaan olostaan kanssasi. Sopiiko kuvaan?

Vierailija
30/122 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti kiihotti itseään noilla tuhmilla puheillaan, ettei vaan lerpahda kesken kaiken. Miehellä saattaa olla paineita uuden kumppanin kanssa.

Nyt olet jo tuttu ja turvallinen joten suorituspaineet on poissa ja hän voi keskittyä vaan nauttimaan olostaan kanssasi. Sopiiko kuvaan?

Sopii kuvaan enemmän kuin että hänellä olisi toinen nainen. Miehellä on joskus ollut lerpahduksia, ikää on jo paljon, joten tuo sopisi kuvaan. on kuitenkin puhunut viime kertoina kuitenkin jotain. tyyliin että pidätkö tästä ja kun kutsuin häntä ihanaksi hän vastasi että sinä olet.

Vierailija
31/122 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mistä syystä luulet näin? eikö voi olla kyse siitä että suhde on vakiintunut :(

Vierailija
32/122 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies asuu todella pienessä paikassa, missä ei naisia ole :D ja lähtee sieltä pois vain kun me tavataan.

Vierailija
33/122 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme olleet yhdessä 8kk. Seksielämä on ollut todella ihanaa ja mies on aina tykännyt puhua tuhmia. Nyt kuitenkin viimeisen viiden kerran aikana mies on lopettanut tuhmien puhumisen vaikka itse jatkan. Onko mies kyllästynyt vai kertooko tämä tapailun vakaantumisesta? Olen todella huolissani ja kaipaisin neuvoja :( kiitos jo etukäteen

Notta hoh hoijaa ..

Vierailija
34/122 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäpä tässä oli tuhmaa puhetta?

Mm. sanat seksi ja tuleminen. Nämä voi tulkita jo häirinnäksi?

Vierailija
35/122 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Notta hoh hoijaa ..

mikä kysymyksessä oli Notta hoh hoijaa? :( kysynkö tyhmiä?

ap

Vierailija
36/122 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kiihota sitä enää entiseen tyyliin.

Vierailija
37/122 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäpä tässä oli tuhmaa puhetta?

Mm. sanat seksi ja tuleminen. Nämä voi tulkita jo häirinnäksi?

ymmärrän mitä tarkoitatte, että nämä puheet eivät olleet niin tuhmia. mutta huolestuttaa silti, että ensin puhuu 7kk ja sitten ei 1kk.

ap

Vierailija
38/122 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et kiihota sitä enää entiseen tyyliin.

onko peli siis menetetty vai mitä voin tehdä, onko tämä normaalia suhteen edetessä?

ap

Vierailija
39/122 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin että alussa on kysellyt ja puhellut tollaisia että tykkäätkö tästä jne, koska ei todella ole teinnyt tykkäätkö ja siksi kysynyt kun olet ollut uusi hänelle. Nyt hän on selvittänyt jo mistä tykkäät eikä tarvitse enää kysellä tykkäätkö tästä yms. tai kertoa joka kerta sulle että ah olet niin kaunis, jos sen on jo sanuntu miloona kertaa aiemmin :D luulen, että kyse vain siitä ettei tarivii enää kysellä ja jutut vakiintuneet + suhde syventynyt. Jospa kokeilisitte jotain mitä ette vielä ole kokeilleet? ehkä siitä sitten tulis taas juttelua. Voithan itse kysyä mieheltä, tykkääkö hän siitä että puhutte vai ei? 

ite en tykkää puhella seksin aikana muuta kuin välttämättömät. mielestäni liika puhuminen latistaa tunnelman XD 

Vierailija
40/122 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se muna suuhun!

Paremmin! Anna mennä vaan! 

Naapurin Lissukin osaa, meenkö mä sinne!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi