Mies lopettanut tuhmat puheet sängyssä
Olemme olleet yhdessä 8kk. Seksielämä on ollut todella ihanaa ja mies on aina tykännyt puhua tuhmia. Nyt kuitenkin viimeisen viiden kerran aikana mies on lopettanut tuhmien puhumisen vaikka itse jatkan. Onko mies kyllästynyt vai kertooko tämä tapailun vakaantumisesta? Olen todella huolissani ja kaipaisin neuvoja :( kiitos jo etukäteen
Kommentit (122)
Ehkä se "tuhmien" puhuminen alussa oli sitä, että mies halusi tehdä sinuun vaikutuksen ja vähän veti omasta mielestään överiksi ja on nyt tasoittunut ja rauhoittunut sellaiseksi, jollainen haluaa olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti toinen kiinnostava nainen kiikarissa. M44
Mies asuu todella pienessä paikassa, missä ei naisia ole :D ja lähtee sieltä pois vain kun me tavataan.
Joku vastaanottokeskus vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies asuu todella pienessä paikassa, missä ei naisia ole :D ja lähtee sieltä pois vain kun me tavataan.
Joku vastaanottokeskus vai?
ei vaan maalla.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se "tuhmien" puhuminen alussa oli sitä, että mies halusi tehdä sinuun vaikutuksen ja vähän veti omasta mielestään överiksi ja on nyt tasoittunut ja rauhoittunut sellaiseksi, jollainen haluaa olla?
näin itsekin kuvittelisin eikä mitään toista naista. mut kuitenkin 7kk puhui. ja puhui tollaisia että rakastan kroppaasi etc et toivottavasti ei ole kyse siitä ettei enää tunne niin.
Minulle tuollaiset puheet olisivat ehdoton turn off. Varmaan kuolisin nauruun ja myötähäpeään.
Vierailija kirjoitti:
Minulle tuollaiset puheet olisivat ehdoton turn off. Varmaan kuolisin nauruun ja myötähäpeään.
mutta kannattaako huolestua jos puheet katoavat? :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah naisia nyt tapaa ihan missä vain, vastasin vain mikä olisi itseni tapauksessa todennäköisin syy
Kerropa yksityiskohtia noista rumista puheista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se on ennen puhunut?
ennen puhui tyyliin että rakastan seksiä kanssasi, mitä haluat että teen, olet niin kaunis, rakastan kroppaasi rakas etc. viime 5 kertaa pari niistä täysin hiljaista ja parissa kyseli tyyliin että pidätkö tästä, tuntuuko hyvältä, tule tänne ja kun kutsuin häntä ihanaksi hän vastasi että sinä olet. kun sanoin tulevani hän sanoi että tule tule. ja minä siis puhuin melkein yhtä paljon kuin ennen eli itse on muuttanut mitään.
Mikäpä tässä oli tuhmaa puhetta?
Mm. sanat seksi ja tuleminen. Nämä voi tulkita jo häirinnäksi?
No, miksi sitten hoet noita sanoja k*rpä nyrkissä oven takana huohottaen kun äitisi on lukinnut itsensä kylpyhuoneeseen?
"Ou my fking god you are so amazing cowgirl fell tha you ride vermon raveisssa ja olet suoirallla".
Hajoan 😂 "Rakastan kroppaasi, tuntuuko hyvältä"= tuhmien puhumista? Jep. Takaapäin paneminen on sitten oletettavasti jo hc-toimintaa.
Sori nyt ap, mutta kuulostat epävarmalta 19-vuotiaalta, jankkaat koko ajan vaan "kannattaako huolestua" ja viljelet surunaamoja. Jos sitä äijää ei nyt vaan nappaa leperrellä sulle sängyssä, koska sitähän tuo on. Ei kukaan aina jaksa samaa.
N37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah naisia nyt tapaa ihan missä vain, vastasin vain mikä olisi itseni tapauksessa todennäköisin syy
Asuu maalla. kiitos paljon kuin vastasit. sinun tapauksessasi siis ei voisi olla kyse tuosta että on koittanut kiihottaa itseään noilla puheilla että seisoisi ja nyt on tuttu ja turvallinen olo? miksi sitten jatkaisi kanssani jos olisi toinen? puheet siis ovat olleet tämmöisiä: ennen puhui tyyliin että rakastan seksiä kanssasi, rakastan p*lluasi, saat mut niin kiimaiseksi, mitä haluat että teen, olet niin kaunis, rakastan kroppaasi rakas etc. viime 5 kertaa oli erilaisia, pari niistä täysin hiljaista ja parissa kyseli tyyliin että pidätkö tästä, tuntuuko hyvältä, tule tänne ja kun kutsuin häntä ihanaksi hän vastasi että sinä olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on löytäny toisen. Ei ihme kun noin harvoin näette
ei ole ketään toista, ei ole mitenkään mahdollista elämäntilanteesta johtuen.
Aina löytyy näitä hyväuskoisia..
Vierailija kirjoitti:
Hajoan 😂 "Rakastan kroppaasi, tuntuuko hyvältä"= tuhmien puhumista? Jep. Takaapäin paneminen on sitten oletettavasti jo hc-toimintaa.
Sori nyt ap, mutta kuulostat epävarmalta 19-vuotiaalta, jankkaat koko ajan vaan "kannattaako huolestua" ja viljelet surunaamoja. Jos sitä äijää ei nyt vaan nappaa leperrellä sulle sängyssä, koska sitähän tuo on. Ei kukaan aina jaksa samaa.
N37
ymmärrän että kuulostan epävarmalta, mutta se johtuu siitä että tämä sai mut pelkämään hänen menettämistään :( silloin tulee epävarmaksi, varsinkin kun olen saanut paljon vastauksia että toinen nainen. eli siis kannattaisi vaan rauhoittua ja ymmärtää että häntä ei enää huvita puhua.
ap
Vierailija kirjoitti:
Jätä se korrekti sika.
Ihminen näemmä edelleen kehittyy.
Ehdottomasti kannattaa huolestua ja laittaa etsivä asialle! Onhan se nyt ihan kamalaa, ettei yhtään rumaa sanaa sano, kun sinä ja sinun tunteesi sitä niin kovasti toivoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ennen puhui tyyliin että rakastan seksiä kanssasi, mitä haluat että teen, olet niin kaunis, rakastan kroppaasi rakas etc. viime 5 kertaa pari niistä täysin hiljaista ja parissa kyseli tyyliin että pidätkö tästä, tuntuuko hyvältä, tule tänne ja kun kutsuin häntä ihanaksi hän vastasi että sinä olet. kun sanoin tulevani hän sanoi että tule tule. ja minä siis puhuin melkein yhtä paljon kuin ennen eli itse on muuttanut mitään.
ymmärrän mitä tarkoitatte, että nämä puheet eivät olleet niin tuhmia. mutta huolestuttaa silti, että ensin puhuu 7kk ja sitten ei 1kk.
ap
Lopetahan jo tuo tyhmänä leikkiminen, olet sitä joka tapauksessa. Tylsä päivä ja tässä vähän provoilen. Hanki elämä, koulutus ja työ päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ymmärrän mitä tarkoitatte, että nämä puheet eivät olleet niin tuhmia. mutta huolestuttaa silti, että ensin puhuu 7kk ja sitten ei 1kk.
ap
Lopetahan jo tuo tyhmänä leikkiminen, olet sitä joka tapauksessa. Tylsä päivä ja tässä vähän provoilen. Hanki elämä, koulutus ja työ päälle.
öö tämä ei ole kyllä tosiaan mikään provo, ei ollut mitenkään helppoa edes tästä avautua et kiitos vaan.
muna on mulla kyllä suussa koko ajan ettei ole siitä kyse :D ja kuulemma olen erittäin hyvä siinä. silloin kun hän vielä puhui sängyssä kertoi tämän :D