Auttakaa! Voisitko olla tällaisessa suhteessa?
Pyydän asiallisia vastauksia koska en todella tiedä mitä tehdä. Tutustuin kohta vuosi sitten mieheen joka rakastaa minua aidosti, tekee kotitöitä, välittää minun lapsista, olen miehen kanssa onnellinen. Toki välillä jotain pieniä riitoja mutta yleensä ottaen ollaan onnellisia ja meillä on hyvä olla.
Kuitenkaan kukaan tuttu, sukulaiset, läheiset eivät hyväksy miestä koska erosin lasten isästä tämän takia. En ollut lasten isän kanssa onnellinen, vaan aloin olla masentunut koska meillä ei ollut mitään hyvää siinä parisuhteessa.
Eli haluaisin olla tämän uuden miehen kanssa(ei olla yhdessä) mutta elämä on tosi rankkaa kun täytyy piilotella tekemisiään kaikilta läheisiltä ja tutuilta. Ja tiedän ettei miestä tulla hyväksymään koskaan koska ex mieheni ja minun suvusta ennätti tulla läheisiä.
Pitäisikö minun siis unohtaa uusi mies (jonka kanssa olisin onnellinen)
Olla pelkästään yksin koska muut eivät hyväksy minulle uutta puolisoa (tosin jos exälläni on nais ystäviä ollut, niistä on kaikki ollut iloisia)
Pistää läheisten ja kaikkien tuttujen kanssa poikki (mitä en haluaisi koska ovat myös lapsilleni tärkeitä ihmisiä ja olisi mielestäni itsekästä viedä niiltä tärkeät ihmiset)
Kommentit (23)
Sinun onnesi on tärkeintä, enkä jättäisi hyvää suhdetta muiden painostuksesta. Myös lapsesi ovat onnellisempia onnellisen äidin kanssa. (Tietysti poislukien lapsiin kohdistuvat laittomuudet, jotka menevät vanhemman rakkauselämän ohi.) Pystyisitkö keskustelemaan asiasta läheisillesi? Kertoisit, että ymmärrät heidänkin surevan edellisen suhteen loppua, mutta selittäisit, kuinka paljon paremmin voit tällä hetkellä ja kaipaat heidänkin tukeaan.
Kiitos todella paljon vastauksista, äitini onkin sanonut aiemmin että katsotaan ajan kanssa miten hommat etenee. Mutta vasta nyt ymmärrän miltä muista tämä taitaa tuntua. Kiitos vastauksista. :)
Ap
Jatka ukon tapailua mutta älä väkisin köörää häntä sukujuhliin. Oma appiukkoni ei saanut moneen vuoteen käydä appivanhemmillaan, kun oli niin epämieluisa edelliseen vävyyn verrattuna. Ei hän tainnut koskaan oikein suosituksi tulla, mutta ajan myötä välit vaimon sukulaisiin normalisoituivat. Et tarvitse sukulaistesi hyväksyntää, mutta ei kannata ruveta siltoja polttamaan orastavan seurustelusuhteen takia.