Olen asiakaspalvelija ja olen saanut viimeisimmän asiakaspalautteen kaksi vuotta sitten.
palvelen n. 35 asiakasta päivässä. Mites muilla asiakkaiden kanssa tekemisissä olevilla?
Kommentit (11)
Et sitten kovin hyvin asiakasta palvele, koska positiivista palautetta et ole saanut..
Vierailija kirjoitti:
Sun kannattais vaihtaa alaa..vaikka jonnekin liukuhihnahommiin.
Ai siksi kun en saa palautteita?
Tää nykyinen on nimenomaan liukuhihnatyötä...ihan hanurista.
Vierailija kirjoitti:
Et sitten kovin hyvin asiakasta palvele, koska positiivista palautetta et ole saanut..
Kiitosta tulee kyllä, sitä en nyt tästä tarkoittanut.
-ap
Varmaan tuossa tapauksessa pääosin ihan ok juttu. No news is good news ja sillee.
Vierailija kirjoitti:
Tämän maan änkyränkänkyrät aika heikosti tuota positiivista palautetta osaavat antaa. 😂 Joten ei se kyllä ole mikään kriteeri vaihtaa työtä.
Tarkoititko nyt kritiikkiä? Mitä kanavia pitkin se tulee vai sanotaanko ainoastaan päin naamaa?
Ei taida Ap:n työpaikalla olla sitä hymynaamalaitetta millä annetaan palautetta, itsekin käytän ainoastaan sitä
Annatko itse paljon muille asiakaspalvelijoille palautetta asiakkaana?
Itse saan viikoittain positiivista palautetta asiakkailta. Kritiikkiäkin tulee joskus, mutta se on yleensä yrityksen toimitatapoihin liittyvää, ei niinkään omaan palveluuni.
Et siis tee huonosti töitä? Kritiikki kyllä tulee helposti perille. 😊
Sun kannattais vaihtaa alaa..vaikka jonnekin liukuhihnahommiin.