Kerro ongelmasi niin pyrin antamaan hyviä neuvoja
Kommentit (35)
Olen lopettanut juomisen, joka oli riistäytymässä käsistä. Olen ollut tämän vuoden ilman alkoholia ( melkein, kerran lankesin). Mutta nyt masentaa ja ahdistaa. Miten auttaisit minua?
En saa ostettua decenttiä asuntoa Helsingistä, koska rahat eivät riitä. Näin asian laita on, vaikka olen säästänyt koko ikäni.
Ottaisinko 8- vai 12-vuotiasta rommia?
Soittaisinko Seijalle vai sen isosisko Eijalle...?
En saa karsittua kiloja 5-10 prosenttia, koska olen herkkusuu-gourmandi. Terveys kuitenkin kokenisi. Mistä aloittaisin? Mitä nyt ainakin kannattaisi tehdä?
Mistä saisi ostettua sellaisen ruostumattoman teräspannun, joka olisi saman mallinen kuin ranskalaistyylinen hiiliteräspannu?
En saa vakituista työtä ja elämäni on pelkkiä pätkätöitä.
Vierailija kirjoitti:
Olen lopettanut juomisen, joka oli riistäytymässä käsistä. Olen ollut tämän vuoden ilman alkoholia ( melkein, kerran lankesin). Mutta nyt masentaa ja ahdistaa. Miten auttaisit minua?
Tuli mieleen että noille tunteille on joku syy, muu kuin alkoholi. Hyvä ettet enää juo.
Mitä tehdä miehelle, jonka äitisuhde meni pilalle lapsena?
Mitä sanon, mikä auttaisi häntä?
Vierailija kirjoitti:
Sillä se lähtee millä on tullutkin.
Vierailija kirjoitti:
Puolisoni on pettänyt minua.
Jätä se sika!
Vierailija kirjoitti:
En saa ostettua decenttiä asuntoa Helsingistä, koska rahat eivät riitä. Näin asian laita on, vaikka olen säästänyt koko ikäni.
Ei auta kuin muuttaa Vantaalle. Tai Keravalle.
Vierailija kirjoitti:
Puolisoni on pettänyt minua.
En tiedä. Puhuisin puolison kanssa, laittaisin iltarukouksessa Jumalalle kysymyksen asiasta ja tekisin päätöksen sen jälkeen kun olen sydämessäni vakuuttunut.
Vierailija kirjoitti:
Ottaisinko 8- vai 12-vuotiasta rommia?
Sitä, kumpi on vahvempaa.
Vierailija kirjoitti:
No en ostaisi sitten.
Vierailija kirjoitti:
Soittaisinko Seijalle vai sen isosisko Eijalle...?
Kummalla on isommat etupuskurit? Soita sille.
Olen kaatumassa ruuhkavuosien alle. Miten jaksan vielä 2 vuotta kamalaa ruljanssia perheen, työn ja koulun kanssa?
Up