Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tie vapaampaan seksiin

Vierailija
19.02.2019 |

Olemme mielestämme normaali yli kymmenen vuotta yksissä ollut avopari.Seksielämämme on aina ollut antoisaa,ja käsittääkseni molemmin puolin tyydyttävää,eikä mikään "normaalista poikkeava "tullut edes mieleemme,ennenkuin sattui eräs tapahtuma. Avovaimoni paras kaveri tuli meille pienessä sievässä,ja kuinka ollakkaan jutut kääntyivät siinä kupittelun yhteydessä seksiin.Vieraamme kertoili,miten oli antautunut kahdelle tuntemattomalle kaverukselle tanssi-illan päätteeksi.Huomasin vaimoni kiihoittuvan jutuista selvästi,ja hieman yllättäen itsekin huomasin alapäässä kuumotusta.Vieraamme lähdettyä keskustelimme aiheesta,ja vaimoni tunnusti fantasiansa olevan kahden miehen omana seksin merkeissä.Itse pidin asiaa huumorimiellä esitetyksi,ja leikilläni ehdotin toisen miehen pyytämistä yhteiseen petiin.Punastelevasta naamasta näin esityksen miellyttävän,ja aikani mietittyäni en itsekään pitänyt ajatusta mahdottomana.Parin viikon ajan harkitsimme,ja viimein päätimme idean toteuttaa.KIrjauduimme parinvaihtopalstalle ja kohta alkoi tulla monenmoista viestiä halukkailta. Valitsimme itseämme hieman nuoremman fiksun tuntuisen hyvin varustetun miehen,ja ensi viikolla tapaamme kylpylässä.Kihelmöivä odotuksen tunne on piristänyt seksielämäämme ja rakastelemme huomattavasti useimmin ja kiihkeämmin nykyään.Jännitystä on mölemmin puoli,mutta kun päätös on tehty,niin suunta on selvä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin joskus parikymppisenä yhden pariskunnan kolmantena pyöränä melko monta viikonloppua. Pantiin ihan vapaasti ja estottomasti "kaikki kaikkia" ja leikittiin kaikenlaiset roolileikit tyttöilystä lähtien, joka osoittautui aika suosituksi ja nimenomaan niin että minä olin se tyttö. Kivat muistot jäi.

Vierailija
2/9 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja laitahan nyt mainos tulemaan ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi kuuluu teille.

Vierailija
4/9 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätöksen tehtyämme olemme,lähinnä vaimoni toimesta,viestitelleen valintamme kanssa sähköpostin välityksellä.Useamman viestin jälkeen lupasi mies vastata vaimoni puheluunkin.Molempien suostumuksella kuuntelin puhelun kaiuttimista.Aluksi puhe oli puolin ja toisin jännittynyttä,mutta puhelun edetessä rentoutui jutustelu selvästi.                                                                                                                                                   Sovimme yhdessä tapaamisen säännöistä ynnä muista käytännön asioista.Selvisisi muun muassa se,ettei kimppa ollut "se juttu" miehelle,vaan halu rakastella kypsemmän naisen kanssa.Hän oli nähnyt kuvan,vaimoni kontillaan pitkät mustat hiukset valloillaan pelkät pikkari jalassaan,ja ihastunut niin,että otti yhteyttä.Selviteetyään,ettei minulla ole homoseksuaalisia haluja häntä kohtaan,odottaa tapaamista innolla.Tarkoitushan on toteuttaa vaimoni fantasia,eikä muuta.                                                                                  Mies oli muuten ainoa seitsemästätoista tarjokkaasta,joka ei ensimmäiseksi postittanut kuvaa seisovasta kalustaan,vaan lähetti kokovartalokuvan vaatteet päällä.Nyt meillä pyynnöstä on perinteinen elinkuvakin.Vaimoni ensikommentti kuvasta oli:Ohoh!                                                                                              Sekin lisäsi luottamusta miestä kohtaan,että puhelukontaktissa tunnusti olevansa kymmenen vuotta nuorempi,kuin oli alunperin ilmoittanut,eli 22 vuotta.Varmuuden vuoksi pyysimme kuvan ajokortista vaikka sormi nimen päällä niin,että syntymävuosi näkyy,ja saimmekin saman tien.  Pelkona tietenkin mahdollinen ala-ikäisyys.Lupasimme myös koukata viidenkymmenen kilometrin lenkin,ja napata hänet kyytiimme matkalla kylpylään.Varmuuden vuoksi kehoitin häntä myös varaamaan oman huoneen,mihin suostuikin.  Ensi lauantaina sitten kohtaamme.      Alkuperäsen ketjun avaaja.

Vierailija
5/9 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään se päivä sitten koittaa.Yöunet vaimolla vähissä,kun pitkin yötä hiehnäsi kylkeen kiinni,ja supatteli korvaan selvästi jännittyneenä tulevasta.Täytyy itsekin yrittää rauhoittaa ajatuksia,ettei tilanne ylikuumene,eikä liika innostus pilaa tapahtumaa.Vaimo oli puhelun aikana myös selvittänyt Mikan(miehen nimi siis Mika) mielivärin,ja aikoo pukeutua puniseen beibidol yöpaitaan ja mustiin pitkiin sukkiin,joka yhdistelmä kyllä minuakin miellyttää.                                                                                                                                   Saa nähdä minkälaiseksi tunnelma autossa muodostuu pitkän ajomatkan aikana kohti kylpylää.Vaimo saa ajaa,ja Mika istua viereen.Voivat näin jutella paremmin keskenään aktin odotuksista,säännöistä ynnä muista asiaan liittyvistä seikoista.                                                                                                                                                      Koska tapahtuma minullekin uusi,en tiedä varmasti,tuleeko mustasukkaisuutta mukaan kuvioon,mutta koska vaimoni nautinto on minulle tärkeää,en usko  näin käyvän.Kiihkeänä odotan tätä kuitenkin.                            Ketjun avaaja.

Vierailija
6/9 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

22-vuotias Mika. Ikäluokan nimisuosikki. Beibidol-fani.

Vierailija
7/9 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä ei ole provo,niin olis kiva kuulla miten homma meni.Oliko kaikki sen arvoista?Iskikö mustis?

Vierailija
8/9 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kanssa vapautui seksin harrastaminen täysin yllätyksellisesti ja sattumalta. Olin nuorena miehenä erään kaverin luona bileissä. Sielä oli iso lössi ensin mutta porukka yötämyöten harveni. Makoilin sielä jossain random sängyllä puoliunessa kunnes kaveri päätti tulla tyttiksensä kanssa harrastamaan seksiä sinne. Ei menny kauaa kun sanoivat, että voit säkin tulla. Jonkin aikaa päässä pyöri rattaat mutta jokin voima sai mut sinne mukaan kuitenkin ja siinä aluksi tietty ujona ja arkana mutta yötä myöden jokin lukko aukesi ja sitä huomasi, että siinähän naidaan kaikki kolme kaikkia ihan ristiinrastiin.

Tuosta eteenpäin olen ollu avoin ihan kaikelle.

Vierailija
9/9 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuraportin aika.On vähän kaksijakoiset mietteet kokeilustamme avartaa seksielämäämme.Pääosin kuitenkin plus-puoliset.Automatkan puolivälissä jutustelu sujui jo vapautuneesti,ja kiima oli suorastaan käsin kosketeltavissa.Onneksi Mikalla oli pitkä takki,että kehtasi respaan tulla.Huoneet saatuamme sovimme tapaamisen heti meidän kämpässämme.Vaimo juuri ja juuri kerkesi kevyemmin pukeutua,kun Mika jo kolkutti oveen.                                                                                                                                                                       Säännöt oli sovittu,eli vieras käyttää kondoomia,eikä nuole,eikä suukottele.Rintoja sai  vapaasti käsitellä.Mikalla oli jo seisokki päällä tullessaan,ja kondomin laitettua kysyi silmillään miten edetään.Vaimon päätöksellä minä nuolin pimpan valmiiksi,tai kyllä se jo ennen nuoluakin oli selvästi kiihoittuneessa tilassa.Vaimo kävi sängylle kontilleen ja annoin merkin vieraallemme ryhtyä toimiin.Posket punaisena Mika ohjasikin suuren kalunsa vaimoni pimppaan.Itse kävin kiinni vaimoni rintoihin näykkien ja puristellen.Mika tuli melko heti,ja vaihdoimme paikkoja.Puhtaan kondomin laitettuaan uudelleen virkistyneen elimensä päälle,kysyi mahdollisuutta laittaa vehje vaimoni suuhun,mihin vaimo suostuikin.Pian vaimo saikin mahtavan orgasmin,johon reagoin omallani,ja Mikakin laukesi toistamiseen.                                                                                                                                                          Tämän jälkeen kävimme yhdessä altailla,ja syömässä.Illalla homma jatkuin samoissa merkeissä.Kolmistaan nukuimme parisängyssä pienet unet,ja yöllä taas jatkettiin.Aamulla ainakin minulla pieni morkkis,mutta mitään mustikseen viittaavaa en tuntenut.Vaimo näytti kärsivän enemmän,mutta piti kokeilua kuitenkin antoisena.  Päätimme,ettei Mikan kanssa ainakaan jatketa,ettei tunnesiteitä vaimon kanssa pääse syntymään.                                                                                                                                      Kotona pitkät keskustelut edessä,jatkammeko harrastusta myöhemmin,vai jäikö tämä tähän,onhan seksielämämme kuitenkin erinomaista ilman muitakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi