Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko huomanneet, että SYYLLINEN puolustautuu yleensä hyökkäävästi?!!

Vierailija
19.02.2019 |

Tullut vuosikymmenien kuluessa huomattua.

Joku joka on johonkin syyllinen mutta ei halua myöntää- hyökkää rajusti vastaan!

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä syylliset puolustautuu kaikki vähän omalla tavallaan ihmisestä riippuen. T. Rikospoliisi

Vierailija
2/36 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko syyllinen!!11

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut. Epäkypsää käytöstä.

Vierailija
4/36 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trump tekee niin. Hävittyään oikeudenkäynnin hän julistautuu lehdistölle voittajaksi.

Vierailija
5/36 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut. Minä puolustaudun hyökkäävästi kun mua kohdellaan epäreilusti. 

Vierailija
6/36 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

KYLLÄ! Juuri näin.

Vierailija
7/36 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI VALEHTELET!

Vierailija
8/36 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jos joku jankuttaa vaan, eikä jätä rauhaan, niin silloin itse kyllä hermostun. Sen jälkeen jankuttaja voikin väittää olleensa oikeassa.

Vierailija
9/36 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kuultu joskus, siksi en puolustautunut kun toisen tekoja kaadettiin niskaan, sitten sanottiin mikset itse puolusta itseäsi?

Vierailija
10/36 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että naisilla on enemmän vahvistusvinoumaa kuin miehillä.

Vierailija
11/36 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyökkäys on paras puolustus.  Tämä on jo vanha sanonta. 

Vierailija
12/36 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täys pelle, en ole syyllistynyt yhtään mihinkään!

Vierailija
13/36 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuaako suomi edes että se ei ole mikään poliisivaltio ja että ilman suomea ei olisi mitään Donald TrumputinTrumpin möläyttäjiä.

Tajuaako suomi myös sen että ilman suomea Trump voisi olla enemmän ja pienenpää kuin mikään suomi.

Pienet asiat ovat rakkaimpiamme ja suomi ei ole sitä maapallossamme vaan Donald Trump jos joku on sitä.

Suomi vain takertuu pieniin asioihin ja on joku hillotolppa varas läpi historiansa. Kenellekkään kaverilleni ei olla opetettu keskiajan oikeaa historiaa, De Facto!

Vierailija
14/36 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että naisilla on enemmän vahvistusvinoumaa kuin miehillä.

Siellä taas yksi naistenvihaaja. Suomalaiset miehet ovat naistenhakkaajia ja naistenvihaajia.

Vierailija
15/36 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain valehtelija jonka on pitänyt varastaa illusionaaliseen suomeen joka keulii CERN:in kanssa osaa nähdä nämä asiat koska on luultavasti itse varas.

Me tarvitaan johtajia ja päättäjiä sekä lojaalisia kansalaisia jotka rakentavat kovalla työllä yhteiskuntaa eivätkä osaa edes ajatella tälläistä ap:n kaltaista iđíotismiä. Poliisit ovat näitä varten vasta.

Vierailija
16/36 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Olen kokenut monesti syyllistämistä, kun hecyrittävät piilottaa omaa valheellista ja väärää käytöstä. Tämä pätee yksittiselämään ja työelämään.

Vierailija
17/36 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mjaa. Jos sinua syytetään äärimmäisen loukkaavasti jostakin, jota et ole tehnyt, kai sinäkin aika lailla hermostuisit? Ensinnäkin siitä, ettei sinuun luoteta, sitten siitä, että sinun uskotaan voivan syyllistyä moiseen, sitten vielä siitäkin, että sinua heti syytetään, eikä ensin kysytä asiallisesti.

Ja vielä per.ele joku kyökkipsykologi kuvittelee sen takia, että "joojoojoo, älä selitä, sä oot varmaan syyllinen, kun noin hermostuit".

Tuolle on kenties suomalaisen sananlaskuperinteen typerin ja ärsyttävin sananlaskukin: Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa.

Todellisuudessa se ei mene niin. Älähtää voi myös se, jolle syytös tulee täysin puskista, ja joka kokee sen erittäin loukkaavaksi ja epäoikeudenmukaiseksi.

Toki sekin on totta, että joskus ihmiset turvautuvat filosofiaan "hyökkäys on paras puolustus". Onneksi usein ihmisistä näkee, milloin he ovat aidosti loukkaantuneita ja sen, milloin he teeskentelevät peitelläkseen syyllisyyttään.

Aina sitä ei voi kuitenkaan tietää. Kuten "rikospoliisi" sanoo, ihmisten syyllisyyttä ei ole likiään aina helppo päätellä. Jos olisi, ei rikospoliisia edes tarvittaisikaan, riittää kun katselisi vähän, miten nuo reagoivat syytöksiin....

Noin se ei kumminkaan aikuisten oikeasti ole. Ei, vaikka kyökkipsykologit niin luulisivatkin.

N52

Vierailija
18/36 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viaton on aina syyllinen... Juupas juu... näillä meriiteillä kuningas monarkia pelaa median avulla kuin on rasistisesti joku toinen ihmislajin edustaja äänessä.

Tajuaako suomi että Donald Trump vastustajat ovat ihmiskunnan syöpä ja mitä se tarkoittaa ihmiskunnassamme. Jos olisin šìmpànśší ja näkisin näitä asioita niin minulle kaadettaisiin shampanjaa ja tarjoiltaisiin vain makeassa oikea arvoisessa ph:ssa kasvatettua marijuanaa.

Nyt kuin olen "ihminen" niin voin saada mitä arvaamattomasti ìhmìšřòšķàn paskaa.

Vierailija
19/36 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Simpanśśit ovat tehneet virheen siinä että he ovat syyllistäneet ja ala-arvioineet gorillan voimia omillaan meriiteillään eikä šìmpanśší voi olla ikinä ihmiselämässämme voimakkaampi kuin gorilla.

Vierailija
20/36 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen politiikka amerikkalaistuu ja etiikkaa syötetään liikaa eri puolueisiin. Missä suomen moraali? Äänestäkää niitä politiikkoja jotka työstävät työtään eivätkä nauti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän