Vierailija
Poiminta

Mitä sellaista kotisi sisustuksessa on jota et ole kovin monella nähnyt?

Sivut

Kommentit (232)

Vierailija

Mökkitunnelmaa. Tummia värejä, "ruosteisia" lamppuja, risuista tehtyjä koristeita jne. Asun kerrostalossa ja tykkään hämärästä valaistuksesta. Menetin kesämökin erossa, jota rakastin ja siksi loin kotiini vastaavan tunnelman hyvitykseksi, vaikka se ei olekaan ihan sama asia:)

Vierailija

Puinen arkku jonka kummisetäni teki minulle lahjaksi vuosia sitten. Teki itse joten todellakaan ei pitäisi samanlaista löytyä mistään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mökkitunnelmaa. Tummia värejä, "ruosteisia" lamppuja, risuista tehtyjä koristeita jne. Asun kerrostalossa ja tykkään hämärästä valaistuksesta. Menetin kesämökin erossa, jota rakastin ja siksi loin kotiini vastaavan tunnelman hyvitykseksi, vaikka se ei olekaan ihan sama asia:)

Meillä ei ole kattolamppuja olkkarissa eikä keittiössä ollenkaan, ei olla tarvittu vielä. Epäsuoralla valolla mennään.

Vierailija

Itse tehdyt valaisimet. Ainoastaan olohuoneen kattotuuletin on kaupasta ostettu, mutta muutoin kaikki muut valaisimet ovat romuista uudelleen jalostettuja kierrätystekeleitä.

M 44

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Meillä ei ole kattolamppuja olkkarissa eikä keittiössä ollenkaan, ei olla tarvittu vielä. Epäsuoralla valolla mennään.

Minulla on, mutta en pidä niissä koskaan valoja. Ovat lähinnä muodon vuoksi siellä roikkumassa. Rakastan pieniä ja persoonallisia tuikkuja, pöytälamppuja jne. myöskin:)

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat