Minä vuosina syntyneet naiset on sinun mielestä tällä hetkellä sopivassa lisääntymisiässä?
Katsotaan, kuinka paljon hajontaa tulee.
Minusta sopivimmissa lapsentekoiässä on tällä hetkellä ne naiset, jotka on syntyneet vuosien 1984 - 1996 välisenä aikana.
Kommentit (35)
Sanoisin rehellisesti että vuosien 2001-2005 jälkeen syntyneet ovat juuri sopivassa iässä avaamaan reitensä ja ruusunnuppunsa 30+ täyttäneille kokeneille ja hellille miehille. Aaahhh!!!
SIITTÄJÄ
Alkaa olla jo liian vanha olo. Olen syntynyt vuonna 1985.
2009-1959. Nuoret kehittyvät niin aikaisin nykyään ja hedelmäityshoidotkin toimii 👍
1994-2003, jokaisen naisen pitäisi tehdä ainakin viisi lasta että väestörakenne oikenee tai ainakin edes tasapainottuu.
Vierailija kirjoitti:
1958-1966. Nuorempana ei kannata, ettei jää elämä elämättä.
Juu, nyt eläkkeellä ehtii hyvin.
Tunnen pari samana vuonna eli -91 syntynyttä naista, joilla on lapsi. Muutaman vuoden päästä varmaan olisi se hetki tehdä lapsia, mutta jään lapsettomaksi tätä menoa. Toisaalta en todellakaan ole ainoa.
Vierailija kirjoitti:
Ällöttävää, että joku pitää naisia pelkkänä lisääntymiskoneena. Yök.
Ällöttävää, että joku on niin vieraantunut luonnosta, että lisääntyminen tuntuu vastemieliseltä. Se on kuule ihan normaalia =)
25-40-vuotiaat eli noin 1979-1994 syntyneet.
Kaikkea sitä ihminen jaksaakin omassa pienessä päässään pohtia.
Taidan olla monen mielestä synnytysiässä (vm 1990), mutta itse järkytyn edelleen, jos joku oman ikäinen ilmoittaa vauvasta.
Vierailija kirjoitti:
Taidan olla monen mielestä synnytysiässä (vm 1990), mutta itse järkytyn edelleen, jos joku oman ikäinen ilmoittaa vauvasta.
Tuohonkin tottuu, ollos huoleti.
Eiköhän merkittävämpää ole se, pystyykö niitä lapsia saamaan. Jos pystyy, niin kai sitä on sopivan ikäinen saamaan lapsia. Anonyymien mielipiteet voi jättää omaan arvoonsa.