Minä vuosina syntyneet naiset on sinun mielestä tällä hetkellä sopivassa lisääntymisiässä?
Katsotaan, kuinka paljon hajontaa tulee.
Minusta sopivimmissa lapsentekoiässä on tällä hetkellä ne naiset, jotka on syntyneet vuosien 1984 - 1996 välisenä aikana.
Kommentit (35)
Ihan hyvä, jos on syntynyt välillä 1969-2002. Molempiin päihin jää vielä hyviä hedelmällisiä vuosia, muttei se liian nuorena kannata aloittaa tai lopettaa.
Ällöttävää, että joku pitää naisia pelkkänä lisääntymiskoneena. Yök.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä, jos on syntynyt välillä 1969-2002. Molempiin päihin jää vielä hyviä hedelmällisiä vuosia, muttei se liian nuorena kannata aloittaa tai lopettaa.
No ei kyllä 1969! Mä täytän tänä vuonna 50, enkä todellakaan ole missään hyvässä lisääntymisiässä! 2002 on alaikäisiä, joten ei hyvä sekään.
Olen -96 syntynyt enkä kyllä koe, että oma ikäluokkani olisi erityisen lisääntymisiässä. Siis fyysisesti toki kyllä, mutta ei henkisesti eikä elämäntilanteeltaan. Sama pätee -95 syntyneisiin ja varsinkin -97 syntyneisiin. Me ollaan ihan lapsia vielä. Tunnen omaa ikäluokkaani älyttömän paljon eikä kyllä ole perhe-elämä mielessäkään kenelläkään. Itsekin juuri hain 5 vuoden ehkäisyn itselleni.
Omassa ikäluokassani tiedän vain muutaman perheen perustajan, ja he kaikki ovat ongelmatapauksia.. paljon biletystä, päihteitä, amiskin jäänyt kesken jne.
Miks tää on kohdistettu vaan naisiin? Miksei miehiin? Ainiin, lisääntyminen oli vaan naisten vastuulla eiksnii? 🤔😂😂
25-35v. En jaksa miettiä minä vuonna syntyneitä ovat. Ja sama pätee miehiin.
1958-1966. Nuorempana ei kannata, ettei jää elämä elämättä.
No ne jotka kokee olevansa hyvässä lisääntymisiässä. Yksilöllistä. Toiset eivät ole hyvässä lisääntymisiässä ikinä.
Minä olen syntynyt 80 ja olen mielestäni liian vanha enää tekemään lapsia. Tänään kuulin ikätoverini olevan raskaana ja huokaisin helpotuksesta, että onneksi enää ei itse tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen syntynyt 80 ja olen mielestäni liian vanha enää tekemään lapsia. Tänään kuulin ikätoverini olevan raskaana ja huokaisin helpotuksesta, että onneksi enää ei itse tarvitse.
Ihanku se lasten teko ois joku pakko. Ei koskaan tarvitse jos ei halua? :D
Vierailija kirjoitti:
Miks tää on kohdistettu vaan naisiin? Miksei miehiin? Ainiin, lisääntyminen oli vaan naisten vastuulla eiksnii? 🤔😂😂
Siksi koska miehet voivat tulla iäkkäämpänä isäksi kuin naiset äideiksi. Vääristää jakaumaa, jos huomioidaan miehet.
Eikä ollut tarkoitukseni ajatella naisia minään lisäätymiskoneina, vaan tiedustella, onko monien mielestä vielä esim. 70-luvulla syntyneet naiset sopivan ikäisiä saamaan lapsia. Omalta kohdaltani mielestäni juna meni jo, olen -77 syntynyt.
-ap
2001 ja siitä eteenpäin. Muut on liian vanhoja jo. Äidin pitää olla nuori!
Olen m u s l i m i ja olen samaa mieltä kun Muhammed oli, eli 9 vuoden iässä. Silloin hän yhtyi Ayshaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanku se lasten teko ois joku pakko. Ei koskaan tarvitse jos ei halua? :D
No en minä sitä tarkoittanutkaan. Nimenomaan iloitsinkin siitä, ettei ole pakko kun on ehkäisyt sun muut.
1989-1999 ovat siinä parhaassa iässä.