Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos vaihtoehtoina on pelkästään oravanpyörä tai syrjäytyminen, valitsen "syrjäytymisen" koska tahansa

Vierailija
19.02.2019 |

ja syrjäytynyt olenkim. En katsele ollenkaan ihaillen "ruuhkavuosissa" itseään kiduttavia ihmisiä.
Aikaa ei ole kuin juosta kieli vyön alla, töissä käydään että on vara pitää autoa jolla siellä töissä käydään ja lapsia kuskaillaan harrastuksiin kuin kuninkaallisia, ja siksi että lomalla voi sitten"rentoutua" kieli vyön alla lentämällä turistirysiin hikoilemaan.
Onpa unelma.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, sama mulla, mutta ihmettelen, miten valtiolla on varaa kouluttaa ihminen kalliisti ja sittenhyllytetään eläkkeelle. Eikä siis mitään vaihtoehtoa ole esim. mukautetun työajan tai sovellettujen työtehtävien kaltaisena mahdollisuutena antaa oma työpanos käyttöön.

Olisin mieluummin ollut tuottava työntekijä kuin "loinen".

Ihan kivasti aika ja elämä menee silti näinkin.

Vierailija
2/9 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin töissä kunnes oli varaa olla käymättä, eli sillä oravanpyörällä voi olla myös välinearvo vapaaherra(ttare)ksi vivuttamiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin työttömyyskorvausta, sitten aktiivimallia, työkokeilua ja TYP:ä, josta karenssia ja alennettua toimeentulotukea. Kyllähän se aina oravanpyörän voittaa.

Vierailija
4/9 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko arvata? Yhteiskunnan rahat kelpaavat, vaikka et oravanpyörään haluakaan?

Vierailija
5/9 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja annas kun arvaan; osa-aikatöihin ei kannata lähteä, koska muuten tuista leikataan?

Vierailija
6/9 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon juossut oravanpyörässä vuosia, nyt olen syrjäytynyt. Toivoisin kovasti jotain välimaastoa.

Vierailija
7/9 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saanko arvata? Yhteiskunnan rahat kelpaavat, vaikka et oravanpyörään haluakaan?

No miksei kelpaisi? Ei syrjäytynyt tarkoita typerää.

Vierailija
8/9 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset ryhdy yrittäjäksi sitten narisija?

Se ei ole oravanpyörässä olemista vaan itsensä kehittämistä.

Vierailija
9/9 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosialismin perusidea olisi kivaa vaihtelua nyky-yhteiskunnan kapitalismille. Kaikki vaan tekemään jotain työtä samaa korvausta vastaan. Kaikenlainen omistaminen kielletty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi