Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onnistuisiko irtoseksin täyskielto?

Vierailija
19.02.2019 |

Miksi? Miksi ei?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten arvioidaan onnistuminen? Siten että yksikään ihminen ei harrastaisi "irtoseksiä"?

Vierailija
2/47 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, onnistuisi varmaan yhtä hyvin kuin kieltolaki ym. täyskiellot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Naisille kûllíkàruselli kuuluu niin olennaisena osana elämään.

Niin, ajattelepas, miten se onkin hassua, että kaikki naiset rietastelevat tuolla menemään ihan kenen tahansa miehen kanssa, paitsi sun kanssa! Eikö ookin eppaa?

Onhan se.

Vierailija
4/47 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, onnistuisi varmaan yhtä hyvin kuin kieltolaki ym. täyskiellot.

Vierailija
5/47 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ihmiset ei hyväksyisi sellaista ihmisen perusoikeuksien rajoittamista, että laki alkaisi jo sitäkin määräämään miten aikuiset ihmiset saa keskenään sekstailla. Itse en ainakaan noudattaisi ollenkaan. En näe irtoseksissä mitään pahaa, kunhan tautien ja raskauksien ehkäisystä huolehditaan.

Vierailija
6/47 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se edes pitäisi kieltää?

Vierailija
7/47 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä tuota hakenut, mutta nyt kun sanoit, niin onko tosiaan noin? :o

Ap

On, jos uskot kaiken, mitä joku netin höyrypäällä keksii kirjoittaa.

Vierailija
8/47 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne toisten panemiset pitäisi kieltää? Jokainenhan voi kieltää itseään panemasta ihan miten kauan vain haluaa.

Vierailija
9/47 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipa tuo ole tahan mennessa onnistunut missaan maassa, ei edes niissa, joissa on varta vasten lakeja niita vastaan.

Vierailija
10/47 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ajattelepas, miten se onkin hassua, että kaikki naiset rietastelevat tuolla menemään ihan kenen tahansa miehen kanssa, paitsi sun kanssa! Eikö ookin eppaa?

Onhan se.

Niin, ja eikös ookin niin, että se, että sä et pääse mukaan tuohon karuselliin on se, että naiset ovat niin kauheita! Sä sen sijaan oot hirveän kiva, eikä sussa oo yhtään mitään vikaa.

Vierailija
11/47 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet sen sijaan on siveyeyden sipuleita, jotka odottavat seksiä papin aameneen :D

Naureskelin ihan samaa. Ei olisi kummoista karusellia ilman tarjolla olevaa k*llia :D 

Vierailija
12/47 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi kun miehet eivät ole lainkaan pilden perään niin tämä k*ullikarusellin pyörittäminen on tosi työlästä.

Niin on! Siis mulla menee valehtelematta koko valveillaoloaika ton karusellin pyörittämiseen! Onneksi valtiolta saa siihen apurahaa, enhän mä siis ehtis töissä käydä tai opiskella ollenkaan. On se kyllä niin väärin, että me naiset haluttais saada monta kertaa päivässä seksiä eri miehiltä, mutta miehiä vain ei kiinnosta! En tajua. Niin, ja siis mulle käy ihan kuka tahansa, paitsi se tähän ketjuun kirjoittanut ulim ies, se ei käy.

Vierailija
13/47 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beta-miehillähän on jo de facto irtoseksikielto. Se vain laajenesi koskemaan muitakin.

Vierailija
14/47 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi kun miehet eivät ole lainkaan pilden perään niin tämä k*ullikarusellin pyörittäminen on tosi työlästä.

Niin on! Siis mulla menee valehtelematta koko valveillaoloaika ton karusellin pyörittämiseen! Onneksi valtiolta saa siihen apurahaa, enhän mä siis ehtis töissä käydä tai opiskella ollenkaan. On se kyllä niin väärin, että me naiset haluttais saada monta kertaa päivässä seksiä eri miehiltä, mutta miehiä vain ei kiinnosta! En tajua. Niin, ja siis mulle käy ihan kuka tahansa, paitsi se tähän ketjuun kirjoittanut ulim ies, se ei käy.

Minun suhteeni miesmakusi on hyvin tavanomainen siis.

Vierailija
15/47 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se edes pitäisi kieltää?

Se on orjuuttamista. Ihmiskauppakaan ei ole kovin hyvässä huudossa nykyään. Mutta mitäpä sinä moraalista ja särkyneistä tyttöraukoista, kunhan saat lastisi lennätettyä.

Mitkä lastit? Olen nainen enkä näe mitään pahaa irtoseksissä.

Vierailija
16/47 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun suhteeni miesmakusi on hyvin tavanomainen siis.

Niinhän se on! Kato sä oot ihan oikeassa siinä, että kaikki naiset panevat ihan ketä tahansa, paitsi sua. Myös sun äiti ja kaikki sukulaisnaisesi (kyllä, myös mummosi) ovat tällaisia lorttoja – mitään muuta mielessä ei liiku, paitsi muna ja paneminen, ja ihan kaikkien kanssa. Kaikki käy, myös spurgut.

Vierailija
17/47 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Beta-miehillähän on jo de facto irtoseksikielto. Se vain laajenesi koskemaan muitakin.

Ei beta-miehillä ole. Tee vaikka prismatesti. Kuulut luultavasti gamma-ryhmään.

Vierailija
18/47 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei beta-miehillä ole. Tee vaikka prismatesti. Kuulut luultavasti gamma-ryhmään.

Prisma-testin tulos kertoo pääosin vain tyytymisestä siihen mitä saa eikä sitä mitä oikeasti haluaisi.

Vierailija
19/47 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se.

Niin, ja eikös ookin niin, että se, että sä et pääse mukaan tuohon karuselliin on se, että naiset ovat niin kauheita! Sä sen sijaan oot hirveän kiva, eikä sussa oo yhtään mitään vikaa.

Yrität ilmeisesti jotain sarkasmia, mutta muistetaan kuitenkin, että ne pahimmat naisenhakkaajat ja naisiin ylimielisesti suhtautuvat yleensä myös saavat eniten sitä himottua pildeä.

Kun taas aidosti kivat miehet yleensä päätyvät siksi olkapääksi jota vasten on kiva itkuräkäpurskahdella kun joutui taas ilkeän playerin haksauttamaksi :(

Muistetaan myös että me olemme täällä varattuja naisia, eikä meitä kukaan lyö.

Vierailija
20/47 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se.

Yrität ilmeisesti jotain sarkasmia, mutta muistetaan kuitenkin, että ne pahimmat naisenhakkaajat ja naisiin ylimielisesti suhtautuvat yleensä myös saavat eniten sitä himottua pildeä.

Kun taas aidosti kivat miehet yleensä päätyvät siksi olkapääksi jota vasten on kiva itkuräkäpurskahdella kun joutui taas ilkeän playerin haksauttamaksi :(

Montako naista on itkuräkäpurskahdellut sun olkapäätä vasten? Mä oon nainen, ja muistan yhden tällaisen olkapäänä toimimisen, ja mä oon sentään jo 38. Joo, todella se oli sarkasmia, koska ei tuohon sun vuodatukseen voi oikein muuten vastata. Sä oot amerikkalaisilta foorumeilta lukenut, että tämmöistä se elämä on, ja uskonut sitten sen. Todellisuudessa hyvin pieni osa naisista metsästää noita sun myyttisiä panomiehiä. Suurin osa naisista etsii ihan sitä tavallista, mukavaa miestä, ja monelta naiselta sellainen jää myös löytämättä, aivan niin kuin miehiltäkin. Mutta ei se kumppanittomuus ole vastakkaisen sukupuolen syy, eikä kenelläkään ole velvollisuutta ryhtyä kumppaniksi jollekulle. Jokainen joutuu löytämään sen kumppanin ihan itse.