Ai kun kiva - mies tuli kotiin lapsen kanssa ja julisti samalla sotatilan. Murjottaa nyt sängyssä kun laitan ruokaa
Lapsella oli perinteinen uhmakohtaus kun tuli tarhasta. Olisi halunnut ulos leikkimään, ja mies kysyikin voinko mennä. Minulla oli työt kesken koneella, kun kävin hakemassa huutavan kolmivuotiaan pois rappukäytävästä. Seuraavaksi mies menee ja avaa työläppärin ja on sitä mieltä, että teinpä mitä tahansa niin se on syytä keskeyttää. Hän ei auttanut lapsen riisumisessa, yrittänytkään rauhoitella häntä saati mitään.
Onko se todellakin näin, että minun pitää joka kerta keskeyttää mitä ikinä olinkaan tekemässä vain sillä sekunnilla kun mies niin sanelee? Työt jäivät pahasti vaiheeseen, mies murjottaa makkarissa ja itse teen ruokaa lapsi seuranani. Kiukuttaa ihan järjettömästi, koska tämä alkaa tuntua tietoiselta sabotaasilta.
Kommentit (30)
Voi ihme. Tulit tänne kysymään lupaa. Etkö tekisi päätökset siellä kotona ihan itse? Ei ole ensimmäinen kerta kun nainen tottelee nöyrästi kotona ja tulee sitten tänne valittamaan huonoa kohtelua.
Miksei mies jäänyt lapsen kanssa hetkeksi ulos? Ymmärsin että mies oli tulossa töistä ja haki lapsen hoitopaikasta.
Vierailija kirjoitti:
Kuin sä sit kerkeet täällä palstailla?
No kun piti tulla tänne miestä haukkumaan. Taas.
Tässä näette minkälaista lìhapäíden elämä on. Itse olen onneksi vegaani.
Kysy mieheltä millä oikeudella se käyttäytyy noin. Lapsen tarhastatulouhman aiheuttaa yleensä matala verensokeri. Kannattaa antaa jo autossa joku pieni välipala jos tuo on yleistä.
en tajuu kirjoitti:
Siellä kaksi nälkäistä suuta odottaa ruokintaa. Mitä tekee nainen? Sen sijaan että ryhtyisi ruuanlaittoon niin luistaa vastuusta ja notkuu vauva-palstalla. On se ihmeelliseks menny.
Ai mies on joku talidomidin vammauttama...?
Mies kuulostaa aika lapselliselta, mutta sopikaa nuo asiat kun pääsette taas puheväleihin. Kyllähän jos ollaan kodin ulkopuolella töissä niin toinen yleensä vie lapsen ja on pitempään töissä, toinen menee aiemmin töihin ja hakee lapsen. Eikä käske sitä töissä olevaa pihalle leikkimään.
Siellä kaksi nälkäistä suuta odottaa ruokintaa. Mitä tekee nainen? Sen sijaan että ryhtyisi ruuanlaittoon niin luistaa vastuusta ja notkuu vauva-palstalla. On se ihmeelliseks menny.