Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ai kun kiva - mies tuli kotiin lapsen kanssa ja julisti samalla sotatilan. Murjottaa nyt sängyssä kun laitan ruokaa

Vierailija
19.02.2019 |

Lapsella oli perinteinen uhmakohtaus kun tuli tarhasta. Olisi halunnut ulos leikkimään, ja mies kysyikin voinko mennä. Minulla oli työt kesken koneella, kun kävin hakemassa huutavan kolmivuotiaan pois rappukäytävästä. Seuraavaksi mies menee ja avaa työläppärin ja on sitä mieltä, että teinpä mitä tahansa niin se on syytä keskeyttää. Hän ei auttanut lapsen riisumisessa, yrittänytkään rauhoitella häntä saati mitään.

Onko se todellakin näin, että minun pitää joka kerta keskeyttää mitä ikinä olinkaan tekemässä vain sillä sekunnilla kun mies niin sanelee? Työt jäivät pahasti vaiheeseen, mies murjottaa makkarissa ja itse teen ruokaa lapsi seuranani. Kiukuttaa ihan järjettömästi, koska tämä alkaa tuntua tietoiselta sabotaasilta.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitit, että mies kysyi että voitko mennä. Miksi et vastannut asialliseen kysymykseen, että et voi?

Vierailija
2/30 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se mieskin saa joskus mököttää? Tiiätpähän miltä ukosta tuntuu kun itse saat kiukkukohtauksen ja lyöt hansikkaat tiskiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitit, että mies kysyi että voitko mennä. Miksi et vastannut asialliseen kysymykseen, että et voi?

Niinhän vastasinkin, etten voi! Ap 

Vierailija
4/30 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä perhe yrittää tällä kertoa että haluaa sinun tekevän muutakin kuin töitä :)

Vierailija
5/30 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se mies nyt murjottaa? Sen takia, ettet mennyt ulos lapsen kanssa?

Vierailija
6/30 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työt kesken koneella? No joo.

Vierailija
7/30 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän vastasinkin, etten voi! Ap 

Ok, en tiennyt kun et kirjoittanut sitä aloitusviestiin.

Vierailija
8/30 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päällimmäisenä surettaa lapsen puolesta kun kummallakaan vanhemmalla ei tunnu olevan aikaa hänelle. Ei ihmekään että uhmailee.

Vierailija
9/30 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai se mieskin saa joskus mököttää? Tiiätpähän miltä ukosta tuntuu kun itse saat kiukkukohtauksen ja lyöt hansikkaat tiskiin.

Miksi minun pitäisi välittömästi sillä sekunnilla lyödä tyliinat kiinni kun mies saapuu kotiin lapsen kanssa? Se että olen kotona ei tarkoita että olen sillä sekunnilla pystyssä jos hänellä on kaksi tervettä jalkaa, kättä ja pää. Hän vain oletti että alkaa tekemään omia töitään palattuaan kotiin ja päätti puolestani että itse lopetan omani. Ap 

Vierailija
10/30 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee se ruoka, äläkä täällä pälätä!

Vierailija
11/30 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti joku naapuri tekee lasun !!!

Vierailija
12/30 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päällimmäisenä surettaa lapsen puolesta kun kummallakaan vanhemmalla ei tunnu olevan aikaa hänelle. Ei ihmekään että uhmailee.

Voi nyyhkytys! Aloitus ei käsitellyt millään tavalla ajankäyttöä jota ko pariskunta käyttää lapseensa sitten muuten. 

Vierailija
13/30 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi minun pitäisi välittömästi sillä sekunnilla lyödä tyliinat kiinni kun mies saapuu kotiin lapsen kanssa? Se että olen kotona ei tarkoita että olen sillä sekunnilla pystyssä jos hänellä on kaksi tervettä jalkaa, kättä ja pää. Hän vain oletti että alkaa tekemään omia töitään palattuaan kotiin ja päätti puolestani että itse lopetan omani. Ap 

No miks lopetit? Olisit jatkanu niitä töitä. Turha valittaa kun itse teet asiasta ongelman.

Vierailija
14/30 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa veemäinen muija jollakin miehellä ja paska äiti jollain lapsella.

Vierailija
15/30 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiöön, nainen!!

Vierailija
16/30 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa veemäinen muija jollakin miehellä ja paska äiti jollain lapsella.

Trolli mutta perustele. 

Vierailija
17/30 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin sä sit kerkeet täällä palstailla?

Vierailija
18/30 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistätenäitälöydätte

Vierailija
19/30 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin sä sit kerkeet täällä palstailla?

Vierailija
20/30 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä taas oikein mestariuhriutuja. Penska pitää tehdä ja nyt aikuiset vauvat tappelee, kuka sitä nukkea sit hoitaa...

Olisko niinku kannattanut jättää se lapsenteko myöhemmäks?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän