KAIKKI henkilöt, joista olet kirjoitellut netissä anonyymisti pahaa tulevat nyt kotiisi.
Ja he tietävät mitä olet heistä kirjoitellut. Kysymys kuuluukin: onko tulossa pitkä ja vaivaantunut ilta?
(Ja jos joku ei tajunnut, niin tämä on vain ajatusleikki; ei Sara Sieppi ja sun anoppi ole oikeasti tulossa kylään (välttämättä)).
Itselleni on tulossa kylään eräs rasittava kaverini, jonka toivoinkin kuulevan mitä oikeasti hänestä ajattelen, olen vain liian nössö sanomaan päin naamaa. Lisäksi pari julkkista, joilta luultavasti pyytäisin heti anteeksi.
Kommentit (31)
Anoppi tulisi kylään.
Mutta ei se haittaisi, en oo sitä akkaa nähny ku vuosi sitte kun niin ahkerasti puuhaili elämäni kimpussa ja teki siitä h*lvettiä.
Oishan tässä kiva purkautua ja sanoa asiat suoraan nyt ku on se selkärankaki olemassa.
Katkes välit niin nopeasti ku anoppi loukkaantui kun "oma poika käänsi takin ja valitsikin vaimon".
Anoppi teki varsin selväksi sen, kun en suostunut tämän mielipiteitä omalle pojalle syöttämään ominani, että kun minusta ei mitään hyötyä hänelle ole niin halusi heti eroon.
Mustamaalasi minut koko miehen puolen suvulle, selitteli vanhemmilleni aivan perättömiä juttuja (siis ihan oikeasti hankki heidän numeronsa ja soitti), tuhosi omaisuuttani, rikkoi yksityisyyttäni ja vei kotirauhan.
Jaahas. Huhtasaaren Laura, Veitolan Maria, Donald Trump ja entinen esimieheni. Ihan mielenkiintoinen ilta siis tulossa.
Tuksu ja edesmennyt Nykänen, olisipa mielenkiintoinen ilta! Tuksu juo varmaan kahvia mutta mitä haamulle tarjotaan?
Jos puhutaan ihan pahan puhumisesta, niin ei ole tulossa kuin Roope Salminen. Olen jossain sanonut häntä täysin karismattomaksi seinäpaperiksi.
Jos mukaan luetaan kaikki nokkeluuteni joista joku on lähtenyt täysin jengoilta, kylään tulee myös tuikkuki ppomies hengenheimolaisineen.
Tänne saapuisi iso määrä politiikkoja, heistä kunniavieraina Terho, Sipilä, Soini ja Andresson. Ulkomailta asti saisin myös vieraita. Ranskan presidentti ja Kanadan pääministeri ainakin olisivat kiva lisä illanistujaisiini.
Hauska ilta 😁
Nimittäin en ole puhunut hirveästi paskaa, enkä väittelyissä yleensäkään hyydy, varsinkaan jos minulla on jotain todisteita mitä heittää. Monet saavat minusta hiljaisen hissukan kuvan, mutta eivät tiedä, että olen huumorintajuinen. Luulisin siis, että pystyisin kääntämään tyyppien päät.
Sitäpaitsi, itsehän ovat julkisuuteen tunkeneet, niin että on kestettävä myös se kritiikki. Se joka leikkiin lähtee, sen myös kestäköön.
Näin ymmärtäisin asian itse. 😅
Vartiaisen Jenspa taitaa tulla yöllä käymään, kääk.
No ei olisi. Jatkaisin vi ttuilia niin kauan kunnes ne eivät enää kestäisi sitä vaan lähtisivät pois. Aggressiivisesti tilanteeseen vastaavat vieraat taas käsittelisin Krav Magan ja Aikidon ottein. En olekaan pitkään aikaan murtanut ja katkonut ihmisten raajoja. Ihan tässä kalu kovettuu ja suonet pullistuu.
En harrasta sellaista.
Enkä myöskään möläyttele asioita päin naamaa.
Tapasin äskettäin kaveria, ja kuten niin usein, koin että keskustelu jonka kävimme tarjosi kummallekin jotain uutta ja uusia näkökulmia. Täysin ilman kenenkään tuomitsemista tai syyttelyä.
Mulle tuleekin kuninkaallisia vieraita, taidan tarjota niille maksalootaa ja mämmiä.