KAIKKI henkilöt, joista olet kirjoitellut netissä anonyymisti pahaa tulevat nyt kotiisi.
Ja he tietävät mitä olet heistä kirjoitellut. Kysymys kuuluukin: onko tulossa pitkä ja vaivaantunut ilta?
(Ja jos joku ei tajunnut, niin tämä on vain ajatusleikki; ei Sara Sieppi ja sun anoppi ole oikeasti tulossa kylään (välttämättä)).
Itselleni on tulossa kylään eräs rasittava kaverini, jonka toivoinkin kuulevan mitä oikeasti hänestä ajattelen, olen vain liian nössö sanomaan päin naamaa. Lisäksi pari julkkista, joilta luultavasti pyytäisin heti anteeksi.
Kommentit (31)
Niin no, mitä on pahan puhuminen? Mä oon sanonut ihan faktaa joskus täällä jostain julkimosta, ja onko mielipide pahan puhumista.
Mun luokse tulisi pari vauvapalstan vakihullua joiden aloituksiin olen kommentoinut ilkeästi.
Meille tulee todella paljon Unelmahäät-pareja.
Vierailija kirjoitti:
Mun luo tulee Tuksu.
Samoin! :D
Näin siinä aina käy. Toisin on niiden kanssa, jotka ovat puhuneet pahoista ihmisistä hyvää. He saavat olla rauhassa, eikä mikään muutu.
Taitaa olla Kivilahden siskokset tulossa
Veitola, muutama bloggaaja ja edesmennyt Nykänen vissiin. Mielenkiintoinen ilta olisi tiedossa.
Paskaa ei sinänsä ole, olen tuonut kriittisen mielipiteen heistä joskus tänne kyllä esille.
Paljon tuntemattomia palstalaisia siis tulossa, jännän äärellä :) ja Tuksu.
Voi ei, Sipilä, Berner, Orpo ja Soini ovat siis tulossa kylään!
Sopiii tulla. Mä en oo nimittäiin eläessäni kiusannu ketääään.
Varmaan henki lähtis.
Ilman anonyymipalstoja netti olis täynnä toistensa pyrstöjä nuolevia kuplakommuuneja eikä mitään kriittis-humoristista keskustelua tai ihan vaan naljailua syntyisi.
Boring, sanoisin minä.
Koko Halivudin kerma on tulossa. Huh. Mitä sitä panis päälle.
Ei tulisi paha olo. Uskallan sanoa samat asiat kaikille suoraan livenä. Koska en kajoa kenenkään persoonaan edes netissä.
Netissähän se olisikin helpointa.
Eivät mahdu tupaan eivätkä porstuaan, eivät edes pihaan
Ei mun luokse taitais tulla ketään. Oon lähinnä sivusta seuraaja tollasissa keskusteluissa, ja no kaikissa palstailuissa muutenkin.
Saara ja Meri-rakas tulee ainakin
Kuinkahan sitä voi materialisoitua moneen paikaan? Voisi olla kaikki maailman miehet monella palstalaisella kylässä.
Mun luo tulee Tuksu.