Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitoshuoltajan/siivoajan työ näyttää niin leppoisalta

Vierailija
19.02.2019 |

Katselin tänään taas kun siivoojat kulkivat pareittan siivoamassa toimistoja ja käytäviä. Mukava kun saavat jutella samalla ja on hyvät työkaverit sattuneet heille. Itse istun koko päivän yksin toimistossa pyörittelemässä papereita. Jos tuosta työstä maksettaisiin yhtä paljon kuin omastani, ja työajat olisivat vain arkisin ja pelkkää aamuvuoroa, vaihtaisin takuulla alaa. Tykkään muutenkin siivota, joten tuollainen olisi ihan kivaa. En missä tahansa alkaisi tuohon työhön, mutta esim tässä talossa missä itse olen niin mikä jottei. Ei ole likaista hommaa.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaanhoitajana vuodeosastolla voin sanoa, ettei laitoshuoltajan työ todellakaan ole mitään leppoisaa! Palkka työn vaativuuteen nähden ihan surkea, kun miettii millainen vastuu esimerkiksi leikkaussalien puhtaudesta tai ylipäänsä koko sairaalan puhtaudesta laitoshuoltajilla on! Toki joku toimistoalueiden siivous tai poliklinikoiden siivous tai henkilökunnan pukuhuoneiden siivous onkin varmasti paljon kevyempää...

Tiedä nyt tuosta vastuusta tai vaativuudesta enää nykyisin, katselin tuossa oman sairaalan kesätyöilmoituksia jossa etsittiin laikkareita työskentelemään "teholta leikkuriin" niin sijaisuuksissa ei vaadita laikkarin tutkintoa, ei edes siivouskokemusta vaan tärkein vaatimus työhön on se hiton influenssarokote!

Toivon todella etten itse joudu sairaalaan kesän aikana...

Vierailija
22/22 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni palkalla ei ole mitään väliä kun työ on näin täydellistä. Tällä hetkellä ei ole vakituista työpaikkaa, mutta sellainen olisi hyvä saada kun työttömyys kyllästyttää. Harmi että työtä saa harvoin tehdä yksin. Miten edes kehtaa kysyä itsenäistä siivoustyötä? Ihan oikeasti. Ei kukaan vaan voi täräyttää :"Hei haluisin tehdä töitä yksin, koska pelkään hieman ihmisiä".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme