Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä lastentarhan tädit IHAN OIKEASTI haluaisivat keväällä "kiitoslahjaksi"?
13.05.2008 |
Kertokaa te täteinä olleet / olevat. Mikä lämmittäisi eniten mieltä kesäloman kynnyksellä?
Kaunis kukka istutettavaksi tai ruukkuun / pullo kuoharia / vai mitä...?!?
Kommentit (43)
Nyt ekana tulee mieleen kukat (niitä ei voi olla koskaan liikaa), kaunis saippua, jääkaappimagneetti, positiivista palautetta hoidosta, käsipyyhe jne.
Mitään en tietenkään odota, mutta tottakai muistaminen ilahduttaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
vaan
"päiväkodin henkilökunta"