Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gynekologista kertominen pomolle

Vierailija
19.02.2019 |

Olen juuri työelämän aloittanut nuori nainen ja minulla on kuukauden päästä ensimmäinen gynekologin tutkimus. Itse tutkimus ei jännitä niin paljon kun asiasta pomolle kertominen. Olen melko ujo, enkä tiedä miten sanon pomolleni, joka on n. 30v mies. Tiedän, että gynellä käynti on normaalia ja kaikki naiset siellä joskus käyvät, mutta muutenkin pomolle puhuminen jännittää niin tuollaisen asian sanominen tuntuu todella vaikealta.

Kuinka paljon aikaisemmin asiasta pitäisi sanoa? Riittääkö viikko ennen vai onko hyvä sanoa jo nyt? Entä riittääkö, jos sanon että minulla on lääkäri vai kuuluuko pomon tietää tarkemmin? Pitääkö sieltä tuoda joku todistus, että olen ollut gynekologilla vai riittääkö jos korvaan tunnit, jotka olen poissa?

Kiitos vastauksista!

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok, sitten kerron asiasta kasvotusten. Ap.

Olipa huono provo

Vierailija
42/45 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä kerrottava, minkä alan lääkäristä on kyse, jotta esimies saa asianmukaisen kuvan poissaolon syystä. Sinänsä seksuaaliterveyteen liittyvät terveydenhuollon käynnit ovat asiaankuuluvia kolmekymppisillä naisilla.

No ei tasan ole kerrottava, eikä pomoa edes kiinnostaisikaan, jos on yhtään täysjärkinen. Voi hellantuutelis noiden sun seksuaaliterveysfantasioittesi kanssa... T. ap:n pomo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa taas vaikeeta. Tuollaisesta tarvi etukäteen ilmoitella, menee vaan ja jos siltä tuntuu niin tekee tunnit etu tai jälkikäteen.

Vierailija
44/45 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan työpaikasta. Mun ei tartte mun pomolle menemiaiäni kertoa lainkaan. Työkaverille toki sanon koska tuun tai meen. Meillä saa tunteja tehtyä sisään ja miinukselle.

Vierailija
45/45 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootsä tosissas, ap?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi