Onko mielestänne hauskaa, kun sometähdet näyttelevät glamour-elämää ja jotkut uskovat näitä?
Kun katsotaan suosittujen suomalaisten sometähtien (Instagram-kaunottaret, tubettajat...) verotietoja, he ovat usein aivan tavallisen duunaripulliaisen palkkatasoilla. Silti habitus antaa olettaa, että rahaa on millä mällätä. Jos ulkonäköönsä kuluttaa noin kolmasosan kuukausipalkastansa (sisältäen meikit, hiuslisäkkeet, torakynsien laitot, ripsienpidennykset, kampaajat, vaatteet, brändilaukut ym.), ei heillä todellisuudessa jää paljoakaan käteen muiden perusmenojen jälkeen. Toki pitää ehtiä matkustella, syödä ravintoloissa ja käydä seurapiiritapahtumissa.
Odotan aikaa, jolloin he ovat nelikymppisiä ja haikailevat kaikkien niiden menetettyjen kymppitonnien perään, jotka kuitenkaan eivät tehneet heistä yhtään sen hyvännäköisempiä tai menestyneempiä.
Kommentit (4)
Jep. Ja mitä enemmän yrittävät feikata, sitä enemmän haisee amis ja osamaksu. Oikeasti varakkaiden ihmisten elämä näyttää ihan erilaiselta, sen vaan vaistoaa heti.
Öööhh...
Ei kaikki niistä yritä esittää mahollisimman rikkaita. D:
ja kyl ulkonäön muokkaaminen tosiaanki muokkaa ulkonäköä ja joilleki se on harrastus. :DD
ja mul ei tosiaan tuu mikää rikas mielikuva mistään pissiksistä. oon itekki joskus ollu sellane et oon pukeutunu ja meikannu ja laittanu itteeni sillee et kiinnitin aina ulkonöl huomion positiivisesti ja joskus mua luultiinki rikkaaks yms. :DDDD sen takia... ja en ajatellu et haluun etupäässä näyttää rikkaalta, vaan hyvältä. :DDD
Minusta se ainakin on todella naurettavaa. 😂