Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaunarit ei tule?

Vierailija
18.02.2019 |

Onko kaunarit mennyt tietämättäni tauolle? Apua, en ollut henkisesti valmistautunut tähän.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyi jo 17.30, koska Neljän tähden illallinen on pakotetaan katsomaan sijoittamalla se Kaunareiden ja Emmerdalen väliin. Typerää!

Vierailija
2/9 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse muistan kun näin Kaunarit, olin  jotain 5 vuotias isoäidin luona. Kyllä selosti kaiken mitä tapahtui heh :D

Nyt olen 29

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tuli jo aiemmin, klo 17.30.

Vierailija
4/9 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tainnut viimeksi katsoa tuota joskus 2000-luvun alkupuolella... olisiko siihen helppo hypätä takaisin?

Vierailija
5/9 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkyi jo 17.30, koska Neljän tähden illallinen on pakotetaan katsomaan sijoittamalla se Kaunareiden ja Emmerdalen väliin. Typerää!

Ei ole mikään pakko katsoa. Mä en katso näistä mitään, pakko kun ei ole.

Sinccis

Vierailija
6/9 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tyhmää, jos esitysaikaa on muutettu vain yhdelle päivälle. Sitä paitsi tuo neljän tähden illallinen on uusinta viime viikolta. Nyt jäi kaunarit sitten näkemättä.

Vierailija
7/9 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä, tuo neljän tähden illallinen tuli viime viikolla jo kahteen kertaan subilla. Huomenna siis 17.30, onneksi juoneen pääsee hyvin kiinni vaikka yksi jakso jää välistä😊ap

Vierailija
8/9 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa tyhmää, jos esitysaikaa on muutettu vain yhdelle päivälle. Sitä paitsi tuo neljän tähden illallinen on uusinta viime viikolta. Nyt jäi kaunarit sitten näkemättä.

4TI näyttää tulevan ma-to Kaunareiden ja Emmerdalen välissä.

Vierailija
9/9 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pe*seestä että tuo neljän tähden illallinen on tungettu tuohon väliin. Eikö se ohjelma saa muuten riittävästi katsojia vai mikä homma? Sen takia Emmerdaleakin tulee vaan yksi jakso kerrallaan. Ei hyvä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi