Unisieppari ja painajaiset
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Se johtuu sun autosta.
Miten se liittyy
Ihan ymmärrettävää. Kyseessä on taikakalu, eli pahat henget ovat läsnä. Heitä pois.
Mielisairaudesta ja/tai matalasta ÄO:sta.
Sana unisieppari on kyllä aina kuulostanut minusta jotenkin pelottavalta.
Kokeile, jos karvanopat auttais paremmin. Mitä tulee pahoihin henkiin, ne eivät häiritse kuin niihin uskovia. Vähän kuin maasäteily tai sähköyliherkkyys, on kyse suggestioherkistä ääliöistä.
Täältäkin veikkaus mielisaraudelle tai matalalle äolle. Soita jonkin lehden toimitukseen ja pyydä kirjoittamaan seuraavaan horoskooppiin että pinajaiset loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Kokeile, jos karvanopat auttais paremmin. Mitä tulee pahoihin henkiin, ne eivät häiritse kuin niihin uskovia. Vähän kuin maasäteily tai sähköyliherkkyys, on kyse suggestioherkistä ääliöistä.
Karvanoppien kanssa pitää aina olla Wunderbaum ja mitä enempi sen paremmat unet.
Johtuu juuri siitä, että on anti kristillistä.
Autoon se liittyy. Etupenkin alla on jotakin, ei välttämättä fyysistä
Itse olen looginen ihminen, enkä usko mihinkään henkiin tai taikakaluihin, kristalleihin, yksisarvisiin tai tonttuihin. Ja järjellä tiedän että nuo seinällä roikkuvat naru/höyhen hässäkät eivät oikeasti mihinkään vaikuta. Silti kammoksun niitä. Jotain luotaantyöntävää niissä on, en omalle seinälle laittaisi mistään hinnasta. En tiedä mistä tuo tunne tulee, mutta varsinkin kun näkee sisustuskuvissa lastenhuoneen seinällä tuollaisen härpäkkeen, niin tulee kylmät väreet selkään.
Se johtuu siitä, että unisieppari on pahan hengen keksintöä. Siis sielunvihollisen ja kyllä, kyseisen olennon nimet tulee kirjoittaa pienellä alkukirjaimella eikä isolla. Ainakaan minä en antikristuksen nimeä isolla alkukirjaimella aloita, koska se haiseva tulimeren asukki ei isoa kirjainta ansaitse.
Vierailija kirjoitti:
Ihan ymmärrettävää. Kyseessä on taikakalu, eli pahat henget ovat läsnä. Heitä pois.
Koska taikakaluja eikä pahoja henkiä ei ole olemassa niin sanon että keksipä parempi selitys. Ilman mitään satuja tällä kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Se johtuu siitä, että unisieppari on pahan hengen keksintöä. Siis sielunvihollisen ja kyllä, kyseisen olennon nimet tulee kirjoittaa pienellä alkukirjaimella eikä isolla. Ainakaan minä en antikristuksen nimeä isolla alkukirjaimella aloita, koska se haiseva tulimeren asukki ei isoa kirjainta ansaitse.
Ei ole olemassa mitään sielunvihollisia/antikristuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karvanoppien kanssa pitää aina olla Wunderbaum ja mitä enempi sen paremmat unet.
Ennätys jonka olen yhdessä autossa nähnyt on 24. Valitettavasti jouduin matkustamaan siinä.
Taikakalut tuo mukanaan valtavia voimia, mutta niistä pitää olla valmis maksamaan kova hinta, enkä puhu nyt euroista. Sisimmässäsi tiedät että se on totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennätys jonka olen yhdessä autossa nähnyt on 24. Valitettavasti jouduin matkustamaan siinä.
Oliko auto Datsun vai Lada?
Se johtuu sun autosta.