Mistä se johtuu, että ulkomaalaiset miehet pitävät “pyöreämmistä“ naisista?
Olen itse tällainen melko rintava ja persevä yksilö. En ole ylipainoinen, mutta kehossani oleva rasva on pakkautunut näille kahdelle loppusijoituspaikalle. Olen elänyt kolmessa eri maassa, ja todennut, että "kelpaan" näissä machokulttuurien maissa paremmin miehille, kuin täällä kotimaassani. Asia ei sinänsä ole ongelma, mutta pohdituttava. Miksi Suomessa olen "liian pyöreä", mutta näissä maissa haluttava?
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Haluavat laihan mutta laihat saa suomalaisen ukon, ulkkarit tiedostavat tämän ja tyytyvät paksumpaan. Paksu muijahan tietty ottaa tän ulkkarin. Eikä siinä mitään jos oikeesti rakastuu tää nainen, mutta jos mies on vaa elintasopakolainen niin parempi ois paksun pysyä sinkkuna tai etsiä paksu suomalaismies.
No minä olen paksu muija, enkä ottaisi ulkomaalaista. Liian isot kulttuurierot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihat naiset eivät kovin usein huoli tuollaista miestä, koska kelpaavat suomalaisille.
Miksi se suomalainen mies olisi jotenkin parempi, kuin esimerkiksi italialainen tai ranskalainen mies?
Ei kaikki suomalaiset miehet mitään palkintoporsaita ole.
Todellisuus iskee, kun sinne Etelä-Eurooppaan menee. Ihmiset ovat kaikki todella lyhyitä ja niille pitkille miehille ei suomalainen siiderivalas kelpaa.
Tarkoitat ilmeisesti miehiä jotka tulevat alemman elintason maista?
Hollantilaiset ja ranskalaiset voivat valita laajasta valikoimasta eikä niille pullerot kelpaa.
Eri asia on sitten kehi tysmaista tulleet. Ne tietävät, ettei normaalit naiset ole niistä kiinnostuneita, niinpä ne jallittavat epätoivoisia punkeroita.
wt-keho+ aina saatavavilla ja aina antaa, muttei kelpaa suomalaisille.
ja muualta tulijat ei taas muita saa kuin huonoja jämiä tai voimaantuneita.
Ylipainoiset lyylit on epätoivoisia ja siten helppoja saaliita näille matkamuistoille.
No esim Brasiliassa on näitä "läskejä" joita oikeasti pidetään kauniina. Eri ihanteet. Täällä on miesmäisyys muotia.
Lihava nainen ei petä niin helposti. Ei saa miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse tällainen melko rintava ja persevä yksilö. En ole ylipainoinen, mutta kehossani oleva rasva on pakkautunut näille kahdelle loppusijoituspaikalle. Olen elänyt kolmessa eri maassa, ja todennut, että "kelpaan" näissä machokulttuurien maissa paremmin miehille, kuin täällä kotimaassani. Asia ei sinänsä ole ongelma, mutta pohdituttava. Miksi Suomessa olen "liian pyöreä", mutta näissä maissa haluttava?
Täällä ne ei saa sitä lippua vapauteen hoikan naisen kautta. Normimitoissa olevaa ei kiinnosta ja ei tarvi olla säälittävä.
Mun ulkkari poikaystävä tuntuu olevan vilpittömästi sitä mieltä että olen nyt kauniimpi ja "söpömpi" kun olen lihonut vähän. Muut suhteen piirteet ennallaan, eli saa tai on saamatta multa täsmälleen sanat "hyödykkeet" kuin hoikempanakin.
Tämä "epätoivoinen punkero" ei anna kellekkään koska tietää olevansa vain säälipano pahemman puutteessa.
Yksin ainakin tietää, ettei kukaan kuluta aikaansa odotellessaan parempaa.
Pitihän se arvata, että tänne tulevat huutelemaan nämä elämään eksyneet. Mennään taas komeasti asian vieressä.
Ei kai siinä. Jatkakaa samaan malliin.
Vierailija kirjoitti:
No esim Brasiliassa on näitä "läskejä" joita oikeasti pidetään kauniina. Eri ihanteet. Täällä on miesmäisyys muotia.
Ei niitä pidetä kauniina. Brasiliassa ja muualla Etelä-Amerikassa miehet tykkäävät todella nuorista, alaikäisistä tytöistä. Yleensä naiset raskautuvat siellä ekaa kertaa tyttöiässä 14-16 vuotiaina, jopa nuorempina. Se on täysin hyväksyttyä kansan parissa mutta siitä ei puhuta julkisesti. Kaksikymppisinä alkavat jo olla aika hyllyvää laatua. Menestyvä mies ei sellaista ota riesakseen. Varakkaampien naiset ovat hoikkia. Sama juttu Etelä-Euroopassa. Läski nainen mielletään hieman tyhmäksi ja miehen vietävissä olevaksi kotiorjaksi. Mies käy sitten paneskelemassa jotain tosi nuorta sorjaa neitoa kun ehtii. Hoikat hyvännäköiset naiset ovat siellä vaativia. Miehet haluavat alistaa ja päästä helpolla. Pohjoismaalaisia naisia pidetään yleisesti ottaen helppoina ja yksinkertaisina. Kaikki lepertelyt otetaan todesta.
Vierailija kirjoitti:
Haluavat laihan mutta laihat saa suomalaisen ukon, ulkkarit tiedostavat tämän ja tyytyvät paksumpaan. Paksu muijahan tietty ottaa tän ulkkarin. Eikä siinä mitään jos oikeesti rakastuu tää nainen, mutta jos mies on vaa elintasopakolainen niin parempi ois paksun pysyä sinkkuna tai etsiä paksu suomalaismies.
Suomalaismiehistä on ylipainoisia 66 prosenttia.
Ongelmana on, että pidän vain hoikkia miehiä viehättävinä.
ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä pidetä kauniina. Brasiliassa ja muualla Etelä-Amerikassa miehet tykkäävät todella nuorista, alaikäisistä tytöistä. Yleensä naiset raskautuvat siellä ekaa kertaa tyttöiässä 14-16 vuotiaina, jopa nuorempina. Se on täysin hyväksyttyä kansan parissa mutta siitä ei puhuta julkisesti. Kaksikymppisinä alkavat jo olla aika hyllyvää laatua. Menestyvä mies ei sellaista ota riesakseen. Varakkaampien naiset ovat hoikkia. Sama juttu Etelä-Euroopassa. Läski nainen mielletään hieman tyhmäksi ja miehen vietävissä olevaksi kotiorjaksi. Mies käy sitten paneskelemassa jotain tosi nuorta sorjaa neitoa kun ehtii. Hoikat hyvännäköiset naiset ovat siellä vaativia. Miehet haluavat alistaa ja päästä helpolla. Pohjoismaalaisia naisia pidetään yleisesti ottaen helppoina ja yksinkertaisina. Kaikki lepertelyt otetaan todesta.
Suomalaismiehiä pidetään rumina, lihavina ja yksinkertaisina. Surullista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. En ole nähnyt suomalaisia miehiä livenä vuosiin mutta suomalaisia naisia tulee tänne miesten huijattavaksi jatkuvasti ja sitten ihmetellään kun mies jää kiinni pettämisestä eikä ole edes pahoillaan . Moni suomalainen jatkaa suhdetta vielä nöyryytyksestä huolimatta. Suomalainen nainen ajattelee että kun käy töissä, tienaa itse ja tekee oman osansa niin on ihailtava ja älykäs kun täkäläiset ajattelevat että nainen on tyhmä kun tekee kaiken itse ja mahdollistaa miehelle pettämisen koska tälle jää aikaa nuoremmille naisille jotka viettävät aikaa kauneussalongeissa tuhlaten näiden miesten rahoja. Moni "itsenäinen" nainen ei tajua että joku toinen nainen nauttii sen miehen rahoista ja mies tykkää sellaisesta. Pitää olla hieman vilunki naiseksi että latino-miehet ihailevat.
Vierailija kirjoitti:
Tämä "epätoivoinen punkero" ei anna kellekkään koska tietää olevansa vain säälipano pahemman puutteessa.
Yksin ainakin tietää, ettei kukaan kuluta aikaansa odotellessaan parempaa.
Et itse saa seksistä mitään?
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitat ilmeisesti miehiä jotka tulevat alemman elintason maista?
Hollantilaiset ja ranskalaiset voivat valita laajasta valikoimasta eikä niille pullerot kelpaa.
Eri asia on sitten kehi tysmaista tulleet. Ne tietävät, ettei normaalit naiset ole niistä kiinnostuneita, niinpä ne jallittavat epätoivoisia punkeroita.
Haha - mun ex oli hollantilainen ja valitsi minut, vaikka olin tavatessamme 170cm/85kg.
Nykyiset mittani ovat 170cm/76kg, ja seurustelen nytkin muunmaalaisen kanssa.
Mä tunnen useamman muunmaalaisen miehen, joka tykkää paksuista reisistä ja isosta pyllystä ja muutenkin pehmeästä vartalosta. Yksi mies kertoi ennen tapaamistamme, että hän on siinä mielessä yksinkertainen, että jos nainen on "thicc" niin hän tykkää. Tää mies itse on timmi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. En ole nähnyt suomalaisia miehiä livenä vuosiin mutta suomalaisia naisia tulee tänne miesten huijattavaksi jatkuvasti ja sitten ihmetellään kun mies jää kiinni pettämisestä eikä ole edes pahoillaan . Moni suomalainen jatkaa suhdetta vielä nöyryytyksestä huolimatta. Suomalainen nainen ajattelee että kun käy töissä, tienaa itse ja tekee oman osansa niin on ihailtava ja älykäs kun täkäläiset ajattelevat että nainen on tyhmä kun tekee kaiken itse ja mahdollistaa miehelle pettämisen koska tälle jää aikaa nuoremmille naisille jotka viettävät aikaa kauneussalongeissa tuhlaten näiden miesten rahoja. Moni "itsenäinen" nainen ei tajua että joku toinen nainen nauttii sen miehen rahoista ja mies tykkää sellaisesta. Pitää olla hieman vilunki naiseksi että latino-miehet ihailevat.
No, kaippa minä olen sitten latinolaisittain hoikka, kun mieheni on ihan suomalaisilla standardeilla menestynyt mies.
Lihava löllyvä ahteri ei kerro mitään synnyttäjän lahjoista.