Mistä se johtuu, että ulkomaalaiset miehet pitävät “pyöreämmistä“ naisista?
Olen itse tällainen melko rintava ja persevä yksilö. En ole ylipainoinen, mutta kehossani oleva rasva on pakkautunut näille kahdelle loppusijoituspaikalle. Olen elänyt kolmessa eri maassa, ja todennut, että "kelpaan" näissä machokulttuurien maissa paremmin miehille, kuin täällä kotimaassani. Asia ei sinänsä ole ongelma, mutta pohdituttava. Miksi Suomessa olen "liian pyöreä", mutta näissä maissa haluttava?
Kommentit (62)
Ei se johdu pyöreydestäsi. Suomalainen perusnaama on verrattain kaunis ja eksoottinen.
Vierailija kirjoitti:
mitä isompi nainen, niin sitä vähemmän kysyntää. muualta tulleiten kannattaa katsella naisia joilla on vähän kysyntää.
Et sitten viitsinyt lukea aloitusta, pyöreämpi on miellyttänyt miesten silmää heidän kotimaissaan.
Kaikki miehet pitävät runsasmuotoisista naisista. Luuviulusta pitää poikiin tai pikkulapsiin päin kallellaan oleva.
Tarkoitat varmaan afrikkalaisia kaikkien ulkomaalaisten sijaan.
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaurauskortti oli vähän hakuammuntaa, koska kyseessä ei ole kehitysmaat. Ihan EU:n sisällä liikutaan.
Mä siis kyllä ihan pidän siitä "machoilusta". En jäänyt nyrkin ja hellan väliin, tai muumimammaksi, vaan koin saavani olla nainen. Vähän herkkä ja vähän höpsö ja se oli ihan okei. Suomalaisten miesten kanssa joutuu välillä olemaan niin helkkarinmoinen jätkä itsekin, ettei sille naiseudelle ole ollut tilaa. Mun kokemukseni mukaan siis. Ehkä mun miesmaku on vaan jotenkin huono.
Mä tykkään siitä kanssa :) Seurustelen nyt "muunmaalaisen" kanssa, ja on tosi ihanaa, kun mies haluaa esim. kantaa kaikki raskaat tavarat/ostokset ym, avata mulle ovet ja niin pois päin. Ja että tosiaan saan olla "naisellisen heikko" (vaikka oikeasti en sitä ole). Luulen että mies pitää siitä, että saa tuntea olevansa avuksi.
Suhteen alussa yritin päteä itsenäisyydelläni (lue: voimillani), mies totesi lempeästi, että kyllä minä tiedän että sinä jaksat, mutta teen tämän puolestasi koska jaksan miehenä paremmin [kantaa vaikka 15 kg:n säkin koiranruokaa). <3
Tämä. Mua täällä vähän harmittaa se, että naisen on pakko suorittaa kumpaakin sukupuolta kokeakseen olevansa jonkin arvoinen. Huomasin, kun sanoit että tykkäät olla "heikko nainen", mutta korjasit heti, että et tietenkään ole. Miksei se voi olla ok olla juuri sellainen kuin on? Mäkin haluaisin sanoa, että haluan olla suhteessa naisellinen, mutta luoja paratkoon sitä selkärangasta tulevaa korjausliikettä: "En minä siis mitenkään heikko ole, pärjään ihan hyvin ilman sun apua, olen Itsenäinen Vahva Nainen!"
Laihat naiset eivät kovin usein huoli tuollaista miestä, koska kelpaavat suomalaisille.
Vierailija kirjoitti:
mitä isompi nainen, niin sitä vähemmän kysyntää. muualta tulleiten kannattaa katsella naisia joilla on vähän kysyntää.
Tämä. Turkkilainen eksäni yritti koko suhteen lihottaa minua + kertoi miten pitää naisista jotka eivät laittaudu ja pukeutuvat vaatimattomasti. Joskus lipsautti että todellinen syy oli se että jos olen mahdollisemman ruma, kukaan muu ei halua minua enkä petä :D
Vierailija kirjoitti:
Laihat naiset eivät kovin usein huoli tuollaista miestä, koska kelpaavat suomalaisille.
Miksi se suomalainen mies olisi jotenkin parempi, kuin esimerkiksi italialainen tai ranskalainen mies?
Ei kaikki suomalaiset miehet mitään palkintoporsaita ole.
Vierailija kirjoitti:
Kasvonpiirteet vaikuttavat paljon. Oletko kasvoiltasi naisellisempi verrattuna esim. sikäläisiin kotkannenäisiin naisiin? Joka tapauksessa olet heille eksoottisen näköinen, vaikka täällä olisit vain "tavallinen pulliainen". Myös miesten testosteronipitoisuus vaikuttaa preferensseihin:
https://www.google.com/amp/s/www.psychologytoday.com/us/blog/attraction…
Ilmankos olen sinkku! Piirteeni ovat liian feminiiniset, joten miesten liskoaivot pitävät minua petturilurttuna. :(
Eurooppalaisten naisten iso koko kertoo hyvästä toimeentulosta ja epätoivosta saada mies.
Mun mielestä suomalaisten naisten läskin ihannointi on sairasta. Ei kelpaa normaali, hoikka mies.
Nälänhätämaissa ajatellaan, että olet rikas, kun on varaa syödä. Ja että olet hyvä, voimakas työihminen kuokkimaan jamssipeltoa.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä suomalaisten naisten läskin ihannointi on sairasta. Ei kelpaa normaali, hoikka mies.
Veikkaan että suurin osa ihannoi enemmän miehessä isoa kokoa, eli sopivasti lihasta ja läskiä. Isikroppaa on kivempi halia eikä mies katkea ratsastaessa.
T. hoikka suomalainen nainen
Syynä on se eksoottisuusaspekti. Olen itsekin asunut ulkomailla (ihan EU:ssa kahdessa eri sivistysmaassa) ja sain hätistellä miehiä ympäriltäni, vaikka en ole hyvännäköinen. Olen persjalkainen rillipää, joka ei meikkaa tai värjää hiuksia ja pukeudun löysiin mekkoihin. Suomessa en ole juuri huomiota saanut.
Sama ilmiö toimii myös täällä Suomessa, tunnen paljon ulkomaalaisia (pääasiassa EU:sta) ja kaikilla on riittänyt vientiä. Esimerkiksi skottilainen alle 160-senttinen mies, joka näyttää hobitilta ja pukeutuu kirpparilta ostettuihin vaellusvaatteisiin. Samantyyppinen suomalaismies tuskin saisi paljon huomiota, tämän ympärillä kauniit naiset pyörii. Sama toimii molemmilla sukupuolilla.
Leveä lantio kiinnostaa erityisesti etelän miehiä,koska on uskomus sillä sektorilla on että nainen on hedelmällisempi ja parempi synnyttämään jälkikasvua.
Tuskinpa vaan. Tukevamman vain saa helpommin. Valtaosa etenkin afri kkalaisista on valmis panemaan kenen tahansa valkoisen naisen kanssa ja tekemään lapsia.
Sääli tytöille koska heistä tulee yksinhuoltajia ja ne pienetkin jaot valkoisten kanssa on mennyt.
No ei ole, mutta elämä on taatusti helpompaa samalla kielellä ja taustalla.
Vierailija kirjoitti:
No ei ole, mutta elämä on taatusti helpompaa samalla kielellä ja taustalla.
Mä en itseasiassa kokenut asiaa noin. Oikeastaan siinä tuli tarkasteltua vähän tarkemmin niitä oman kulttuurinsa vikapisteitä. Näkisin itseni erittäin hyvin rakentamassa elämää kahden kulttuurin väliin. Iskee taas pieni wanderlust tätä keskustelua lukiessa.
Ap
Nuorista ja kauniista naisista ne oikeasti pitää, jopa liian nuorista kuten on saatu huomata. Tuo vanhan ja lihavan kanssa oleminen on vaan hyväksikäyttöä.
Mä tykkään siitä kanssa :) Seurustelen nyt "muunmaalaisen" kanssa, ja on tosi ihanaa, kun mies haluaa esim. kantaa kaikki raskaat tavarat/ostokset ym, avata mulle ovet ja niin pois päin. Ja että tosiaan saan olla "naisellisen heikko" (vaikka oikeasti en sitä ole). Luulen että mies pitää siitä, että saa tuntea olevansa avuksi.
Suhteen alussa yritin päteä itsenäisyydelläni (lue: voimillani), mies totesi lempeästi, että kyllä minä tiedän että sinä jaksat, mutta teen tämän puolestasi koska jaksan miehenä paremmin [kantaa vaikka 15 kg:n säkin koiranruokaa). <3