Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sami Hedberg on vieläkin poikamies - missä vika?

Vierailija
18.02.2019 |

Miksei mammoille kelpaa pitkä, menestynyt, hyvätuloinen, hauska, hyvät sosiaaliset taidot omaava mies? Lapsentekoiässäkin on vielä!

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se luokan hauskanpitäjä ja ihan kiva vain seurana ja tytöt lähtevät alfojen perään.

Vierailija
42/71 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen ulkonäkö ja luonne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä potentiaalisilla naisystävillä on ollut huumorintaju koetuksella ja vitsit vähissä.

Vierailija
44/71 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole jännä mies, klassinen kiltti mies. Eikä edes hoikka kiltti mies. Kuvittele nainen nuolemaan hänen perssetttään.

Vierailija
45/71 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaisi, mutta olen jo naimisissa kiltin nallekarhumaisen miehen kanssa :D

Sami on ihana! Ei komea, mutta jotenkin söötti kuitenkin.

Uskon, että viihtyy vaan sinkkuna. Eiköhän kohta löydä jonkun ja mene naimisiin ja tee pari lasta.

Vierailija
46/71 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on lihava, ja sen vitsit on perseestä

Vierailija
47/71 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin omituisen näköinen. Jotenkin semmoinen pikkuruinen naama tajuttoman isossa päässä.

Vierailija
48/71 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenties hänellä on järkeä, eikä halua hypätä suoraan suhteeseen entisestä päästyään.

Vierailija
49/71 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa haluaa olla omikseen ilman jotain nalkuttavaa tai määräilevää naisimmeistä.

Vierailija
50/71 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha olen satavarma, että pyörittää nuorempia naisia. Sen takiahan hän myös erosi entisestä vaimostaan.

Mietin samaa, että tuskin tällaiset 50+ naiset edes kelpaavat vaikka periaatteessa samat herkut löytyy vaikkakin vähän alempaa.

Vierailija
51/71 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa haluaa olla omikseen ilman jotain nalkuttavaa tai määräilevää naisimmeistä.

Pas*kat.

Vierailija
52/71 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näin hänet telkkarissa eka kerran, ajattelin, että hänen kasvoissaan on jotain vastenmielistä. Olemus ja puhetyyli epävarman miehen. Varmasti olis raskasta tukea häntä. Aina ei varakkuuskaan riitä. Rumilla rikkailla miehillä on charmia ja karismaa. Samilla ei.

Vierailija
53/71 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kelpaisi, mutta olen jo naimisissa kiltin nallekarhumaisen miehen kanssa :D

Sami on ihana! Ei komea, mutta jotenkin söötti kuitenkin.

Uskon, että viihtyy vaan sinkkuna. Eiköhän kohta löydä jonkun ja mene naimisiin ja tee pari lasta.

Sä taas tuskin kelpaisit Samille, koska niinhän se menee, että kysyntä ja tarjonta harvoin kohtaavat.

Vierailija
54/71 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätkä on täysi miehen parodia, teennäinen tyhjännauraja, virnuileva irvileuka, hönö hottentotti.

Silti leuhka, pashantärkeä stadilaispelle.

Vierailija
55/71 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha olen satavarma, että pyörittää nuorempia naisia. Sen takiahan hän myös erosi entisestä vaimostaan.

https://www.seiska.fi/Uutiset/Tassako-on-Sami-Hedbergin-uusi-rakas-Suut…

Vierailija
56/71 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.seiska.fi/Uutiset/Tassako-on-Sami-Hedbergin-uusi-rakas-Suut…

Ei tainnut tulla yllätyksenä kenelläkään muulle kuin palstalaisille, jotka jotenkin ovat saavuttaneet täydellisen immuniteetin miehen statukselle. Jos mies on julkisuudessa, niin ei silloin oikeasti ole mitään ongelmia löytää nuorta naisseuraa.

Vierailija
57/71 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jokusen videon katsellut, huomannut, että ihmiset ei naura, ja tullut siihen tulokseen, että on hyvä tyyppi, joka piittaa liikaa toisten hyväksynnästä. Sillä piirteellä on jotenkin taipumus laskea ilmat renkaasta pois. Toivottavasti löytää paremman vaihteen ja antaa paukkua. Peace ja kaikkea hyvää Samille.

Vierailija
58/71 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi syy on se ettei pidä terveydestään huolta. Älytön työtahti ja siihen jojolaihdutus ja alkoholi + syöpätaakka sekä äidin että isän puolen suvusta.

Vierailija
59/71 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Limainen plösö

Vierailija
60/71 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin mahdollisesti ADHD yksilö, jonka huumorintaju on 7. luokkalaisen pojan tasolla. Lisäksi pullapojan sex appeal, niin ei kyllä kovin kuumota tätä naista hän.