Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Blyöööäääääkkkhhhhhh! Ikuistettu synnytyksen "kauneus"

Kommentit (110)

Vierailija
101/110 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta voi tosiaan mielensä pahoittaa. Hienoja kuvia tärkeästä aiheesta.

Vierailija
102/110 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viiden sisaruksen ryhmäkuva on söpö, vaikken tajua miksi noilla lapsilla on vain shortsit päällä.

Ihokontaktia tuputetaan jo isosisarille, vaikka se ainakin mun mielestä on enemmän vauvan ja vanhempien välinen, alkukantainen juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/110 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi helkutti... en muutenkaan ole ikinä tajunnut, miksi verinen ja töhnäinen vauva nostetaan heti rinnalle eikä pestä ekana..?

Siksi koska siinä töhnässä on vauvalle tuiki tarpeellisia mikrobeja tulevaa elämää ajatellen. Ajattele, vauva on elänyt steriilissä ympäristössä äidin kohdussa. Syntyessään alateitse vauva saa mukanaan äidin flooraa, joka muodostaa vauvan iholle oman hyvän mikrobikannan suojaamaan ympäristön haitallisilta mikrobeilta. Ja sinä menisit pesemään sen pois...

Niin menisinkin. Hyi. En vaan voi käsittää näitä synnyttäneiden "kyllä siinä veret ja mönjät sitten unohtuu" -hokemia. Mutta minulta nyt vaan muutenkin puuttuu äidillisyys lapsia kohtaan.

Vierailija
104/110 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yök. Varsinkin tuo istukka. Onko se lapsi pakko antaa syliin verisenä ja möhnäisenä vai voisiko sitä edes vähän pyyhkiä? Todella ahdistavia kuvauksia, ehkä useamminkin voisi tuoda julkisuuteen tämän että siellä maataan alasti levällään verisenä ja kaikissa nesteissä, niin useampikin jättäisi lapset tekemättä ja maapallolla olisi jotain tulevaisuutta. Ei ole mitään kaunista noissa, mitään. 

Se ihan juuri ensimmäisen hengenvedon vetänyt, ihoani lämpimämpi, mielettömän pehmoinen ja pikkuisen tahmea ja suolaisen tuoksuinen vauva oman paljaan rinnan päällä

Mä en tiedä mikä mussa on vikana kun tälkaiset kuvaukset lähinnä oksettavat? Ihan oikeasti pohdin tätä. Muut naiset tuntuvat pitävän vauvoja ihanina ja ihanan tuoksuisina (yök), ja sanovat asioita tyyliin "mikään ei tuntunut miltään enkä tiennyt rakkaudesta mitään ennen kuin tämä verinen pallero tuli ulos minusta".

Miksi minulle tulee vain kuvottava ja ahdistunut olo näistä? N36

Yleensä ihminen haluaa antaa takaisin sitä mitä on itse saanut. Eli ehkäpä sinua ei hoivattu vauvana, etkä siten osaa suhtautua avuttomana vauvan hoivaamiseen.

Onko sulla jokin peruste/todiste tuolle väitteelle?

Vierailija
105/110 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yök. Varsinkin tuo istukka. Onko se lapsi pakko antaa syliin verisenä ja möhnäisenä vai voisiko sitä edes vähän pyyhkiä? Todella ahdistavia kuvauksia, ehkä useamminkin voisi tuoda julkisuuteen tämän että siellä maataan alasti levällään verisenä ja kaikissa nesteissä, niin useampikin jättäisi lapset tekemättä ja maapallolla olisi jotain tulevaisuutta. Ei ole mitään kaunista noissa, mitään. 

No sutkin on synnytytetty tähän maailmaan. Voit toki toivoa, että äitisi olisi tajunnut ennen päätöstä hankkimisestasi tuon, mitä kirjoitit. Mutta jos nyt puhutaan vanhemmuudesta, niin synnytys on on hyvin pieni osa sitä.

Jos ei lastenhankintahommat kiinnosta, niin voihan tuollaiset jutut jättää klikkaamatta ja kuvat katsomatta. Tämä on niin rasittava taso keskustella asioista.

No aijaa? Se ei synnytyksestä tee yhtään sen kauniimpaa tapahtumaa. Eikä myöskään muuta sitä tosiasiaa, että ihmisten syntyvyyden tulee laskea niin kauan, että maailman väestömäärä rupeaa putoamaan ankarasti. Ja jos synnytyshommat kiinnostaa, niin voi olla vetämättä hernettä nenään siitä, että kaikkia ei kiinnosta tai että monen mielestä synnytys on oksettava tapahtuma.

Välillä toivonkin, että äitini olisi syönyt salaa vaikka pillereitä tai käynyt teettämässä muutaman abortin, nimittäin minulla on monta sisarusta ja äitini voimat eivät siihen riittäneet. Ei se äitiys kuulkaas aina niin helmenhohtoista ole.

Vierailija
106/110 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania kuvia. Tunteikkaita. Onni ja omistautuneisuus asialle näkyy jokaisessa. Menisin viidennen kerran jos se vain olisi iän puolesta mahdollista.

Vierailija
107/110 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ihan juuri ensimmäisen hengenvedon vetänyt, ihoani lämpimämpi, mielettömän pehmoinen ja pikkuisen tahmea ja suolaisen tuoksuinen vauva oman paljaan rinnan päällä

Mä en tiedä mikä mussa on vikana kun tälkaiset kuvaukset lähinnä oksettavat? Ihan oikeasti pohdin tätä. Muut naiset tuntuvat pitävän vauvoja ihanina ja ihanan tuoksuisina (yök), ja sanovat asioita tyyliin "mikään ei tuntunut miltään enkä tiennyt rakkaudesta mitään ennen kuin tämä verinen pallero tuli ulos minusta".

Miksi minulle tulee vain kuvottava ja ahdistunut olo näistä? N36

Yleensä ihminen haluaa antaa takaisin sitä mitä on itse saanut. Eli ehkäpä sinua ei hoivattu vauvana, etkä siten osaa suhtautua avuttomana vauvan hoivaamiseen.

Minulla oli (tietääkseni) ihan normaali vauva-aika. Olin toivottu lapsi enkä muista pikkulapsiajastakaan mitään pahaa. Ei minua vauvan avuttomuus häiritse, vaan ihan se koko juttu. Synnytys, vanhempien hehkutukset, nämä ällöttävät kuvat ja kuvailut tahmeista kuumista vauvoista. Mulla vaan menee ruokahalu ja mahassa kiertää.

Vierailija
108/110 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei herätä suuria tunteita minussa suuntaan tai toiseen. Varmasti kuvissa esiintyville ainutlaatuisia hetkiä. Itse olen synnyttänyt 2.

Vierailija
109/110 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti ottaen kauniita kuvia. Herkistyin kun katsoin kuvaa jossa äiti piteli pikkuistaan joka oli johtojen ympäröimänä. Se äidin ilme oli niin täynnä tunnetta!

Nuo synnytys altaissa omissa eritteissään lilluvat naiset taas.. Jotenkin ällöttää varsinkin kun muistan miltä se jälkivuoto ihan siteessäkin haisi vaikka vaihdoin sidettä usein eikä ollut mitään tulehdusta.

Vierailija
110/110 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi että, ensimmäinen kuva oli tosiaan kaunis mutta jo toisen kohdalla oli pakko lopettaa selaaminen ja sekin oli jo vähän liikaa. Hatunnosto vain kaikille äideille, tokkopa itse tulen tuohon pystymään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi