Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

synnytyksestä 9 päivää, ja harrastimme seksiä..:)

Vierailija
17.05.2006 |

muita yhtä " hulluja" ?

esikoisen synnytyksen jälkeen kesti 8 viikkoa ennenkun uskalsi, nyt aloin miettimään jo viikko synnytyksestä seksiä..

outo juttu..

tosin synnytys oli tosi helppo tällä kertaa, ei tullut repeämiä eikä vertakaan paljoa.

onko kukaan touhunnut vielä aiemmin?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Good for you :)

Vierailija
2/11 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä sattunut yhtään, tuntui itse asiassa ihan samalta kuin aina ennenkin. paitsi että nyt piti käyttää kumia.

joo, en olisi ennen tätä synnytystä uskonut kuinka hyvässä kunnossa voi olla, ja että seksi edes kävisi mielessä näin aikaisin. mutta näköjään se on totta, toinen synnytys on usein todella helppo!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan jälkeen meni varmaan ainakin 2kk, tokasta 2 viikkoa ja kolmosesta viikko tasan.

Kumma juttu... Tosin ei kyllä kamalan aktiivisena jatkunut seksielämä ton kolmosen jälkeen ihan vaan väsymyksen vuoksi.

Vierailija
4/11 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastettu seksiä vajaan parin viikon päästä.

Ihan molempien halusta.

Vierailija
5/11 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. lestadiolaisrouvan huonekaveri synnärillä

Vierailija
6/11 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi mulla kyllä kesti paikkojen palautuminen n. 3 kuukautta ja ensimmäiset 4kk ei todellakaan olis tullu edes mieleen seksi! Sen verran väsy oli!

Vierailija
7/11 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

samana päivänä kun kotiuduin, aivan hirveesti teki mieli.... ;)

Vierailija
8/11 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja silloinkin enemmän kokeilunhalusta kuin muusta halusta.

Nyt mullakin synnytyksestä vain 10 päivää, ja pystyn jo ajattelemaan seksiä. Siihen ajatteluun se jääkin vielä, kun on pari tikkiä. Mutta pari tikkiä on ihan eri asia kuin ne viiskyt ekasta. Joten eiköhän meilläkin edetä nyt hieman nopeammalla aikataululla tällä kertaa.

Vierailija
9/11 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten taas mentiin. Tais se kyrpä käydä siellä vauvankin reiässä välillä kun ukko niin tyytyväisenä myhäili.

Vierailija
10/11 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja synnytyksen jälkeen mentiin sairaalassa vessaan ja annoin ukolle suuhoitoa ja pökki mua anukseen kun pimppi vähän kipuili. Mut sexielämä alkoi sit heti normisti lapsen kotiuduttua, ihquu, mun mies on onnex niin tyytyväinen muhun eikä tartte pettää kun en pihtaa kuten eräät ;)

Vierailija
11/11 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onx se pedofiilis?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän