Millä todennäköisyydellä olen raskaana?
Eilen olisi viimeistään pitänyt menkkojen alkaa ja tein testin kun mies patisti kun olen kuulemma jo useamman päivän valittanut kun kaikki haisee ällöltä ja oksettaa. Testi oli negatiivinen. Tänään alkoi tiputteluvuoto joka siteeseen tulee ruskeana ja pyyhkiessä näkyy todella hailun punaisena. Eikä juurikaan kipuja. Mulla aina kyllä selvästi huomas jos menkat on, kun vuoto on heti aluksi luokkaa tsunami ja kipuihin yleensä tarvin kaksi 400mg Buranaa. Onko siis mahdollista että olisi jotain raskauteen liittyvää joka alkaa testissä näkyä myöhemmin? Muitakin oireita on ollut kuin etova olo ja hajut ottaa nenään, mut ajattelin olevan pms oireita. Ollaan yli puoli vuotta vauvaa yritetty ja tammikuun yritys meni vähän mönkään, kun saatiin vain yhtenä päivänä yritettyä. Mulla on pitkä kierto ja nyt menossa 36/32-35
Kommentit (17)
Tiedätkö milloin ovulaatiosi oli? Saattoiko olla myöhemmin tässä kierrossa?
Av-palstahan on oikein hyvä raskaustesti. Ei nyt auta kuin odotella ja tehdä sitten uusi testi.
Ei ollutkaan yritys ihan tammikuun puolella. Eli siis ovulaatio oli suurinpiirtein joku päivä 2.-4.2 aikana. Seksiä meillä oli 3.2. En uskon että ovulaatio ollut myöhempää tässä kierrossa ja tuo tosiaan viimeisin seksikerta.
Ap
Tietty on mahdollista että kohtaa alkaa kunnon vuoto. Lähinnä olisin kaivannut jos jollain olisi kokemusta tihrumenkoista ja silti ollut raskaana
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tietty on mahdollista että kohtaa alkaa kunnon vuoto. Lähinnä olisin kaivannut jos jollain olisi kokemusta tihrumenkoista ja silti ollut raskaana
Ap
Kyllä se on mahdollista, mutta raskaustesti näyttäisi kaikella todennäköisyydellä jo plussaa, jos ovulaatiosta on vähintään 14 päivää.
Veikkaan, että sulla on ollut ovuloimaton ja pitkittynyt kierto, ja vuoto käynnistyy pikku hiljaa.
Nyt loppui se vähäinenkin vuoto. Vatsaa jomottaa hiukan
Mulla on sama tilanne. Paitsi, että ehkäisy käytössä (kumi, joka on aina testattu vedellä jälkeenpäin :D)
Nyt oli omituiset lirut ja niukat menkat. Vatsaan sattuu.
Täytyy varmaan tehdä testi kohta. Olen ollut todella stressaantunut tässä lähiaikoina.
Vuoto loppunut ja äsken huomasin että tämän päivän aikana on rinnat kipeytyneet. Eilen ihmettelin miehelleni ääneen sitä että nänni arkuus lähtenyt vaikka menkat vielä tulematta. Ehti siis reilu viikon nännit sattua. Nyt siks koko rinnat sattuu. Jänniä aikoja.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sama tilanne. Paitsi, että ehkäisy käytössä (kumi, joka on aina testattu vedellä jälkeenpäin :D)
Täytyy varmaan tehdä testi kohta. Olen ollut todella stressaantunut tässä lähiaikoina.
Se onkin hyvä testata kumi jälkeenpäin, niin ei tule vahinkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä oliko tämä sarkasmia? :D Etukäteen ei voi testata, jälkikäteen voi. Siitä pitäisi nähdä, onko se täysin ehjä vai onko jotain mikroskooppisia reikiä. Lapsi on ok, mutta ei ajankohtainen tällä hetkellä vielä. :)
No yleensä kotitestit ei anna väärää negaa kun menkat myöhässä (tyyliin 0.01% virhe), mutta sullahan mahdollisesta hedelmöittymisestä olisi eilen ollut 13 päivää joten kai sulla pienet mahikset on olla raskaana, jos hcg ei ollut ehtinyt nousta. Testaa uudestaan ylihuomenna.
Vierailija kirjoitti:
Vuoto loppunut ja äsken huomasin että tämän päivän aikana on rinnat kipeytyneet. Eilen ihmettelin miehelleni ääneen sitä että nänni arkuus lähtenyt vaikka menkat vielä tulematta. Ehti siis reilu viikon nännit sattua. Nyt siks koko rinnat sattuu. Jänniä aikoja.
Ap
Ei sulla voi olla raskausoireita, jos testi näyttää puhdasta negaa. Sama hcg, joka saa testin näyttämään plussaa, aiheuttaa pahoinvoinnin, rintojen kipeytymisen jne. Jos teit testin oikein, eikä siinä ole edes hailakkaa viivaa, et valitettavasti ole raskaana. Tee parin päivän päästä kuitenkin uusi testi, jollei menkat ala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä oliko tämä sarkasmia? :D Etukäteen ei voi testata, jälkikäteen voi. Siitä pitäisi nähdä, onko se täysin ehjä vai onko jotain mikroskooppisia reikiä. Lapsi on ok, mutta ei ajankohtainen tällä hetkellä vielä. :)
Lisään, että mulla oli (ja vähän yhä) nännit kipeet ja myös toinen rinta. Mutta nää on mulle normeja menkkoja edeltäviä oireita. Menkat alkoi 12pvä, loppui 15pvä ja jatkui 17pvä. Koko ajan niukkana limaisena tai vetisenä vuotona. Syksyllä oli samanlaista pari kolme kk stressaavassa elämäntilanteessa mutta silloin lääkäri epäili, että olen saanut keskenmenon (mitä kyllä epäilen)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tiedä!
Jos olet pannut niin 50/50, joko olet raskaana tai et ole