Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vieläkö tällainen 48v eronnut nainen voi löytää miehen.

Vierailija
18.02.2019 |

Lapset 15 ja 5v.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on lapsia, niin ehdoton no no, ja sulla joku 5v iltatähti vielä...hui että...[/quote

Aikuiset lapset ovat ihan hyvä juttu, kun asuvat jo omillaan.  5v lapsi vanhalla naisella kertoo kyllä elämänhallinnan puutteesta, sorry.  Halusitko lapsen sitomalla miehen itseesi ja sitten ei mennytkään ihan niin?

Eniten tässä menettää lapsi.  Vietä aikaa hänen kanssaan, nauti lapsestasi.  Lapsi ei todellakaan kaipaa ketään uuttajäsentä perheeseenne.

Vierailija
22/46 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olen 47 v ja viiden lapsen äiti. Nuorin on 6 v. Mua on yritetty saada jättämään aviomies ja lähtä uuteen kierrokseen. Mutta ei oo tarvetta vaihtoon.

Jos olet elämänmyönteinen ja puhelias, niin uskon uuden kumppanin löytyvän. Silimät auki ja kohti uusia tuulia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 49 v. ja ollut neljä vuotta sinkkuna. Miehiä olisi kyllä tarjolla melkein jonoksi asti, mutta sellaista joka "kolahtaisi" ei ole tullut vastaan. 

Eli en osaa ap. vastata, tuurista varmaan pitkälti kiinni löytyykö sopivaa vai ei.

Vierailija
24/46 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nieletkö lastin? Jos nielet juu, jos et niin et.

Vierailija
25/46 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sillä tekisit!!??

Nauti vapudestasi nainen, lennä, uneksi!!

Samaa mieltä.

Onko kivempi tehdä kaksisteen kun toista saa vetää perässä kivireen tapaan?

Enemmän kiinnostaa telkkari ja mässyttäminen, nukkuminen ja syöminen kuin joku aito tekeminen.

Oma-aloitteisuus nollassa ja voidaan tehdä kunhan sinne mennään autolla. Kävellä ei voi, voi tulla ylikuntoa. Ja ruoka ajat pitää olla kunnolla selvillä ennenkuin voi lähteä.

Yksin saisin tehdä mitä haluan, silloin kun haluan. Mitä oikein kuvittelin ryhtyessäni tähän suhteeseen? Hainko turvallisuutta, kaksin aina kaunehimpi?

Yliarvostettua koko parisuhde.

N47

Vierailija
26/46 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin uuden miehen lähelle 50 vuoden ikäisenä.  Tosin nuorin lapsikin oli jo 21v.   Kun lapset olivat pieniä, olin täysin työllistetty heidän kanssaan.  Ei siinä mittään uutta parisuhdetta olisi jaksanut ajatellakaan ja toisaalta en olisi halunnut kenenkään luovimaan minun ja lasteni välillä.

Taitaa olla niin, että parisuhde on ensisijassa kahden aikuisen välinen suhde ja yhteiset lapset yleensä lujittavat sitä suhdetta. Uusi puoliso ei koskaan saa samaa tunnesidosta lapsiin, ei tarvitsekaan.

Lapset ovat enempi vähempi tiellä uuden kumppanin näkökulmasta noissa kuvioissa, valitettavasti.

Vierailija
27/46 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sillä tekisit!!??

Nauti vapudestasi nainen, lennä, uneksi!!

Samaa mieltä.

Onko kivempi tehdä kaksisteen kun toista saa vetää perässä kivireen tapaan?

Enemmän kiinnostaa telkkari ja mässyttäminen, nukkuminen ja syöminen kuin joku aito tekeminen.

Oma-aloitteisuus nollassa ja voidaan tehdä kunhan sinne mennään autolla. Kävellä ei voi, voi tulla ylikuntoa. Ja ruoka ajat pitää olla kunnolla selvillä ennenkuin voi lähteä.

Yksin saisin tehdä mitä haluan, silloin kun haluan. Mitä oikein kuvittelin ryhtyessäni tähän suhteeseen? Hainko turvallisuutta, kaksin aina kaunehimpi?

Yliarvostettua koko parisuhde.

N47

Parisuhde toimiessaan on parempaa kuin sinkkuelämä, ainakin minulle.  Mitään tuollaista yllä kirjoitettua en sietäisi.  Jos suhteen mukana tulee pieniä lapsia, vaatii minun puoleltani enemmän omaa olemista kotoa pois.

Vierailija
28/46 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Olen 47 v ja viiden lapsen äiti. Nuorin on 6 v. Mua on yritetty saada jättämään aviomies ja lähtä uuteen kierrokseen. Mutta ei oo tarvetta vaihtoon.

Jos olet elämänmyönteinen ja puhelias, niin uskon uuden kumppanin löytyvän. Silimät auki ja kohti uusia tuulia.

Aloituksessa oli kyse eronneesta iäkkäämmästä yh-äidistä.

Vierailija
29/46 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti, ellet linnottaudu kotiisi ja pysy muutenkin visusti erossa kaikista mahdollisuuksista tavata potentiaalisia kumppaneita.

Et, jos asetat epärealistisia odotuksia ja vaatimuksia.

M

Vierailija
30/46 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin.... Olen samaa ikäluokkaa, yhtä iäkäs ja vientiä tuntuisi olevan. Ja jos nyt eroisin, en yksin jäisi.

Ajattelin minulla olevan oikeus vastata. Aina täällä joku alkaa urputtaa.

Vierailija
31/46 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kuvitella että n. 50 v mies jaksaisi naista 5 v lapsella. Tuon ikäinen haluaa laatuaikaa kahdestaan.

Vierailija
32/46 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea kuvitella että n. 50 v mies jaksaisi naista 5 v lapsella. Tuon ikäinen haluaa laatuaikaa kahdestaan.

Ja silti niin moni 50v mies etsii naista haarukalla 18- eli oikeastaan hinkuvat vielä itsekin isäksi. 

Jokin ei nyt täsmää. 

Vierailija
33/46 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku 10v nuorempi mies, jolla saman ikäisiä lapsia.  Lapseton mies tai aikuisten lasten isä tuskin sulautuu pikkulapsitalouteen.

Muuten kaunis ajatus, mutta miehet eivät kelpuuta 10v vanhempia naisia, kun hedelmällisempiäkin vaihtoehtoja tarjolla.

Vierailija
34/46 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odota ainakin että nuorempi lapsi on täysi-ikäinen. Parempi keskittyä lapsiin eikä ajatella mitään parisuhdekoukeroita uuden miehen kanssa. Miksi teit lapsia noin vanhana? Varsinkin 5vuotiaan. Sähän oot melkein eläkeikäinen kun se lentää pesästä. Mutta nou hätä, kyllähän monet rakastuu vanhainkodissakin.

Samaa mieltä.  Kärsii lapsi ja kärsii parisuhde.  Hyvällä tuurilla voi löytyä mies, jolla ikää saman verran ja on vielä alaikäinen lapsi kuvioissa.  Siinä molemmat ymmärtää, kuinka kiinni on vielä lapsessa kauan.

50 v-ikäinen mies haluaa aikaa naisensa kanssa ja pienet lapset ovat olleet 20v aiemmin.

No mulla ei lapsia, mutta erittäin mainiosti ymmärtäisin miestä, jolla lapsia.

Vierailija
35/46 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin uuden miehen lähelle 50 vuoden ikäisenä.  Tosin nuorin lapsikin oli jo 21v.   Kun lapset olivat pieniä, olin täysin työllistetty heidän kanssaan.  Ei siinä mittään uutta parisuhdetta olisi jaksanut ajatellakaan ja toisaalta en olisi halunnut kenenkään luovimaan minun ja lasteni välillä.

Taitaa olla niin, että parisuhde on ensisijassa kahden aikuisen välinen suhde ja yhteiset lapset yleensä lujittavat sitä suhdetta. Uusi puoliso ei koskaan saa samaa tunnesidosta lapsiin, ei tarvitsekaan.

Lapset ovat enempi vähempi tiellä uuden kumppanin näkökulmasta noissa kuvioissa, valitettavasti.

Kaikki uudet kumppanit eivät kaipaa tiivistä yhdessäoloa, eivätkä halua olla ykkösiä elämässä.

Vierailija
36/46 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, no minä tiedän miehen, joka yh ja samaa ikäluokkaa lapsi...

Vierailija
37/46 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja silti niin moni 50v mies etsii naista haarukalla 18- eli oikeastaan hinkuvat vielä itsekin isäksi. 

Jokin ei nyt täsmää. 

Onkin täysin eri asia etsiä max 30v naista kuin lähelle 50v naista, jos kuviossa 5v lapsi.  Miksipä ei 50v mies haluaisi isäksi 30v naisen kanssa.

Aloituksessa varmaankin lähes 50v nainen hakee ikäistään miestä.

Vierailija
38/46 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, no minä tiedän miehen, joka yh ja samaa ikäluokkaa lapsi...

Kaksi ihmistä, joilla ehkäisy tai elämänhallinta jäänyt. Oliko kuvitelma uudesta vauvasta vanhalla iällä ajatuksesta paluusta nuoruuteen.

Vierailija
39/46 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä keski-ikäinen voi löytää kumppanin!  Itse olin ollut sinkkuna eron jälkeen 20 vuotta, joten mitään vapaudenkaipuuta ei tosiaan ollut.  Ykskaks eräässä illanvietossa eteeni tupsahti kivannäköinen mies, ja se

oli parasta koskaan elämässäni.  Olen lapseton, miehellä on aikuisia lapsia.  Miehellä oli ollut joku säätö

avioeronsa jälkeen, mutta hän päätti sen ja me olemme olleet kimpassa yli kymmenen vuotta.  Mies on

kultainen ja luotettava, emme asu yhdessä, parempi näin, että omaakin aikaa on.

Vierailija
40/46 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku 10v nuorempi mies, jolla saman ikäisiä lapsia.  Lapseton mies tai aikuisten lasten isä tuskin sulautuu pikkulapsitalouteen.

"Pikkulapsi..."? nuorempi on nyt 5, jos vähän aikaa tapailee on se jo koulussa...