Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Matkasuunnitelmat uusperheessä

Vierailija
18.02.2019 |

Miten toteutatte matkat, kun itsellänne ei ole lapsia ja miehellä on. Lähdettekö reissuun koko porukalla vai mies lastensa kanssa? Meillä on niin, että reissaan sillä aikaa yksin. Kun mahdollista käymme kyllä miehen kanssa kahden.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Variaatioita, eli yhteisiä lomia, parisuhdereissuja ja myös yksin/erikseen.

Vierailija
2/6 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuut juttuun lasten kanssa, niin ois ihan hyvä että viettäisitte ihan yhteisiäkin lomia lasten kanssa silloin tällöin. Kannattaa yrittää ns. kuulua joukkoon kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemme miehen kanssa yhteisiä matkoja. Joskus otamme mukaan 20 v poikani ex-liitostani.

Vierailija
4/6 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minulla on lapsi, miehellä ei. Teimme pitkään kaikki reissut yhdessä ja mies saattoi kyllä joskus olla reissussa yksin tai esim.kummilapsensa perheen kanssa. ja minä ja lapseni saatoimme olla reissussa myös siskoni ja isovanhempieni kanssa.

Nyt, kun lapsi on täysi-ikäinen, on hän jäänyt reissuilta poiskin. Mutta edelleen tykkää kyllä reissata myös kanssamme.

Ihan ensikerrasta saakka, kun mies kysyi minua mukaansa reissuun hän kysyi "Lähtisittekö te".

Vierailija
5/6 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ennen miehen tapaamista reissannut yksinkin, joten minulle se on luonteva tapa matkata. Miehen kanssa kahdestaan tietenkin on parasta ja häntä mukavampaa matkaseuraa ei olekaan minulle. 

Miehen lomat menee lapsen kanssa rannoilla tai leikkipuistoissa ja sellainen ei ole juttuni yhtään. Ei myöskään ruokailut kiireellä jossain pikaruokalassa lapsen kiukutellessa ja mies hermostuu myös. Aikataulujen sopiminen matkoilla tyyliin tavataan klo 18 paikassa x ja mies ei lapsen takia pääsekään tulemaan sovittuun aikaan--ei kiitos.

Voin olla jonkun mielestä itsekäs, mutta en matkaa miehen ja lapsensa kanssa. Miehelle kyllä kävisi minun olla mukana ja viettäväni aikaa lapsen kanssa välillä. 

Annan aikaa lapselle, kun on luonamme säännöllisesti, voin kotona lähteä harrastuksiini milloin tahansa. Matkalla joutuisin olemaan liian kiinni.

Vierailija
6/6 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me reissattiin koko perheenä tai kaksin aikuisten kesken.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi