Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten naisalkoholistit

Vierailija
17.02.2019 |

Poikkeavat miesalkoholisteista?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä on pimppi, kun taas miehillä on pippeli.

Vierailija
2/49 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne yleensä sammuu nopeammin jos juodaan samaan tahtiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

He eivät syytä puolisoaan alkoholisoitumisestaan.

Vierailija
4/49 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolevat alkoholismiin nopeammin, koska naisen sisäelimet ja aivot kestävät alkoholia huonommin kuin miesten.

Vierailija
5/49 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset ovat useammin kaappijuoppoja ja tissuttelevat viiniä illalla. miehet dokaa avoimemmin ja sitähän suorastaan romantisoidaan.

Vierailija
6/49 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He eivät syytä puolisoaan alkoholisoitumisestaan.

Jep. He syyttävät äitiään. Joskus isääkin.

Vierailija
7/49 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

naiset ovat useammin kaappijuoppoja ja tissuttelevat viiniä illalla. miehet dokaa avoimemmin ja sitähän suorastaan romantisoidaan.

On niitä sitten ihan reiluja puliakkojakin tuollaisten hienostoalkoholistien lisäksi. 

Vierailija
8/49 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitävät helvetisti isompaa ääntä.

Vierailija
9/49 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolema korjaa nopeammin jos kadulle joutuu juomaan. Puliämmiä on tosi vähän suhteessa puliukkoihin. Maksa jakoi nopeammin naisilla, kuin miehillä.

Vierailija
10/49 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On niitä sitten ihan reiluja puliakkojakin tuollaisten hienostoalkoholistien lisäksi. 

tottahan toki on. tämä keskustelu taisi kuitenkin olla yleistys eikä juoppojen jaottelu kasteihin. toisaalta jos tissuttelee sen 2 pulloa viiniä illassa ja sammuu kuset alla omaan oksennukseena tupakan natsa väärinpäin suussa, en sanoisi naisalkkista hienohelmaksi.

Vierailija
11/49 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ehkä lievää alkoholi ongelmaa.

Ja se näkyy elämässäni näin.

Kun viikonloppu alkaa eli perjantai niin en malta odottaa, että pääsen kauppaan ja kun pääsen kaupasta kotiin niin en malta odottaa, että olisi ilta.

Kun alan juomaan ja ajattelen "juon nyt vain 6 lasillista" niin se ei ikinä jää siihen. Juon joka pisaran.

Lauantaina tarvitsen uuden kierroksen.

Pystyn olemaan arkipäivät selvinpäin ilman ongelmaa, mutta viikonloppu tuottaa suurta tuskaa.

Tätä siis jatkunut jo useamman vuoden.

Vierailija
12/49 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raskausaikana äidin alkoholismi vaurioittaa sikiön peruuttamattomasti, lapsesta tulee FASD, ihmiset eivät käsitä tätä ollenkaan.  

Vierailija
13/49 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raskausaikana äidin alkoholismi vaurioittaa sikiön peruuttamattomasti, lapsesta tulee FASD, ihmiset eivät käsitä tätä ollenkaan.  

Ihme ”ihmisiä” olet elämässäsi tavannut. Minä en ole tavannut ainuttakaan, joka ei tuota käsittäisi.

Vierailija
14/49 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta luulen, että suurin osa naisista juo vähän niinkun salaa, kun taas miehillä se on yleisessä tiedossa että alkoa kuluu, siis jos sitä menee enemmän niin sitä piilotellaan 

Vierailija
15/49 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme ”ihmisiä” olet elämässäsi tavannut. Minä en ole tavannut ainuttakaan, joka ei tuota käsittäisi.

Raskaudenaikainen pakkohoito olisi oikea keino ja äiti tulisi velvoittaa vanhingonkorvauksiin lapsensa elämän tuhoamisesta. 

Vierailija
16/49 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun viikonloppu alkaa eli perjantai niin en malta odottaa, että pääsen kauppaan ja kun pääsen kaupasta kotiin niin en malta odottaa, että olisi ilta.

Kun alan juomaan ja ajattelen "juon nyt vain 6 lasillista" niin se ei ikinä jää siihen. Juon joka pisaran.

Pystyn olemaan arkipäivät selvinpäin ilman ongelmaa, mutta viikonloppu tuottaa suurta tuskaa.

Näkyykö se ulkonäössäsi tai voinnissasi? Miten läheisesi suhtautuvat juomiseesi? Oletko perheellinen?

Vierailija
17/49 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raskaudenaikainen pakkohoito olisi oikea keino ja äiti tulisi velvoittaa vanhingonkorvauksiin lapsensa elämän tuhoamisesta. 

Ehkä. Mutta ei se odottava äiti juo sen takia, etteikö hän ”käsittäisi”, mitä tekee. Hän juo, koska ei voi olla juomatta.

Vierailija
18/49 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni testo nousee kun miehillä laskee.

Vierailija
19/49 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä. Mutta ei se odottava äiti juo sen takia, etteikö hän ”käsittäisi”, mitä tekee. Hän juo, koska ei voi olla juomatta.

Hän juo koska voi, ei sen pakon vuoksi vaan puhtaan itsekkyyden vuoksi, eli mä voin... Tiedoksi, alkoholisti VOI olla juomatta, jos hän näin haluaa. Harva odottava äiti kuitenkaan on sillanalla asuva juoppo.

Vierailija
20/49 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla tahdilla minä alkoholisoiduin, kaverini taas pitänyt saman kaavan 20 vuotta. Vaikka ei alkoholisoituisi, niin ei se hyvää tee.