Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tämä pettämistä?

Vierailija
17.02.2019 |

Kaverin polttareissa oltiin katsomassa bändiä josta en tykkää. Istuin yksin pöydässä kun muut tanssi bändin tahtiin. Viereeni tuli mies, joka kysyi saako istua. Meillä oli varattu pöytä, täynnä juomaa ym. Mies istui ihan viereen, ja koin todella voimakasta fyysistä vetoa. Juteltiin koko keikka, ja tarjosin miehelle pöydästä juomaa. Mies silitti jalkaani, ja jostain syystä pidettiin kädestä. Teki mieli suudella koko ajan. Lopulta seurue palasi, ja haettiin vähän etäisyyttä.

Kaverit sanoi että huomasivat kun kumpikaan ei saanut silmiään irti toisesta. Kerroin miehelle olevani naimisissa jne. Lopulta halattiin ja mies lähti. Oli outo fiilis, kuin oltaisiin aina tunnettu.

Kerroin tästä pelkistetyn version miehelleni ja hänen mielestään tuo on pettämistä. Hän on sitä mieltä, että jos keikka olisi jatkunut niin olisin vähintään suudellut jollen pannut miestä.. Olen luullut ettei miestäni edes kiinnosta meidän avioliitto, joten hieman ihmeissäni olen noin vahvasta reaktiosta, koska mitään ei tapahtunut.

Mitä mieltä olette?

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli tästä surullinen olo. Av:lla ap lynkataan aina.

Olisitteko noin ilkeitä ystävillenne? Tai kasvotusten 😒😪

Vierailija
82/90 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hys hys kirjoitti:

Ei tuo mielestäni pettämistä ollut, mutta oli rehellistä typeryyttä kertoa siitä miehelle.

Niinpä, juuri tuon takia yhteenkään suominaiseen ei kannata luottaa pätkääkään, eikä koskea pitkällä tikullakaan.  Haiseeee kauas.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sinun virheesi on lammaslapasuus. Rakastat ehdoitta. Kahden aikuisen tasapainoisessa suhteessa rakastetaan, mutta on rajat. Miehesi ei ole lapsesi, jota rakastat äidin lailla ehdoitta.

Jotta miehesi voisi kunnioittaa sinua, sinun tulisi laittaa rajat saamallesi kohtelulle. On mahdollista, ettei mies kunnioita niitä rajojakaan, jolloin taas sinun pitäisi osata pystyttää se raja-aita eli ehkä jopa ero. 

Ehkä sinua viehätti se, että tuo toinen mies vaikutti kuuntelevan ja kunnioittavan sinua enemmän kuin oma miehesi. Ja sinun alkukantainen viettisi oli oikeassa. Sinä ansaitset parempaa, vaikka sinulla ei ehkä ole mallia siitä tai ehkä olet läheisriippuvainen. 

Vierailija
84/90 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hys hys kirjoitti:

Ei tuo mielestäni pettämistä ollut, mutta oli rehellistä typeryyttä kertoa siitä miehelle.

Niinpä, juuri tuon takia yhteenkään suominaiseen ei kannata luottaa pätkääkään, eikä koskea pitkällä tikullakaan.  Haiseeee kauas.  

Nämä jutut menevät yli sukupuolien ja maiden rajojen. Toiset suhtautuvat toisin ja toiset toisin, ei voi yleistää tiettyyn sukupuoleen tai tiettyyn kansallisuuteen paitsi että joissain kansallisuuksissa pettämistä ei pidetä pahana vaan on lähes normitoimintaa ja silloin pettäjä on yleensä mies. 

Vierailija
85/90 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja viestistäni on kylmäkiskoista, koska olen kuullut olevani heikko, sekaisin, huo#a, epäluotettava, epäkypsä, ilkeä ja kylmä ihminen. Lisäksi oksennuksen kaikesta menneestä, siitä kuinka paska ihminen oikeastaan olen. Kuinka kaltaisestani pitäisi erota mahdollisimman nopeasti.

Ei vaan ole noiden jälkeen sanoja. Kun sanon, että haluaako mies erota, niin vastaus on tasoa, että minä näytän haluavan kun kohtelen häntä kuin roskaa.

Mies on koulutettu ja hyvässä työssä, mutta ei osaa riidellä kuin haukkumalla.

Ap

Totuus sattuu, niinhän se menee. Vähän tuntuu että tajuat itsekin että aika pahasti tuli mokattua, mutta yrität sitten lievittää syyllisyyttäsi kääntämällä huomiota miehen voimakkaaseen reaktioon.

Tottakai reaktio on voimakas, mieshän on kauhuissaan että menettää sinut. Jos häntä on vielä aiemminkin petetty, niin tuplasti karua on tuo sinun touhusi kyllä. Nyt vähän sinne peilin eteen miettimään.

Vierailija
86/90 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä henk.koht jätän seksit väliin aina, kun vaimo tulee "naisten illoista". Tiedän että miehiä on katseltu ja on juteltu seksistä ja flirttailtu.

Sitten tullaan se tietty mies mielessä oman miehen luo ja halutaan käyttää miestä seksistunttina.

Minä en ole sellainen mies, jota voi käyttää hyväksi mielikuvaleikeissä.

Siksi mun kanssa ei harrastella mitään, kun on käyty ulkona tuulettelemassa haaroja...

Kulta pieni, olet seksistuntti ilman baariakin. Minä ainakin fantasioin muista ollessani oman mieheni kanssa. Saatan kuvitella hänet jopa kirjan henkilöksi, eli liimaathan kaikki kirjatkin kiinni ja kiellät elokuvat joissa on hyvännäköisiä miehiä? + onko mieleesi tullut, että joillain alkoholi lisää haluja.

T. Vaimosi

Sinä, sinä, sinä senkin!

Sinä, sinä, sinä..

Menen sanattomaksi tuollaisen törkeyden edessä.

Sinä siis oikein kehtaat julkisesti myöntää että minä en ole kiihoittava, mutta ne miehet töllössä ja muualla vetää puoleensa, niin että käytät minua mielikuvituksiesi jalustana?

Tästä lähtien tulee kahden kuukauden seksittömyys.

Se on piste ja sillä sipuli.

T: Mies joka sanoo aina sillä sipuli keskustelun päätteeksi

Ja sitä kiihkeämmin minä uppoudun fantasioideni maailmaan, ja kun kahden kuukauden päästä saan alustani taksisin, on laukeamiseni hillitöntä.

Vaimosi

Tai sitten on kuin eksäni, joka kuvitteli minun pitävän häntä alustana. Tuli jatkuva seksittömyys. En vaan tajua, että eikö se haittaa sitä "rankaisevaa" osapuolta lainkaan. No, tuntui haittaavan ainakin siinä vaiheessa, kun jätin hänet. 

Vierailija
87/90 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä henk.koht jätän seksit väliin aina, kun vaimo tulee "naisten illoista". Tiedän että miehiä on katseltu ja on juteltu seksistä ja flirttailtu.

Sitten tullaan se tietty mies mielessä oman miehen luo ja halutaan käyttää miestä seksistunttina.

Siksi mun kanssa ei harrastella mitään, kun on käyty ulkona tuulettelemassa haaroja...

Kulta pieni, olet seksistuntti ilman baariakin. Minä ainakin fantasioin muista ollessani oman mieheni kanssa. Saatan kuvitella hänet jopa kirjan henkilöksi, eli liimaathan kaikki kirjatkin kiinni ja kiellät elokuvat joissa on hyvännäköisiä miehiä? + onko mieleesi tullut, että joillain alkoholi lisää haluja.

T. Vaimosi

Minä ainakin otin niin hyvännäköisen miehen ettei paljon muut miehet tule mieleen.

Miksi ihmeessä tyydyit jalustaan tai mielikuviin?

Vierailija
88/90 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tällaista tapahtuu, jos seurustee kauan. Itse olen ollut naimisissa jo kauan, että vähän naurattaa

tää kysymys, onko tämä pettämistä. No ei taatusti ole, se on selvää. Ethän mennyt pitemmälle ja voi olla

että teillä oli kemiat kohdallaan. Kemiat harvoin kohtaa, koska on jo oma rakas. Loukkaavaa se oli, kumpi tahansa sen ois tehnyt. Näitä sattuu, semmoinen sanontakin on ,että rapatessa roiskuu eikä tämä

ole vielä missään nimessä pettämistä. Luultavasti ap joutui sattumalta tällaisen kohteeksi ja mikä siinä, ei ihminen ole pitkässäkään suhteessa tunteeton toisia kohtaan. Nyt vaan pitää olla ylpeä siitä, ettei antanut

sen tunteen jatkua. Kiittää itseään siitä, että taas yksi lähentely vähemmän ja en langennut.

Pettäminen olisi ollut selvää, jos suhdetta ois jatkettu vaikka salaa.

Nyt vaan anteeksipyyntö ja kunnon keskustelu myöhemmin, kun pöly on laskeutunut.

Voihan sitä anteeksipyytää, eihän se ole muutakuin kunnioitusta hänen huolenpidolleen.

Mutta ennemmin olen huolissaan tuosta miehesi suunkäytöstä, se ei ole oikein. Siinä hänen pitäisi oikeasti

ryhdistäytyä. Pitkän suhteen aikana molemminpuolinen kunnioitus on a ja o. Tämä pitää loppua heti.

Vierailija
89/90 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on pettämistä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Vaimosi

Minä ainakin otin niin hyvännäköisen miehen ettei paljon muut miehet tule mieleen.

Miksi ihmeessä tyydyit jalustaan tai mielikuviin?

Mies rupsahti. Henkisesti ja fyysisesti. Muna on pysynyt samana.

Vierailija
90/90 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni tällaista tapahtuu, jos seurustee kauan. Itse olen ollut naimisissa jo kauan, että vähän naurattaa

tää kysymys, onko tämä pettämistä. No ei taatusti ole, se on selvää. Ethän mennyt pitemmälle ja voi olla

että teillä oli kemiat kohdallaan. Kemiat harvoin kohtaa, koska on jo oma rakas. Loukkaavaa se oli, kumpi tahansa sen ois tehnyt. Näitä sattuu, semmoinen sanontakin on ,että rapatessa roiskuu eikä tämä

ole vielä missään nimessä pettämistä. Luultavasti ap joutui sattumalta tällaisen kohteeksi ja mikä siinä, ei ihminen ole pitkässäkään suhteessa tunteeton toisia kohtaan. Nyt vaan pitää olla ylpeä siitä, ettei antanut

sen tunteen jatkua. Kiittää itseään siitä, että taas yksi lähentely vähemmän ja en langennut.

Pettäminen olisi ollut selvää, jos suhdetta ois jatkettu vaikka salaa.

Nyt vaan anteeksipyyntö ja kunnon keskustelu myöhemmin, kun pöly on laskeutunut.

Voihan sitä anteeksipyytää, eihän se ole muutakuin kunnioitusta hänen huolenpidolleen.

Mutta ennemmin olen huolissaan tuosta miehesi suunkäytöstä, se ei ole oikein. Siinä hänen pitäisi oikeasti

ryhdistäytyä. Pitkän suhteen aikana molemminpuolinen kunnioitus on a ja o. Tämä pitää loppua heti.

Eipä paljon enempää voi ottaa naisen puolta tässä ihan vain sen takia, että nainen. Miehen suunsoittoko on se vakavin asia, ihan oikeasti?

Käännäpä tarinan roolit toisinpäin ja mieti uudestaan, miten olisit vastannut. Noh, eihän se enää onnistu objektiivisesti.