Onko tämä pettämistä?
Kaverin polttareissa oltiin katsomassa bändiä josta en tykkää. Istuin yksin pöydässä kun muut tanssi bändin tahtiin. Viereeni tuli mies, joka kysyi saako istua. Meillä oli varattu pöytä, täynnä juomaa ym. Mies istui ihan viereen, ja koin todella voimakasta fyysistä vetoa. Juteltiin koko keikka, ja tarjosin miehelle pöydästä juomaa. Mies silitti jalkaani, ja jostain syystä pidettiin kädestä. Teki mieli suudella koko ajan. Lopulta seurue palasi, ja haettiin vähän etäisyyttä.
Kaverit sanoi että huomasivat kun kumpikaan ei saanut silmiään irti toisesta. Kerroin miehelle olevani naimisissa jne. Lopulta halattiin ja mies lähti. Oli outo fiilis, kuin oltaisiin aina tunnettu.
Kerroin tästä pelkistetyn version miehelleni ja hänen mielestään tuo on pettämistä. Hän on sitä mieltä, että jos keikka olisi jatkunut niin olisin vähintään suudellut jollen pannut miestä.. Olen luullut ettei miestäni edes kiinnosta meidän avioliitto, joten hieman ihmeissäni olen noin vahvasta reaktiosta, koska mitään ei tapahtunut.
Mitä mieltä olette?
Kommentit (90)
Ei se nyt varsinaista pettämistä ole. Se kuitenkin kertoo sen, kuinka helposti ihminen voi antautua seksuaalisen halun haltaan ja seksiinkin. Jos olisitte olleet kahdestaan ja hieman humalassa ja olisitte hyvinkin saattaneet ajautua seksin harrastamiseen. Mies on juurikin näitä jotka tietävät miten nainen vietellään. Eipä kannata itse mennä kiusaukseen.
Fiksuintahan olisi ollut pitää suu supussa, kun mitään ei oikeastaan tapahtunut. Kerrottu, mikä kerrottu niin nyt on tarve suhteen laastaroinnille. Eli varaisin reilusti aikaa keskustelulle, jossa käytte läpi, mikä loukkasi ja ketä. Pyydätte anteeksi aiheuttamaanne mielipahaa. Sinäkään et voi sanella, mistä miehelläsi on oikeus loukkaantua. Voisi olla myös paikallaan käydä läpi suhteen rajat ja keskustella siitä, mistä oikeasti hiertää. Kuvittelisin tämän hiprakkaisen kokemuksen kummunneen jostain aivan muualta, sillä ei täysin suhteeseen tyytyväinen salli koskettelua. Erikseen tietysti tilanne, jossa puoliso on antanut vihreää valoa.
Kyse ei ole siitä, että puoliso saisi määrätä toisen käytöstä vaan siitä, että terveessä suhteessa haluaa kunnioittaa toisen mukavuusaluetta kanssakäymisessä muiden potentiaalisten seksikumppanien kanssa. Aivan takuuvarmasti sekä sinä että puolisosi kohtaatte jatkossakin kiinnostavia ihmisiä, joiden kanssa voisi jopa kehittyä suhde, jos niin sallisi. Näistä kohtaamisista voi joko ammentaa omaan suhteeseen seksuaalista viritystä marssimalla kotiin petipuuhiin samoilla energioilla tai antaa sen tuhota pitkään rakennettu suhde, joka on paljon muutakin kuin eläimellistä vetoa.
Olisiko tuo nyt sitä mikropettämistä?
Miehen reaktio saattaa olla ylimitoitettu, mutta se voi johtua siitä, että itse vähättelet asiaa. Teit väärin muttet myönnä tehneesi väärin, joten miestä järkyttää, että tuollainen on sinusta ok. Eli miehen näkökulmasta saatat tehdä jatkossa samoin huoletta - kenties mennä pitemmällekin.
Oikein oli sentään se, että kerroit totuuden. Ilman rehellisyyttä ei voi tietää missä mennään.
Monet naiset käyttäytyvät noin ap:n kuvaamalla tavalla. Annetaan miellyttävän miehen lääppiä ja hinkata ja hihitellään. Paneskelemaan ei välttämättä lähdetä, mutta kyllä tuollainen käytös on jo siihen suuntaan... Auta armias, jos mies tekisi noin, niin nousisi vuosisadan meteli eikä sitä todellakaan hyväksytä. Monille naisille on myös ok tanssia vieraan miehen kanssa ja antaa kosketella seksuaalisesti, mutta sehän on vaan naisten mielestä kivaa kevyttä flirttiä... Jos mies taas tanssisi vieraan naisen kanssa, niin se olisi heti kilarit.
Vierailija kirjoitti:
Sait tosiaan reaktion. Uskon miehesi olevan oikeassa jokaisessa sanassa, jonka hän nyt vihaisena sanoo. Kuulostat kuvottavalta.
Ei todellakaan nimittely ole hyväksyttävä tapa riidellä. siinä rikotasn toista ihmistä eikä ne sanat koskaan unohdu.
Uskon, että mies on noin raivoissaan, koska on itse pettänyt. Tietää miten itse on toiminut tuollaisessa tilanteessa. Hän yrittää syylistää sinua. Hän yrittää manipuloida sinut uskomaan, että sinä olet pelkkä paska, jotta et enää koskaan kävisi ulkona. Hänen sanansa kuulostavat aivan eksäni sanoilta. Ja selvisi, että hän oli pettänyt minua ja jokaista aiempaa tyttöystäväänsä systemaattisesti. Raivosi, jos tuli pienikin syy raivota. Lyttäsi minut maan rakoon. Kuten tuokin miehesi tuntuu tekevän.
En ota kantaa muutoin asiaasi. Mutta kannattaa katsoa syitä hänen raivonsa takana. Onko siellä jotain muuta kuin vain sinun toimintasi? Juhliiko hän paljon? Räplääkö puhelintaan paljon? Onko salaileva?
Ei se pettämistä ollut mutta kertoo että olisit valmis pettämään. Annoit jo hieman periksi vaikka loppuun saakka et vienykään tällä kertaa.
Niin ap, sinä et koe saavasi riittävästi huomiota mieheltäsi, joten haet sitä muualta? Kyllä ihmisten kanssa jutella saa, mutta tuo, että annat koskea itseäsi on kyllä verrattavissa pettämiseen, koska siihen ilmeisesti tähdättiin?
Ei kai ollut pettämistä, kun kysyit mieheltä panemisesta?
Olisitko käyttäynyt noin jos miehesi olisi ollut samassa seurueessa?
Tai mitä tykkäisit jos miehesi käyttäytyisi noin?
Nää on sellasia asioita että kannattaa aina miettiä miltä itsestä tuntuu jos toinen tekisi noin ja pitäisikö sitä hyväksyttävänä.
Vierailija kirjoitti:
Monet naiset käyttäytyvät noin ap:n kuvaamalla tavalla. Annetaan miellyttävän miehen lääppiä ja hinkata ja hihitellään. Paneskelemaan ei välttämättä lähdetä, mutta kyllä tuollainen käytös on jo siihen suuntaan... Auta armias, jos mies tekisi noin, niin nousisi vuosisadan meteli eikä sitä todellakaan hyväksytä. Monille naisille on myös ok tanssia vieraan miehen kanssa ja antaa kosketella seksuaalisesti, mutta sehän on vaan naisten mielestä kivaa kevyttä flirttiä... Jos mies taas tanssisi vieraan naisen kanssa, niin se olisi heti kilarit.
Niimpä. Tuon takia usein tuli vaimo vietyäkin ravintolaan tanssimaan ja hinkkaamaan itseään muiden miesten kanssa. Itse en tanssia harrasta ja kaihdan koko ajatusta päästä hinkkaamaan itseään muita kohti. Minusta tanssi on eräällä tavalla niin alkukantaista kehitysmaantason urheilua että hoidan urheiluni mieluusti steriilisti jossain salilla.
Pointti oli että tuon jälkeen saa hyvää seksiä, kun ulkoiluttaa naistaan hinkkaamassa muiden miesten kylkiä. Kannattaa sen verran siedätellä ja juoda maltilla. Parasta on mennä ravintolaan ja olla kuivin suin koko ilta, niin näkee miten idioottimaista se kännisekoilu on ja miten vähämielistä menoa sielä harrastetaan.
On aika moni ukkeli tullut soittamaan suuta, mutta minä poika se vaan hymyilen ja käsken painumaan veks, kun vaimo haluaa vaihtaa tanssiparia.
Hauskaa katsella kun nainen pyörittää isoa joukkoa aivottomia miehiä ja hinkkaa itseään niitä kohti. En suosittele aivottomille miehille jotka ei osaa nähdä tason eläimellisyyttä.
Joo eli ap:n miehenkin olisi pitänyt viedä naistaan ulos useammin turvallisesti, niin ei tapahdu pettämistä ja illan jälkeen saa hyvää seksiä. Naiset tarvitsevat tuollaista ulkoiluttamista. Miehet ei niinkään ja pelkkä sohva riittää, mutta älkää nyt helvetti niitä yksin sinne lähettäkö. Naisiin ei voi luottaa yhtään. Ovat täysin vietävissä.
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että mies on noin raivoissaan, koska on itse pettänyt. Tietää miten itse on toiminut tuollaisessa tilanteessa. Hän yrittää syylistää sinua. Hän yrittää manipuloida sinut uskomaan, että sinä olet pelkkä paska, jotta et enää koskaan kävisi ulkona. Hänen sanansa kuulostavat aivan eksäni sanoilta. Ja selvisi, että hän oli pettänyt minua ja jokaista aiempaa tyttöystäväänsä systemaattisesti. Raivosi, jos tuli pienikin syy raivota. Lyttäsi minut maan rakoon. Kuten tuokin miehesi tuntuu tekevän.
En ota kantaa muutoin asiaasi. Mutta kannattaa katsoa syitä hänen raivonsa takana. Onko siellä jotain muuta kuin vain sinun toimintasi? Juhliiko hän paljon? Räplääkö puhelintaan paljon? Onko salaileva?
Ei välttämättä noinkaan. Voi noinkin olla.
Minulla mustasukkaisuus tuollaisissa tapahtumissa oli syytä lapsuudesta, kun äiti petti isää.
Isällä oli tapana tulla ruokatunniksi kotiin niin aamupäivällä äidillä oli joku toinen mies kylässä ja leikin yksin legoilla tai pikkuautoilla omassa huoneessa. Huoneesta kuului ääniä.
Tätä tapahtui usein melkein päivittäin ja miehet vain vaihtuivat. Olin 13-vuotias kun olin jo tottunut ja tiesin mitä tapahtuu ja äidin kanssa juteltiin avoimesti hänen touhuistaan. Että isälle ei saa kertoa jne.
Tuli vähän väärä kuva naisista jo silloin. Sitten myöhemmin omissa suhteissa tuli outoja ajatuksia että mitä jos työpäivän aikana joku on meidän kotona. Myös erilaisia muita vaihtoehtoja tuli mieleen, kun olin koko lapsuuden nähnyt mitä monipuolisinta settiä siinä mitä nainen voi pitkässä avioliitossa tehdä.
Äiti kertoi myös että isän ja hänen seksielämä oli vilkas. Äiti vain tahtoi enemmän, kun isä oli töissäkin. Nyökyttelin ymmärtäväisesti kun äiti kertoi näistä asioista ja sain häneltä kondomeja, koska minulla oli jo tyttöystäväkin.
Vierailija kirjoitti:
Ja viestistäni on kylmäkiskoista, koska olen kuullut olevani heikko, sekaisin, huo#a, epäluotettava, epäkypsä, ilkeä ja kylmä ihminen. Lisäksi oksennuksen kaikesta menneestä, siitä kuinka paska ihminen oikeastaan olen. Kuinka kaltaisestani pitäisi erota mahdollisimman nopeasti.
Ei vaan ole noiden jälkeen sanoja. Kun sanon, että haluaako mies erota, niin vastaus on tasoa, että minä näytän haluavan kun kohtelen häntä kuin roskaa.
Mies on koulutettu ja hyvässä työssä, mutta ei osaa riidellä kuin haukkumalla.
Ap
Oletko itse hoitanut tämän tilanteen jollain tavalla rakentavasti? Kerro lisää miten, koska viestisi kertovat vain teini-ikäisen tasolla olevan narsistisen prinsessan puusilmäisestä suhtautumisesta tilanteeseen. Minäminä ja minäminäminä. Minä hiplailin onnessani vieraan miehen kanssa mutta paha mieheni menetti täysin malttinsa kun kerroin siitä enkä suostunut pyytämään anteeksi. No daa.
Ps. Lähiaikoina sinä istut kotona odottamassa kun miehesi hiplailee jonkun naisen tisuja baarissa. Olethan valmistautunut kuuntelemaan yksityiskohdat zeniläisellä tyyneydellä ja iloitsemaan miehesi housujen pullotuksesta ja viesteistä puhelimessa.
Jännä lapsuus kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla mustasukkaisuus tuollaisissa tapahtumissa oli syytä lapsuudesta, kun äiti petti isää.
Isällä oli tapana tulla ruokatunniksi kotiin niin aamupäivällä äidillä oli joku toinen mies kylässä ja leikin yksin legoilla tai pikkuautoilla omassa huoneessa. Huoneesta kuului ääniä.
Tätä tapahtui usein melkein päivittäin ja miehet vain vaihtuivat. Olin 13-vuotias kun olin jo tottunut ja tiesin mitä tapahtuu ja äidin kanssa juteltiin avoimesti hänen touhuistaan. Että isälle ei saa kertoa jne.
Tuli vähän väärä kuva naisista jo silloin. Sitten myöhemmin omissa suhteissa tuli outoja ajatuksia että mitä jos työpäivän aikana joku on meidän kotona. Myös erilaisia muita vaihtoehtoja tuli mieleen, kun olin koko lapsuuden nähnyt mitä monipuolisinta settiä siinä mitä nainen voi pitkässä avioliitossa tehdä.
Äiti kertoi myös että isän ja hänen seksielämä oli vilkas. Äiti vain tahtoi enemmän, kun isä oli töissäkin. Nyökyttelin ymmärtäväisesti kun äiti kertoi näistä asioista ja sain häneltä kondomeja, koska minulla oli jo tyttöystäväkin.
Ymmärräthän näin aikuisena että tuollainen ei ole sukupuolisidonnaista käytöstä? Kyse on yksilön ongelmasta.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on totta! Kun vähän saa viinaa ja lähdetään tyttöjen kanssa bilettämään, niin alkaa tuo huomion haku ja ollaan niin otettuja flirttailusta ja koskettelusta... Tietysti siihen vaikuttaa se minkä näköinen mies on ja jos on juurikin omaa silmää miellyttävä, niin on kivaa, kun vähän silittelee reittä ja taputtaa pepulle... Näin käyttäytyy lähes jokainen tuntemani nainen. Muuten ollaan niin siveitä perheen äitejä ja vaimoja, mutta se kun pari kertaa vuodessa pääsee viihteelle, niin alkaa miesten huomiosta taistelu ja hihitellään avoimesti, kuinka komea ja mukava mies tuo on ja vähän kosketteli reittäkin... Miehillä on tavoitteena vain se yksi ja ainoa asia, nainen taas hakee huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Jännä lapsuus kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärräthän näin aikuisena että tuollainen ei ole sukupuolisidonnaista käytöstä? Kyse on yksilön ongelmasta.
niinhän minä kirjoitinkin. Tuli vain tunteita voimakkaasti pintaan ja vainoharhoja. Sitten tajusin että kyseessä on poikkeuksellinen äitini ja syyllinen mieli siitä etten kertonut koskaan isälle. Edes tänään isä ei tiedä siitä.
Miesten maailma kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niimpä. Tuon takia usein tuli vaimo vietyäkin ravintolaan tanssimaan ja hinkkaamaan itseään muiden miesten kanssa. Itse en tanssia harrasta ja kaihdan koko ajatusta päästä hinkkaamaan itseään muita kohti. Minusta tanssi on eräällä tavalla niin alkukantaista kehitysmaantason urheilua että hoidan urheiluni mieluusti steriilisti jossain salilla.
Pointti oli että tuon jälkeen saa hyvää seksiä, kun ulkoiluttaa naistaan hinkkaamassa muiden miesten kylkiä. Kannattaa sen verran siedätellä ja juoda maltilla. Parasta on mennä ravintolaan ja olla kuivin suin koko ilta, niin näkee miten idioottimaista se kännisekoilu on ja miten vähämielistä menoa sielä harrastetaan.
On aika moni ukkeli tullut soittamaan suuta, mutta minä poika se vaan hymyilen ja käsken painumaan veks, kun vaimo haluaa vaihtaa tanssiparia.
Hauskaa katsella kun nainen pyörittää isoa joukkoa aivottomia miehiä ja hinkkaa itseään niitä kohti. En suosittele aivottomille miehille jotka ei osaa nähdä tason eläimellisyyttä.
Joo eli ap:n miehenkin olisi pitänyt viedä naistaan ulos useammin turvallisesti, niin ei tapahdu pettämistä ja illan jälkeen saa hyvää seksiä. Naiset tarvitsevat tuollaista ulkoiluttamista. Miehet ei niinkään ja pelkkä sohva riittää, mutta älkää nyt helvetti niitä yksin sinne lähettäkö. Naisiin ei voi luottaa yhtään. Ovat täysin vietävissä.
Oma vaimo on kamalan mustasukkainen kun minäkin tanssin ja teen takaapäin vetoja ja raipaniskuja tanssin aikana myös miehiä kohti. Tosi monet miehet pelkäävät minua, kun olen niin uhmakas ja "tanssipanen" kaikkea mikä liikkuu.
Näin meillä. Saatan heittää paidankin lattialle kuuman tanssin yhteydessä, niin että lihaksikas ylävartaloni paljastuu ja saa muut tanssijat pauloihinsa.
Itse hän suoraan sanottuna hankaa haarojaan miehiin tanssin aikana.
Olen tästä puolustuksena sanonutkin, mutta aina meidän ravintolareissut menee lopulta tappeluksi.
Minä henk.koht jätän seksit väliin aina, kun vaimo tulee "naisten illoista". Tiedän että miehiä on katseltu ja on juteltu seksistä ja flirttailtu.
Sitten tullaan se tietty mies mielessä oman miehen luo ja halutaan käyttää miestä seksistunttina.
Minä en ole sellainen mies, jota voi käyttää hyväksi mielikuvaleikeissä.
Siksi mun kanssa ei harrastella mitään, kun on käyty ulkona tuulettelemassa haaroja...
Tuleepa huono olo noista vaimon ulkoiluttamis-kommenteista. Toivottavasti ovat trolleja.
En ole ikinä ennen tätä ollut läheisessä kontaktissa muiden miesten kanssa, suhteemme aikana. Edes tanssiessa.
Mies kuitenkin uskoo, että alkuaikoina olin pettämässä, jos vaikka menin kaverille yöksi. Häntä on aiemmin petetty, joten tavallaan ymmärrän epäluottamuksen.
Pyysin anteeksi, koska en jaksa tilannetta. Kysyin mikä hänestä on ok, niin vastasi että vain hillitty juttelu, että juomien tarjoaminenkin oli liikaa ( siis maksettujen juomien, joita jäi todellakin yli). Hänen mielestään juoman tarjoaminen on sama kuin itsensä tarjoaminen. Yritin olla provosoitumatta, koska mikään argumenttini ei riidellessä ikinä auta. Hän on oikeassa, minä väärässä. Niinpä piti myös pyytää anteeksi sitä, että annoin miehen juoda pöytämme juomia.
Onkin inhaa, että lähes kuukauden pihtaamisen jälkeen mies halusi nyt panna, niin että sattui. Tiedostan, että suhteemme on jollain tasolla sairas.
Kumpikaan ei saa lähdettyä, vaikka se olisi molemmille paras.
Ap
Mä en suuttuis jos mun mies ajautuisi tuollaiseen tilanteeseen. Enkä ihmettelisi. En ole jaksanut moneen aikaan olla kotona hymyssä suin odottamasa miestä kotiin, en ole jaksanut sänkyleikkejä, enkä miehen typeriä juttujakaan kuunnella. Voisin hyvin kuvitella että mies varmastikin kaipaa niitä asioita, ja että olisin hänestä kiinnostunut. Väillä yritän olla, ja mies kohteliaasti on uskovinaan minun olevan, mutta aika laimealta ja ikävältä miehestä varmasti tuntuu. Haluaisin hänen olevan koko ajan onnellinen, ja elävän täydellisessä parisuhteessa, mutta hän sanoo ettei koko ajan voi olla täydellistä, ja että jos sitä lähtee etsimään, niin saa etsiä lopun elämäänsä.
Silti, haluaisiin että nytkin, kun elämä näyttää nurjaa puoltaan, niin miehellä olisi onni ja hyvä olo, ja että joku antaisi hänelle sitä mitä hän kaipaa ja tarvitsee.