Onko tämä pettämistä?
Kaverin polttareissa oltiin katsomassa bändiä josta en tykkää. Istuin yksin pöydässä kun muut tanssi bändin tahtiin. Viereeni tuli mies, joka kysyi saako istua. Meillä oli varattu pöytä, täynnä juomaa ym. Mies istui ihan viereen, ja koin todella voimakasta fyysistä vetoa. Juteltiin koko keikka, ja tarjosin miehelle pöydästä juomaa. Mies silitti jalkaani, ja jostain syystä pidettiin kädestä. Teki mieli suudella koko ajan. Lopulta seurue palasi, ja haettiin vähän etäisyyttä.
Kaverit sanoi että huomasivat kun kumpikaan ei saanut silmiään irti toisesta. Kerroin miehelle olevani naimisissa jne. Lopulta halattiin ja mies lähti. Oli outo fiilis, kuin oltaisiin aina tunnettu.
Kerroin tästä pelkistetyn version miehelleni ja hänen mielestään tuo on pettämistä. Hän on sitä mieltä, että jos keikka olisi jatkunut niin olisin vähintään suudellut jollen pannut miestä.. Olen luullut ettei miestäni edes kiinnosta meidän avioliitto, joten hieman ihmeissäni olen noin vahvasta reaktiosta, koska mitään ei tapahtunut.
Mitä mieltä olette?
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Tuleepa huono olo noista vaimon ulkoiluttamis-kommenteista. Toivottavasti ovat trolleja.
En ole ikinä ennen tätä ollut läheisessä kontaktissa muiden miesten kanssa, suhteemme aikana. Edes tanssiessa.
Mies kuitenkin uskoo, että alkuaikoina olin pettämässä, jos vaikka menin kaverille yöksi. Häntä on aiemmin petetty, joten tavallaan ymmärrän epäluottamuksen.
Pyysin anteeksi, koska en jaksa tilannetta. Kysyin mikä hänestä on ok, niin vastasi että vain hillitty juttelu, että juomien tarjoaminenkin oli liikaa ( siis maksettujen juomien, joita jäi todellakin yli). Hänen mielestään juoman tarjoaminen on sama kuin itsensä tarjoaminen. Yritin olla provosoitumatta, koska mikään argumenttini ei riidellessä ikinä auta. Hän on oikeassa, minä väärässä. Niinpä piti myös pyytää anteeksi sitä, että annoin miehen juoda pöytämme juomia.
Onkin inhaa, että lähes kuukauden pihtaamisen jälkeen mies halusi nyt panna, niin että sattui. Tiedostan, että suhteemme on jollain tasolla sairas.
Kumpikaan ei saa lähdettyä, vaikka se olisi molemmille paras.Ap
Ihan sama millainen räyhä miehesi on, mutta todellakin teit väärin, kun annoit vieraan miehen kosketella sinua. Joku juoman tarjoaminen pöydässä ja juttelu on täysin ok, mutta se ei ole, että kosketellaan toisia. Koetko sinä, ettet tehnyt mitään väärää?
Vierailija kirjoitti:
Minä henk.koht jätän seksit väliin aina, kun vaimo tulee "naisten illoista". Tiedän että miehiä on katseltu ja on juteltu seksistä ja flirttailtu.
Sitten tullaan se tietty mies mielessä oman miehen luo ja halutaan käyttää miestä seksistunttina.
Minä en ole sellainen mies, jota voi käyttää hyväksi mielikuvaleikeissä.
Siksi mun kanssa ei harrastella mitään, kun on käyty ulkona tuulettelemassa haaroja...
Kulta pieni, olet seksistuntti ilman baariakin. Minä ainakin fantasioin muista ollessani oman mieheni kanssa. Saatan kuvitella hänet jopa kirjan henkilöksi, eli liimaathan kaikki kirjatkin kiinni ja kiellät elokuvat joissa on hyvännäköisiä miehiä? + onko mieleesi tullut, että joillain alkoholi lisää haluja.
T. Vaimosi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sait tosiaan reaktion. Uskon miehesi olevan oikeassa jokaisessa sanassa, jonka hän nyt vihaisena sanoo. Kuulostat kuvottavalta.
Ei todellakaan nimittely ole hyväksyttävä tapa riidellä. siinä rikotasn toista ihmistä eikä ne sanat koskaan unohdu.
Onko totuus haukkumista?
Minusta teidän suhde kuulostaa kamalalta. Kannattaisi keskittyä miettimään sitä ja unohtaa tämä episodi kokonaan. Haluatko sinä oikeasti elää elämäsi jokaisen päivän tuon miehen seurassa? Saatko siitä sen, mitä tarvitset ja saatko annetuksi sen, mitä haluat antaa? Oletteko te yhdessä vain, koska olette sitoutuneet toisiinne? Jos saisit vapaasti valita, palaisitko joka päivä uudelleen hänen luokseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä henk.koht jätän seksit väliin aina, kun vaimo tulee "naisten illoista". Tiedän että miehiä on katseltu ja on juteltu seksistä ja flirttailtu.
Sitten tullaan se tietty mies mielessä oman miehen luo ja halutaan käyttää miestä seksistunttina.
Siksi mun kanssa ei harrastella mitään, kun on käyty ulkona tuulettelemassa haaroja...
Kulta pieni, olet seksistuntti ilman baariakin. Minä ainakin fantasioin muista ollessani oman mieheni kanssa. Saatan kuvitella hänet jopa kirjan henkilöksi, eli liimaathan kaikki kirjatkin kiinni ja kiellät elokuvat joissa on hyvännäköisiä miehiä? + onko mieleesi tullut, että joillain alkoholi lisää haluja.
T. Vaimosi
Tai ihan vaan se, että on saanut hetken rentoutua ja olla stressaamatta.
Onko nyt näin, että ap kokee miehen ylireagoinnin ikäänkuin jälkikäteen oikeuttavan tuon lääppimisen? Et ole mielestäsi tehnyt väärin siksi, että sinua haukkuva mies on mielestäsi ansainnut tulla kohdelluksi noin? Siitäs sai, mokoma haukkuja? Minusta tuo on vähän nurinkurinen logiikka, kun se lääppiminen nimenomaan tapahtui ennen tuota haukkumista. Tuolla logiikallahan helposti suuttuvaa ihmistä ei voisi koskaan kohdella väärin, kun sen pahanteon voisi aina kuitata sillä vastareaktiolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Faijas kirjoitti:
Jos tarvitsee kysyä, niin on. Selkeä homma.
Muuten periaatteessa, eihän tuo välttämättä kaikkien parisuhteesssa kiellettyä (eli pettämistä) ole, mutta eiköhä se keskimäärin kilarin paikka ole, jos saisi tietää toisen lääppineen (sallineen toisen lääppiä) tuolla lailla.
Ja vaikket nyt ainakaan kertomasi mukaan sen kummempia tehnyt, niin kyllähän nuo fiilisesi selkeästi antavat ymmärtää, että olisit valmis pettämään.
Kotisuhde ei siis taida voida järin hyvin?
Pitäisikö sille asialle tehdä jotakin, mieluummin kuin kyselle typeriä täällä?
En edes kertonut noita suutelufiiliksiä miehelle.
En vain jaksaisi taas toistaa kaavaa, että sanon olevani väärässä ja pyydän anteeksi, jos en oikeasti koe niin.Kysyn täältä, koska vastaavaa ei ole sattunut. Itse en vastaavasta suuttuisi. Jos joku nainen vaikka puristelisi mieheni peppua, se olisi ihan ok. Myös halu suudella on ok, jos ei suutele. Eihän ajatuksiaan voi käskyttää.
Ap
Te naiset olette kyllä hypergamisia otuksia. Näyttäisi olevan naisille paljon yleisempää hyväksyä esimerkiksi miehen useat sukupuolisuhteet, kun taas miehet yleensä arvostavat neitsyyttä paljon enemmän. Ilmeisesti tämä naisten vapaamielisyys johtuu juuri siitä, että on ns. oma lehmä ojassa asian suhteen, ts. ollaan hypergamisia.
Lal-lal-laa, las.....
Etkö tunne omaa kulttiasi niin, että edes tiedät, mitä teidän keksimä termi hypergamia tarkoittaa? Ilmeisesti et.
Minä saisin sellaiset kilarit jos mes pettäisi, että suhde olisi siinä. Hän tietää sen kyllä. Niin kauan olen hänen kanssaan ja ehdottoman uskollinen kuin hän on. Ikävä kyllä puhuu välillä päissään, että voi panna jotakuta muutakin. Loukkaa syvästi. Hän on niin suorapuheinen, että kertoo kyllä jos tekee niin. Se on sitten siinä. Ja keksimäänne hypergamiaan viitaten, hän on varakas mutta potku tulee perseelle jos lumpusta kenenkään muun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Onko nyt näin, että ap kokee miehen ylireagoinnin ikäänkuin jälkikäteen oikeuttavan tuon lääppimisen? Et ole mielestäsi tehnyt väärin siksi, että sinua haukkuva mies on mielestäsi ansainnut tulla kohdelluksi noin? Siitäs sai, mokoma haukkuja? Minusta tuo on vähän nurinkurinen logiikka, kun se lääppiminen nimenomaan tapahtui ennen tuota haukkumista. Tuolla logiikallahan helposti suuttuvaa ihmistä ei voisi koskaan kohdella väärin, kun sen pahanteon voisi aina kuitata sillä vastareaktiolla.
No ei nyt varmaan ollut eka kerta. Tuossa suhteessa on huono dynamiikka eivätkä taida olla kovin rakastuneita tai rakkaita toisilleen ja siksi arki hankaa noin pahasti. Ovat yli sen pisteen, missä minä koen, että yksinkin on parempi. En jaksa olla edes niin optimisti, että saisivat välttämättä suhdetta kuntoon pariterapiassakaan. Joskus on vaan parempi lähteä eri teille.
1/5.
Aloitus oli vielä uskottava, mutta tarinankehittely huono. Tapasi syvällisen ihmisen, jonka kanssa niin paljon yhteistä, kännissä. Oi tuota suurta, aitoa rakkautta!
Mies vihainen vielä monta päivää, ohoh.
Pettämiseen viitataan, että virheitä sattuu. Ei se peenis kuule sinne vahingossa sujahda, monta kertaa ehtii miettiä, että annanko koskea tuonne, otanko vaatteet pois, jne.
Ja paras: ei tarvitse pelätä tämän toistumista, koska käyn niin harvoin ulkona.
MUHAHAHA
Teille, jotka pidätte kaikkia naisia helppoina: en ole teini-iän jälkeen antanut kenenkään vieraan kosketella, suudella, en ole "hinkannut itseäni" (yök) heitä vasten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Vaimosi
Sinä, sinä, sinä senkin!
Sinä, sinä, sinä..
Menen sanattomaksi tuollaisen törkeyden edessä.
Sinä siis oikein kehtaat julkisesti myöntää että minä en ole kiihoittava, mutta ne miehet töllössä ja muualla vetää puoleensa, niin että käytät minua mielikuvituksiesi jalustana?
Tästä lähtien tulee kahden kuukauden seksittömyys.
Se on piste ja sillä sipuli.
T: Mies joka sanoo aina sillä sipuli keskustelun päätteeksi
Lähtökohtaisesti itse naisena pidän pettämisenä kaikkea toimintaa jota ei voisi tehdä kumppaninsa nähden.
AP tekisitkö samoin, jos kumppanisi olisi ollut mukana?
Vierailija kirjoitti:
Miesten maailma kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet naiset käyttäytyvät noin ap:n kuvaamalla tavalla. Annetaan miellyttävän miehen lääppiä ja hinkata ja hihitellään. Paneskelemaan ei välttämättä lähdetä, mutta kyllä tuollainen käytös on jo siihen suuntaan... Auta armias, jos mies tekisi noin, niin nousisi vuosisadan meteli eikä sitä todellakaan hyväksytä. Monille naisille on myös ok tanssia vieraan miehen kanssa ja antaa kosketella seksuaalisesti, mutta sehän on vaan naisten mielestä kivaa kevyttä flirttiä... Jos mies taas tanssisi vieraan naisen kanssa, niin se olisi heti kilarit.
Niimpä. Tuon takia usein tuli vaimo vietyäkin ravintolaan tanssimaan ja hinkkaamaan itseään muiden miesten kanssa. Itse en tanssia harrasta ja kaihdan koko ajatusta päästä hinkkaamaan itseään muita kohti. Minusta tanssi on eräällä tavalla niin alkukantaista kehitysmaantason urheilua että hoidan urheiluni mieluusti steriilisti jossain salilla.
Pointti oli että tuon jälkeen saa hyvää seksiä, kun ulkoiluttaa naistaan hinkkaamassa muiden miesten kylkiä. Kannattaa sen verran siedätellä ja juoda maltilla. Parasta on mennä ravintolaan ja olla kuivin suin koko ilta, niin näkee miten idioottimaista se kännisekoilu on ja miten vähämielistä menoa sielä harrastetaan.
On aika moni ukkeli tullut soittamaan suuta, mutta minä poika se vaan hymyilen ja käsken painumaan veks, kun vaimo haluaa vaihtaa tanssiparia.
Hauskaa katsella kun nainen pyörittää isoa joukkoa aivottomia miehiä ja hinkkaa itseään niitä kohti. En suosittele aivottomille miehille jotka ei osaa nähdä tason eläimellisyyttä.
Joo eli ap:n miehenkin olisi pitänyt viedä naistaan ulos useammin turvallisesti, niin ei tapahdu pettämistä ja illan jälkeen saa hyvää seksiä. Naiset tarvitsevat tuollaista ulkoiluttamista. Miehet ei niinkään ja pelkkä sohva riittää, mutta älkää nyt helvetti niitä yksin sinne lähettäkö. Naisiin ei voi luottaa yhtään. Ovat täysin vietävissä.
Oma vaimo on kamalan mustasukkainen kun minäkin tanssin ja teen takaapäin vetoja ja raipaniskuja tanssin aikana myös miehiä kohti. Tosi monet miehet pelkäävät minua, kun olen niin uhmakas ja "tanssipanen" kaikkea mikä liikkuu.
Näin meillä. Saatan heittää paidankin lattialle kuuman tanssin yhteydessä, niin että lihaksikas ylävartaloni paljastuu ja saa muut tanssijat pauloihinsa.
Itse hän suoraan sanottuna hankaa haarojaan miehiin tanssin aikana.
Olen tästä puolustuksena sanonutkin, mutta aina meidän ravintolareissut menee lopulta tappeluksi.
Miksi minulla tulee tästä mieleen joku, mutta en osaa yhdistää mikä?
En tekisi miehen nähden noin.
On väärin antaa vieraan miehen koskea, on tavallaan väärin pitää kädestä. Onko väärin jutella kauan ja tarjota ilmaisia juomia? Mielestäni ei.
Joku kommentoi, että fiilikseni voi johtua tilanteesta arjen yläpuolella, myönnän että näin voi olla. Myönnän, että alkolla saattoi olla osuutta näihin tunteisiin.
Suhteessamme ei ole kaikki ok. Mutta ihmisen kanssa, joka riitelee huutamalla on äärimmäisen rankkaa yrittää selvittää mitään. Täällä kuulostan kylmältä, mutta oikeasti olen yrittänyt kauan miellyttää ja rakentaa järkevää kommunikaatiota. En ole mököttänyt tms. Olen yrittänyt ymmärtää miehen käytöstä niin kauan, että ehkä vain jaksaminen hetkeksi loppui.
Luultavasti tahallani tämän aiheutin, mutta en osannut kuvitella tämän kokoluokan draamaa. En kuvitellut miehen syyttävän hypoteettisesta panemisesta.
Joku kysyi rakastanko. Valitettavasti. Valitettavasti joka päivä menisin hänen luokseen. Hän on ainoa ketä olen rakastanut. Niinkin paljon, että sallin ihan kaiken kohtelun. Nyt tein virheen, josta saan kuulla kauan. Virhe oli se kertominen. En olisi suudellut.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. VaimosiSinä, sinä, sinä senkin!
Sinä, sinä, sinä..
Menen sanattomaksi tuollaisen törkeyden edessä.
Sinä siis oikein kehtaat julkisesti myöntää että minä en ole kiihoittava, mutta ne miehet töllössä ja muualla vetää puoleensa, niin että käytät minua mielikuvituksiesi jalustana?
Tästä lähtien tulee kahden kuukauden seksittömyys.
Se on piste ja sillä sipuli.
T: Mies joka sanoo aina sillä sipuli keskustelun päätteeksi
Ja sitä kiihkeämmin minä uppoudun fantasioideni maailmaan, ja kun kahden kuukauden päästä saan alustani taksisin, on laukeamiseni hillitöntä.
Vaimosi
Vierailija kirjoitti:
Jännä lapsuus kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että mies on noin raivoissaan, koska on itse pettänyt. Tietää miten itse on toiminut tuollaisessa tilanteessa. Hän yrittää syylistää sinua. Hän yrittää manipuloida sinut uskomaan, että sinä olet pelkkä paska, jotta et enää koskaan kävisi ulkona. Hänen sanansa kuulostavat aivan eksäni sanoilta. Ja selvisi, että hän oli pettänyt minua ja jokaista aiempaa tyttöystäväänsä systemaattisesti. Raivosi, jos tuli pienikin syy raivota. Lyttäsi minut maan rakoon. Kuten tuokin miehesi tuntuu tekevän.
En ota kantaa muutoin asiaasi. Mutta kannattaa katsoa syitä hänen raivonsa takana. Onko siellä jotain muuta kuin vain sinun toimintasi? Juhliiko hän paljon? Räplääkö puhelintaan paljon? Onko salaileva?
Ei välttämättä noinkaan. Voi noinkin olla.
Minulla mustasukkaisuus tuollaisissa tapahtumissa oli syytä lapsuudesta, kun äiti petti isää.
Isällä oli tapana tulla ruokatunniksi kotiin niin aamupäivällä äidillä oli joku toinen mies kylässä ja leikin yksin legoilla tai pikkuautoilla omassa huoneessa. Huoneesta kuului ääniä.
Tätä tapahtui usein melkein päivittäin ja miehet vain vaihtuivat. Olin 13-vuotias kun olin jo tottunut ja tiesin mitä tapahtuu ja äidin kanssa juteltiin avoimesti hänen touhuistaan. Että isälle ei saa kertoa jne.
Tuli vähän väärä kuva naisista jo silloin. Sitten myöhemmin omissa suhteissa tuli outoja ajatuksia että mitä jos työpäivän aikana joku on meidän kotona. Myös erilaisia muita vaihtoehtoja tuli mieleen, kun olin koko lapsuuden nähnyt mitä monipuolisinta settiä siinä mitä nainen voi pitkässä avioliitossa tehdä.
Äiti kertoi myös että isän ja hänen seksielämä oli vilkas. Äiti vain tahtoi enemmän, kun isä oli töissäkin. Nyökyttelin ymmärtäväisesti kun äiti kertoi näistä asioista ja sain häneltä kondomeja, koska minulla oli jo tyttöystäväkin.
Ymmärräthän näin aikuisena että tuollainen ei ole sukupuolisidonnaista käytöstä? Kyse on yksilön ongelmasta.
Mitä ongelmaa tuossa on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä lapsuus kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että mies on noin raivoissaan, koska on itse pettänyt. Tietää miten itse on toiminut tuollaisessa tilanteessa. Hän yrittää syylistää sinua. Hän yrittää manipuloida sinut uskomaan, että sinä olet pelkkä paska, jotta et enää koskaan kävisi ulkona. Hänen sanansa kuulostavat aivan eksäni sanoilta. Ja selvisi, että hän oli pettänyt minua ja jokaista aiempaa tyttöystäväänsä systemaattisesti. Raivosi, jos tuli pienikin syy raivota. Lyttäsi minut maan rakoon. Kuten tuokin miehesi tuntuu tekevän.
En ota kantaa muutoin asiaasi. Mutta kannattaa katsoa syitä hänen raivonsa takana. Onko siellä jotain muuta kuin vain sinun toimintasi? Juhliiko hän paljon? Räplääkö puhelintaan paljon? Onko salaileva?
Ei välttämättä noinkaan. Voi noinkin olla.
Minulla mustasukkaisuus tuollaisissa tapahtumissa oli syytä lapsuudesta, kun äiti petti isää.
Isällä oli tapana tulla ruokatunniksi kotiin niin aamupäivällä äidillä oli joku toinen mies kylässä ja leikin yksin legoilla tai pikkuautoilla omassa huoneessa. Huoneesta kuului ääniä.
Tätä tapahtui usein melkein päivittäin ja miehet vain vaihtuivat. Olin 13-vuotias kun olin jo tottunut ja tiesin mitä tapahtuu ja äidin kanssa juteltiin avoimesti hänen touhuistaan. Että isälle ei saa kertoa jne.
Tuli vähän väärä kuva naisista jo silloin. Sitten myöhemmin omissa suhteissa tuli outoja ajatuksia että mitä jos työpäivän aikana joku on meidän kotona. Myös erilaisia muita vaihtoehtoja tuli mieleen, kun olin koko lapsuuden nähnyt mitä monipuolisinta settiä siinä mitä nainen voi pitkässä avioliitossa tehdä.
Äiti kertoi myös että isän ja hänen seksielämä oli vilkas. Äiti vain tahtoi enemmän, kun isä oli töissäkin. Nyökyttelin ymmärtäväisesti kun äiti kertoi näistä asioista ja sain häneltä kondomeja, koska minulla oli jo tyttöystäväkin.
Ymmärräthän näin aikuisena että tuollainen ei ole sukupuolisidonnaista käytöstä? Kyse on yksilön ongelmasta.
Mitä ongelmaa tuossa on?
Niin, onhan se ihan perus, että panee kaikkea mikä liikkuu ja vetää valheisiin mukaan oman lapsen :(
Vierailija kirjoitti:
En tekisi miehen nähden noin.
On väärin antaa vieraan miehen koskea, on tavallaan väärin pitää kädestä. Onko väärin jutella kauan ja tarjota ilmaisia juomia? Mielestäni ei.Joku kommentoi, että fiilikseni voi johtua tilanteesta arjen yläpuolella, myönnän että näin voi olla. Myönnän, että alkolla saattoi olla osuutta näihin tunteisiin.
Suhteessamme ei ole kaikki ok. Mutta ihmisen kanssa, joka riitelee huutamalla on äärimmäisen rankkaa yrittää selvittää mitään. Täällä kuulostan kylmältä, mutta oikeasti olen yrittänyt kauan miellyttää ja rakentaa järkevää kommunikaatiota. En ole mököttänyt tms. Olen yrittänyt ymmärtää miehen käytöstä niin kauan, että ehkä vain jaksaminen hetkeksi loppui.
Luultavasti tahallani tämän aiheutin, mutta en osannut kuvitella tämän kokoluokan draamaa. En kuvitellut miehen syyttävän hypoteettisesta panemisesta.
Joku kysyi rakastanko. Valitettavasti. Valitettavasti joka päivä menisin hänen luokseen. Hän on ainoa ketä olen rakastanut. Niinkin paljon, että sallin ihan kaiken kohtelun. Nyt tein virheen, josta saan kuulla kauan. Virhe oli se kertominen. En olisi suudellut.
Ap
Hei ap, jos nyt taustalla on todellinen tarina, niin etköhän ole sen jo itsekin tajunnut, että sinun ja miehesi on selvitettävä suhdettanne. Sillä ei oikeastaan ole merkitystä mitä siellä baarissa tapahtui, eikä varsinkaan sillä, miten av-raati sen tuomitsee.
Vierailija kirjoitti:
Juon harvoin, joten ihan omaa tyhmyyttäni aloin asiaa yöllä miehelle selittämään. Ehkä pikkusieluisesti halusin nähdä kiinnostaako miestä edes (olin varma ettei hän edes jaksaisi kuunnella). Aamulla alkoikin valitus, joka ei ole päivän kuluessa loppunut.
Mielestäni ollaan kuitenkin hyvin kaukana pettämisestä. Toisaalta ekaa kertaa koko suhteemme aikana, teki aivan palavasti mieli suudella toista. Ei vaihdettu sen miehen kanssa edes yhteystietoja, ymmärtäisin jos sellaisesta suuttuisi.
Nyt miehen mielestä minun tulisi pyytää anteeksi ja katua. En ihan ymmärrä mitä pyytäisin anteeksi, kädestä pitämistä?
Ap
Oletkohan vähän yksinkertainen. Nyt miehelläsi on tosi hyvä sauma käydä rapsuttelemassa vierasta tavaraa – ja ihan hyvällää omallatunolla.
Vierailija kirjoitti:
Kaverin polttareissa oltiin katsomassa bändiä josta en tykkää. Istuin yksin pöydässä kun muut tanssi bändin tahtiin. Viereeni tuli mies, joka kysyi saako istua. Meillä oli varattu pöytä, täynnä juomaa ym. Mies istui ihan viereen, ja koin todella voimakasta fyysistä vetoa. Juteltiin koko keikka, ja tarjosin miehelle pöydästä juomaa. Mies silitti jalkaani, ja jostain syystä pidettiin kädestä. Teki mieli suudella koko ajan. Lopulta seurue palasi, ja haettiin vähän etäisyyttä.
Kaverit sanoi että huomasivat kun kumpikaan ei saanut silmiään irti toisesta. Kerroin miehelle olevani naimisissa jne. Lopulta halattiin ja mies lähti. Oli outo fiilis, kuin oltaisiin aina tunnettu.
Kerroin tästä pelkistetyn version miehelleni ja hänen mielestään tuo on pettämistä. Hän on sitä mieltä, että jos keikka olisi jatkunut niin olisin vähintään suudellut jollen pannut miestä.. Olen luullut ettei miestäni edes kiinnosta meidän avioliitto, joten hieman ihmeissäni olen noin vahvasta reaktiosta, koska mitään ei tapahtunut.
Mitä mieltä olette?
Pettämistähän tuo oli. Miehesi reaktio täysin aiheellinen.
Näin minäkin ajattelen. Miehen reaktio johtuu todennäköisesti pitkälti siitä, ettei ap ole edes pahoillaan tai koe tehneensä mitään väärin.