Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset, jotka kuvittelevat, että ystävällä on lupa loukkaantua

Vierailija
17.02.2019 |

Ovat itsekeskeisiä, epäkypsiä ja lapsellisia idioott.ja. Jos on kerran kyse hyvästä ystävästä, niin on loukkaavaa kuvitella, että toinen haluaisi itsellesi jotain pahaa ja loukkaantua. Itseäni ainakin satuttaa moinen lapsellisuus. Ja olenko IKINÄ saanut loukkaantujalta anteeksipyyntöä? En todellakaan. Niin pikkusieluisia ovat, että ovat kehdanneet vielä pitää MINUA syypäänä tunteisiinsa.

Kommentit (102)

Vierailija
81/102 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abi-infoon eli "ystäväsi" on 18-vuotias? Kyseessä on joku sukulainen vai miten sulla 45-vuotiaalla on tuon ikäinen ystävä?!

Vierailija
82/102 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aaa, siis sinä olet loukannut ystävääsi, mutta egosi ei kestä totuutta. Sen sijaan koirat kääntää oman huonon käytöksesi toisen syyksi.

Ehkä on parempi, että unohdat tämän ihmisen. Katkeruus syö sinut sisäisesti.

En ollut loukannut, vaan koitin nimenomaan olla loukkaamatta. Vai haluatko sä ennemmin päin naamaasi kuulla, että olet isotteleva, määräilevä boss?

Ap

No? Haluatko? Haluatko, että jatkossa sanon mikä sussa oikein mättää, kun et kuitenkaan kykene muuttumaan. Haluatko oppia edes, mikä sussa ahdistaa mua? Kun kutsut ITSEÄSI ystäväkseni, ja MINUA sinulle pinnalliseksi ystäväksi? Ettäs kehtasi.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/102 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Abi-infoon eli "ystäväsi" on 18-vuotias? Kyseessä on joku sukulainen vai miten sulla 45-vuotiaalla on tuon ikäinen ystävä?!

Olemme ihan samanikäisiä.

Ap

Vierailija
84/102 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tarvitsisit ystävältäsi anteeksipyyntöä? Eihän sinuakaan hyvä ystävä loukkaa?

Pahoittaa mieleni kyllä huonolla käytöksellään.

Ap

Mutta ei sinulla ole oikeutta loukkaantua.

Minulla on oikeus pahoittaa mieleni. Se on eri asia, kuin loukkaantua, jolloin henkilö alkaa itse käyttäyymään huonosti, kuten minua kohtaan on käyttäydytty. Koska eihän kenenkään tarvitsisi julistaa, että ystäville on oikeus loukkaantua, mikäli eivät yritä oikeuttaa sillä vihamielistä ja ikävää käytöstä. Jokainen voi pahoittaa mielensä, mutta sen ei tarvitse tarkoittaa huonoa käytöstä toista kohtaan. Vaikka monille se on pääsylippu olla ikävä katsella, miten toinen asian handlaa.

Ap

Sun kannattais kirjoittaa vaikka joku lakikirja. Niissä on vähän samantyyppistä tekstiä.

Vierailija
85/102 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, tämä on paljon vanhempi keissi, jossa ystävän loukkaantuminen satutti itseäni ja HÄN kehtasi siinä kuvitella olleensa se ystävä ja minun ilkeä ja paha hyvänpäiväntuttu.

Ap

Vierailija
86/102 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ihminen siis kuvitteli ilmeisesti jatkossa itsellään olleen luvan loukkaantua, koska mitään anteeksipyyntöä ei ikinä tullut.

Ap

Vierailija
87/102 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis käyttäytyä loukkaantuneena todella pahasti, ikävästi ja satuttavasti minua kohtaan. Vaikka minä en ainoastaan halunnut sanoa hänelle hänen vioistaan, että ne ahdistivat minua. Kyllä minä ajattelin, ettei hän halua ahdistaa minua.

Ap

Vierailija
88/102 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan tämä sairas neuroosikimppu on nyt kaivellut muististaan parinkymmenen vuoden takaisen "vääryden", jota on voinut märehtiä jo monta päivää, pakkomielteisesti selitellen, kuinka on silloinkin jo ollut oikeassa ja silti ah niin väärinymmärretty!

Vierailija
89/102 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei sitä olisi voi ut hänelle sanoa. Varsinkin kun sitten hän ois suhtautunut vain siten, että mä en kestä mitään tai olen joku heikko ja huono ihminen.

Ap

Vierailija
90/102 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan tämä sairas neuroosikimppu on nyt kaivellut muististaan parinkymmenen vuoden takaisen "vääryden", jota on voinut märehtiä jo monta päivää, pakkomielteisesti selitellen, kuinka on silloinkin jo ollut oikeassa ja silti ah niin väärinymmärretty!

Vääryyshän se olikin, hän ei ole kärsinyt teostaan päivääkään tai ainakaan tarpeeksi.

Ap

Vierailija
91/102 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinusta sensijaan paistaa halpuus.

Ap

Vierailija
92/102 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielensä pahoittamisen huipentuma: pahoittaa mielensä siitä, että toinen pahoittaa mielensä :D

Vierailija
93/102 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vääryyshän se olikin, hän ei ole kärsinyt teostaan päivääkään tai ainakaan tarpeeksi.

Ap

Minulle se sen sijaan koitui isoksi kärsimykseksi. Käännyin itseäni vastaan, samoin äitini joka olikin jo minua vastaan ja käännyin luonnollisesti myös sisäisesti tätä ystävääni vastaan.

Ap

Vierailija
94/102 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielensä pahoittamisen huipentuma: pahoittaa mielensä siitä, että toinen pahoittaa mielensä :D

Ei siitä, vaan hänen loukkaavasta käytöksestään, jolla loukkaantunut oikeuttaa minun satuttamiseni.

Ap

Vierailija
95/102 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mä pahoitan mieleni ja oikeutan satuttaa sua sillä, niin vieläkö naurattaisi, että oot joku ihan turha mielesipahoittaja?

Ap

Vierailija
96/102 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä tapahtui 27 vuotta sitten! * huutonaurua*

Vierailija
97/102 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mutta se laukaisi itseni tavallaan lopullista hylkäämistä ym. ikävää.

Ap

Vierailija
98/102 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole tuon enempää älliä annettu, niin osaatko olla edes tuomatta esille, miten epäempaattinen olet? Miten et osaa samaistua muiden tunteisiin ja miten välinpitämättömästi suhtaudut ihmisiin? Meinaan ainakin irl kannattaisi.

Ap

Vierailija
99/102 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olitkin varmaan oikea sellainen amiskiusaaja.

Ap

Vierailija
100/102 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sinänsä naurattaa, että tämä ystäväni olikin maho ja sai esikoisensa vasta 41-vuotiaana. Johan jopa mullakin oli siihen mennessä lapset ajat sitten tehtyinä. Meinaan velaudesta se ei kyllä johtunut, oli niin lapsirakas ihminen. Ois ollut hauskaa olla vielä ystävä ja harmitella, miten sä et vaan saa lapsia.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi