Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pese naamaa kuin suihkussa - Muita?

Vierailija
17.02.2019 |

Olen siis vajaa kolmikymppinen nainen. Pesen naamaani vain käydessäni suihkussa. Muuten hoidan sitä rasvaamalla talvisin ja suojaamalla kesäisin, jos muistan. Iho on hyvässä kunnossa, hitunen taipumus couperosaan poskissa.

Onko muita? Onko tämä tuuria vai oikeastaan fiksua olla läträämättä liikaa ja jättää iho rauhaan?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Ehostan joka paiva (puuteri, ripsivari, luomivari, huulten rajaus ja huulipuna - meikkivoidetta kaytan vain iltameikissa), eli pesen/puhdistan kasvoni tietysti joka paiva. Illalla puhdistusgeeli, kasvovesi, silmanymparysvoide ja yovoide. Aamulla puhdistusgeeli, kasvovesi, silmanymparysvoide ja SPF 15 paivavoide. Naiden lisaksi kerran viikossa kuorinta ja kasvonaamio. 

Kylla kasvojen ihosta kannattaa pitaa huolta - itse olen kaytannossa rypyton (muutamaa naururyppya lukuunottamatta) ja olen ihan taysin vakuuttunut siita, etta se on naiden ihonhuoltorutiinieni ansiota. 

hohhoijaa, kemikaaleilla pöhötetty iho=rypytön

Vierailija
42/47 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

yle.fi/aihe/artikkeli/2018/10/14/kosmetiikan-kemikaalit-aiheuttavat-rajuja-oireita-kokenut-laakari-neuvoo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Ehostan joka paiva (puuteri, ripsivari, luomivari, huulten rajaus ja huulipuna - meikkivoidetta kaytan vain iltameikissa), eli pesen/puhdistan kasvoni tietysti joka paiva. Illalla puhdistusgeeli, kasvovesi, silmanymparysvoide ja yovoide. Aamulla puhdistusgeeli, kasvovesi, silmanymparysvoide ja SPF 15 paivavoide. Naiden lisaksi kerran viikossa kuorinta ja kasvonaamio. 

Kylla kasvojen ihosta kannattaa pitaa huolta - itse olen kaytannossa rypyton (muutamaa naururyppya lukuunottamatta) ja olen ihan taysin vakuuttunut siita, etta se on naiden ihonhuoltorutiinieni ansiota. 

hohhoijaa, kemikaaleilla pöhötetty iho=rypytön

Mitään kemikaalipöhötystä ole, kaikki tuotteet ovat korkealaatuisia (kosmetologilta, ei mistään Lidlistä) ja hypoallergisia. 

Olen 40+ mutta niinpä vaan nykyinen miesystäväni luuli omanikäisekseen tavatessamme (on kolmekymppinen). 

Vierailija
44/47 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli äidillä täydellinen persikkaiho. Pesi sitä vain suihkussa vedellä/ joskus jollain lv palasaippualla eikä käyttänyt mitään kasvovoiteita. Mulla tuli 9 vuotiiana finnit, myöhemmin akne. Nyt 35 v tosiaan hoidan ihoani päivittäin pesemällä , naamioilla pari kertaa viikossa ja rasvaan joka päivä aamulla ja yöksi eri ainetta. Normaali ihon puhdistukseen riittääkin vähempi ja jos sai geenilotossa mahtavan ihon. Toista ollaan me iho- ongelmien kanssa kamppailevat.

Vierailija
45/47 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain suihkussa kasvonne pesevät: miten usein käytte suihkussa?

Jos käy suihkussa päivittäin ja pesee siellä naaman, niin naaman pesutahti on kai aika sama kuin ihmisillä yleensäkin. Onko naaman kannalta eroa, pestäänkö se suihkun yhteydessä vai muutoin?

Itse pesen suihkussa aina naamankin, mutta en käy siellä joka päivä, joten välillä pesaisen naamaa myös ihan pelkästään.

Käyn suihkussa noin joka toinen päivä. Jos en ole missään ihmisten ilmoilla, saatan käydä joka kolmas. -Ap

Vierailija
46/47 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa kasvovoiteeni on Nivea milk. Pesen kasvoni suihkussa ja voitelen nivea milkillä, eli on erittäin ohutta voidetta mikä ei rasvoita ihoa. Meikkivoiteita ja puutereita en käytä. Suihkussa pesen vain strategiset paikat kerran päivässä,  en siis kasvojani ja hiuksia kuin kerran viikossa.

Vierailija
47/47 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkussa käyn 2 krt päivässä ja totta tosiaan pesen kasvoni ainoastaan suihkussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän