Pilaa synttärit yhdellä lauseella
Otettaisko tämmönen positiivinen ketju tähän väliin. :)
Kommentit (108)
Onks Tarjakin täällä? Voi ei. Tuo mulle tonne makkariin kakkua, mä en kyllä sen kanssa jaksa ruveta puhumaan.
Mä ostin sulle tätä hyvää ryppyvoidetta lahjaksi, kun mua otti silmääni noi sun ennenaikaiset rypyt kasvoissasi.
Miten sulla työttömällä raukalla on varaa tällaisiin tarjottaviin?
Tää on se sama kulahtanut pöytäliina joka oli viime vuonnakin sun synttäreillä, huomasitkos.
Mä en sitten juo kahvia tai syö mitään, tulin vaan 10 min. käymään, kun satuin olemaan lähistöllä.
Hups, unohdin pestä noi espanjalaiset mansikat, jotka laitoin kakkuun ja booliin :)
Mulla on kauhea PASCAHÄTÄ, HALOO, VOISKO JO TULLA VTTUUN SIELTÄ VESSASTA.
Mulla hukku yks rakennekynsi kun leivoin näitä.
Ai eiks tänne juhliin tullutkaan ketään kiinnostavia ihmisiä?
Meidän Murre lopetettiin eilen ja mua itkettääääääääää...
Nää pakastemustikat jotka tässä kakussa on, on sieltä Mäntyharjun mökiltä keräämiäni mustikoita vuonna 85.
No kuule, mitä sille sun eksälles kuuluu nykyään?
Vierailija kirjoitti:
No kuule, mitä sille sun eksälles kuuluu nykyään?
Tulee mieleen yhdet savolaiset synttärit, jotka päättyivät ikävästi :(
Jaahas, sinä olet Pertti, päivää vaan. Että sitten menit yksiin tän meidän Mervin kanssa! Toivottavasti sitä kestää seuraaviin syntymäpäiviin asti. Mervillä kun on niin kauheen epähienotunteinen, se töräyttää kaikenlaisia tyhmyyksiä ulos ihan jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Mä en sitten juo kahvia tai syö mitään, tulin vaan 10 min. käymään, kun satuin olemaan lähistöllä.
Toinen variaatio: En voi viipyä kauaa kun Unski/Ritu jonka tapasin eilen kapakassa odottaa kadun varressa autossa ja ollaan menossa pubivisaan.
Ohhoh! Ei kai haittaa? Kyllä se suklaa lähtee sohvasta, vähän pesaset vaan. Kun ei noita kultaisia lapsia viitsi aina komentaa.
No kato p*r*le! Et sitten kuollu vielä?
En nyt ota takkia enkä kenkiä pois, kun tulin vaan nopeesti piipahtaan.
Oletko taas pieniin päin? Ai et?
Voitaisiinko laulaa muutama suosikkivirteni?
-nämä molemmat ovat elävästä elämästä ja lähtöisin saman henkilön suusta.
Naamasta kyllä huomaa että olet taas vanhentunut vuodella.
Sieltä se kalju alkaa jo pilkistää.
Oletpas harmaantunut.