Pilaa synttärit yhdellä lauseella
Otettaisko tämmönen positiivinen ketju tähän väliin. :)
Kommentit (108)
Luitko muuten tuolta Facesta, että oon nykyään vegaani?
Rännitettäiskö koko poppoo "herkkua" suoneen, mulla olis tässä neulat ja "herkut"
Vierailija kirjoitti:
Olen p*dofiili.
Hei hauska tutustua olen koprofiili. ;D
Oikeestaan juhlittiin pienemmällä porukalla jo eilen, ja nämä on nyt vähän niinku rääppiäiset, otatteks voileipäkakkua?
Lähettäiskö jo johonkin jatkoille, ei täällä koirankopissa jaksa olla ja happikin loppuu.
Et sitten viittinyt siivoa täällä ennen kuin pyysit meidät tänne vieraaksi, aaaatsihh!
Anna mulle jotain lääkettä, mulle on tulossa hirvee migreeni. Mä meen tähän sun sohvalle pitkäkseen. Laitatko ikkunaverhot eteen ja olkaa sit hiljaa.
Hei MIRJAA, onko sulla EMÄTINVOIDETTA kun mulla on alapää ihan rohtunut?
Nuuh nuuh! Ei helvetttii tää kauhea huuhteluaineen käry täällä, kääk.
Olisit vaan Sirpa kysynyt multa lainaan sitä ihanaa Iittalan astiastoa, jossa ne tarratkin ovat.
Vierailija kirjoitti:
Oletpa sä pulskistunut... no mutta tämänhän sä jo varmaan itse tiesitkin.
Tämän olen kuullut! Ei tosin ollut synttärit, vaan jotkut muut sukujuhlat. Sukulaistäti kommentoi painoani, ilmeisesti yritti näin "hienovaraisesti" udella, olenko raskaana.
Onnee vaan! Me ei voida viipyä nyt yhtään pidempään, kun telkkarista tulee Hercule Poirot!
Koska sä maksat takasin mulle sen kaks tonnii, minkä sä lainasit?
Mä näin sut eilen menossa Kelaan. Ooksä jääny työttömäks vai mikä on?
Vierailija kirjoitti:
Mä näin sut eilen menossa Kelaan. Ooksä jääny työttömäks vai mikä on?
Kävin hakee vähän biletysrahaa sieltä eilen. Kaikki nää tarjottavat on Kelan tarjoamia tai siis Suomen kansan. Kiitos heille.
Mä en muistanutkaan, miten pieni tää teidän asunto on!
30-vuotiaalle: Ei uskoisi että täytät 40, kävisit kolmevitosesta.
Olen p*dofiili.