Pilaa synttärit yhdellä lauseella
Otettaisko tämmönen positiivinen ketju tähän väliin. :)
Kommentit (108)
Otetaanko kaikilta kaikki vaatteet pois ja mennään makuuhuoneeseen panee?
Joo mä oon täällä Mirkun synttäreillä, tääl ei oo oikeestaan "ketään", lähen täst varmaan kohta tuleen sinne keskustaan.
Huomaa jo ulko-ovella, että teillä on kissa.
No paljon onnee nyt sitten vaan. Onpas sulla nätti mekko. Ootko kirpparilta löytänyt sen? Mun anopilla oli ihan samanlainen mutta hän vei sen kirppikselle, kun onnistui laihtumaan 20 kiloa.
Lahjoja avatessa:
"Kiitos, samanlainen maljakko jonka annoin sinullekin."
Vtun paljonmb kiitobsia kaikil tullleeille vierailem, mä taidam lähteäm nukkuun, hik.
Anteeks, meillä on vissiin käynyt tuplabuukkaus, kun tähän vip-tilaan ois nyt tulossa myös tää 12-vuotiaiden sählyjoukkue.
Hei kattokaa mitä mä löysin tuolta makkarin laatikosta. (jättikokoinen dildo)
"No, ei minulla nyt mitään lahjaa ole kun en ehtinyt ostamaan " sanoi taas isäni ( ja tämä sama monena vuonna )
Vierailija kirjoitti:
No paljon onnee nyt sitten vaan. Onpas sulla nätti mekko. Ootko kirpparilta löytänyt sen? Mun anopilla oli ihan samanlainen mutta hän vei sen kirppikselle, kun onnistui laihtumaan 20 kiloa.
Piti olla yksi lause.
Ai että susta tulee päivä päivältä enemmän Terttu-tädin näköinen. Terttu tais olla kuollessaan just saman ikäinen kuin mitä sä nyt oot.
"Ei sinne veskiin kannata mennä, meni nääs tukkoon"
"Posti oli hukannut kutsun, älysin tulla silti"
Mä en jaksa kuunnella sua joten pidä pääs kiinni.
Paljonkas sinä täytitkään?
Mä luulin et oot vanhempi!
Kuinka kauan teillä oikeen on ollu nää sohvat, muistelisin että varmaan ainakin 10 vuotta, hihi hih.
Vierailija kirjoitti:
Mä en jaksa kuunnella sua joten pidä pääs kiinni.
XD Tää olis hyvä kun tulee synttärisankarin luokse, heti jo siinä eteisessä sanois tän kun ulko-ovi aukeaa.
Onnittelut elämäsi viimeiselle neljännekselle!
Oletteko ajatellut sisustusta uusia?