Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, meikkaisitteko töihin, jos töissä olisi vain

Vierailija
17.02.2019 |

naisia ja hirveän rumia ja ärsyttäviä miehiä?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä meikkaan vaikka tekisin etäpäivän kotoa, se vaan kuuluu aamurutiineihin ja tulee paljon parempi fiilis kun peilistä katsoo joku muun kuin halju aamunaama. 

Meikkasin aikoinaan äitiyslomallakin, mun meikkaamisella ei ole yhtään mitään tekemistä miesten kanssa. 

Vierailija
42/55 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sitä meikkiä laiteta sen takia, että oltaisiin viehättävän näköisiä (vastakkaisen sukupuolen mielestä)? Et kai halua vahingossakaan antaa ymmärtää näiden rumien, että meikkaat heitä varten? Ja jotkut meikkaa kauppareissuakin varten... luulivatko puolison löytävänsä matkalla? (Joskus ennen ehkä saattoi löytääkin, mutta näin tinder aikakautena tuskinpa.) Vai onko tarkoitus näyttää muille naisille, kuinka kaunis on? Ymmärtää ei voi..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan kyllä vaikka meillä on töissä vain naisia. Mun meikkaamiseni ei liity siihen näenkö töissä miehiä vai en. Olen vain tottunut meikkaamaan, se on osa identiteettiäni. Lisäksi olen niin vaalea, että näytän ihan kalmolta ilman meikkiä.

Vierailija
44/55 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävetkää te, jotka ette meikkaa töihin! Näyttää todellakin olevan niin, ettei suomalainen nainen välitä ulkonäöstään. Eipä sitten ole ihmekään, että suomalaiset miehet hakevat koko ajan enemmissä määrin puolisonsa ulkomailta. Monen muun maan naiselle ei tule kuuloonkaan, että lähdettäisiin huolittelemattomana minnekkään kodin ulkopuolelle.

Vierailija
45/55 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty, koska meikkaan myös, kun olen yksin kotona. Suomalaiset naiset meikkaavat ja laittautuvat liian vähän ja tulevat töihin hiukset lättänöinä, kasvot valjuina ja silmät hailakoina, vaikka pienellä ehostuksella peilistä katsoisi paljon pirteämpi ihminen ja sitä myötä koko fiilis olisi parempi koko päivän.

Vierailija
46/55 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan aina, riippumatta siitä missä olen töissä ja ketä siellä on.

Vierailija
47/55 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tämä huolehditaan 6-8 välillä aamulla että jokainen on huoliteltu, kevyt ehostuskin mikäli tarpeen.

Vierailija
48/55 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

en meikkaa. jos meikkaan niin meikkaan itseni takia.

Vierailija
49/55 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä koska meikkaan itseäni varten.

Vierailija
50/55 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siellä olis vain tyyppejä, joiden tiedän olevan ei-kiinnostuneita minusta, voisin meikata. Ahdistaa katseet ja meikkauksen aiheuttava vaivaantuneisuus, samalla se syö uskottavuuteni.

Vierailija
51/55 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä. Nautin meikkaamisesta, nyt kun olen vihdoin oppinut vuosien varrella tekemään sen oikein ja kauniisti. Se kuuluu osana mun tyyliini. En meikkaa miesten huomiota varten, Tottakai haluan, että oma mieheni tykkää ja haluan olla parhaimmillani häntä varten. Voin silti myös viettää meikittömiä päiviä kotona, viedä koiraa lenkille ilman meikkiä ja käydä kaupassa ilman meikkiä, jos en jaksa meinata:haluan antaa ihon hengittää.

N26

Vierailija
52/55 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole meikannut töihin, vaikka siellä oli mies, johon olin ihastunut. Nykyisin ollaan rakastunut pari meikkaamattomuusesta huolimatta.

Vierailija
53/55 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan meikannut töihin, vaikka työkavereina on ollut niin naisia kuin miehiä. Luultavasti olisivat pitäneet minua outona, jos olisin kovin tälläytyneenä mennyt metsään.

Vierailija
54/55 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelen homon kanssa ja meikkaan.

Vierailija
55/55 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan nimenomaan silloin, kun olen naisporukassa, ja olen heteronainen. Ei miehet huomaa naisten meikkejä samalla tavalla kuin toiset naiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän