Naiset, meikkaisitteko töihin, jos töissä olisi vain
Kommentit (55)
Eikö sitä meikkiä laiteta sen takia, että oltaisiin viehättävän näköisiä (vastakkaisen sukupuolen mielestä)? Et kai halua vahingossakaan antaa ymmärtää näiden rumien, että meikkaat heitä varten? Ja jotkut meikkaa kauppareissuakin varten... luulivatko puolison löytävänsä matkalla? (Joskus ennen ehkä saattoi löytääkin, mutta näin tinder aikakautena tuskinpa.) Vai onko tarkoitus näyttää muille naisille, kuinka kaunis on? Ymmärtää ei voi..
Meikkaan kyllä vaikka meillä on töissä vain naisia. Mun meikkaamiseni ei liity siihen näenkö töissä miehiä vai en. Olen vain tottunut meikkaamaan, se on osa identiteettiäni. Lisäksi olen niin vaalea, että näytän ihan kalmolta ilman meikkiä.
Hävetkää te, jotka ette meikkaa töihin! Näyttää todellakin olevan niin, ettei suomalainen nainen välitä ulkonäöstään. Eipä sitten ole ihmekään, että suomalaiset miehet hakevat koko ajan enemmissä määrin puolisonsa ulkomailta. Monen muun maan naiselle ei tule kuuloonkaan, että lähdettäisiin huolittelemattomana minnekkään kodin ulkopuolelle.
Tietty, koska meikkaan myös, kun olen yksin kotona. Suomalaiset naiset meikkaavat ja laittautuvat liian vähän ja tulevat töihin hiukset lättänöinä, kasvot valjuina ja silmät hailakoina, vaikka pienellä ehostuksella peilistä katsoisi paljon pirteämpi ihminen ja sitä myötä koko fiilis olisi parempi koko päivän.
Meikkaan aina, riippumatta siitä missä olen töissä ja ketä siellä on.
Meillä tämä huolehditaan 6-8 välillä aamulla että jokainen on huoliteltu, kevyt ehostuskin mikäli tarpeen.
en meikkaa. jos meikkaan niin meikkaan itseni takia.
Kyllä koska meikkaan itseäni varten.
Jos siellä olis vain tyyppejä, joiden tiedän olevan ei-kiinnostuneita minusta, voisin meikata. Ahdistaa katseet ja meikkauksen aiheuttava vaivaantuneisuus, samalla se syö uskottavuuteni.
kyllä. Nautin meikkaamisesta, nyt kun olen vihdoin oppinut vuosien varrella tekemään sen oikein ja kauniisti. Se kuuluu osana mun tyyliini. En meikkaa miesten huomiota varten, Tottakai haluan, että oma mieheni tykkää ja haluan olla parhaimmillani häntä varten. Voin silti myös viettää meikittömiä päiviä kotona, viedä koiraa lenkille ilman meikkiä ja käydä kaupassa ilman meikkiä, jos en jaksa meinata:haluan antaa ihon hengittää.
N26
En ole meikannut töihin, vaikka siellä oli mies, johon olin ihastunut. Nykyisin ollaan rakastunut pari meikkaamattomuusesta huolimatta.
En ole koskaan meikannut töihin, vaikka työkavereina on ollut niin naisia kuin miehiä. Luultavasti olisivat pitäneet minua outona, jos olisin kovin tälläytyneenä mennyt metsään.
Työskentelen homon kanssa ja meikkaan.
Meikkaan nimenomaan silloin, kun olen naisporukassa, ja olen heteronainen. Ei miehet huomaa naisten meikkejä samalla tavalla kuin toiset naiset.
Mä meikkaan vaikka tekisin etäpäivän kotoa, se vaan kuuluu aamurutiineihin ja tulee paljon parempi fiilis kun peilistä katsoo joku muun kuin halju aamunaama.
Meikkasin aikoinaan äitiyslomallakin, mun meikkaamisella ei ole yhtään mitään tekemistä miesten kanssa.