Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, meikkaisitteko töihin, jos töissä olisi vain

Vierailija
17.02.2019 |

naisia ja hirveän rumia ja ärsyttäviä miehiä?

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin?

Vierailija
22/55 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan hiukan, vaikka toimistolla enimmäkseen naisia. Mutta nykyinen postimies on komea ja kiva. Postimies tuo ja hakee meidän postit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan vaikka olisin vapaapäivän yksin kotona. Joskus meikkaaminen jää illan suuhun. Meikkini on melko hillitty, ilman ripsiväriä pliisu. Värisokeus antaa haasteita.

Meikistä saan itsevarmuutta ja näytän kauniimmalta.

Vierailija
24/55 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittava nähdä naisia isoissa korvarenkaissa ja naama pakkeloituna tekemässä jotain siivous yms. likaisempaa työtä. Ei siinä nyt varmaan ihan sitä edustuksellista työtilannetta varten kuitenkaan olla laittauduttu.

Jos se on heidän tyylinsä ja laittauvat niin aina? Ei se tilanne ja mitä ollaan tekemässä sitä välttämättä muuta.

Itsellä on ainakin aina sellainen vakiomeikki jonka laitan menin sitten minne tahansa.

Vierailija
25/55 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama ketä töissä on, mutta meikkivoidetta käytän aina kun lähden kotoa ulos. Kasvot lehahtavat helposti punaisiksi lämpötilan vaihteluista, ja tämä häiritsee minua jossain määrin.

Vierailija
26/55 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi seura vaikuttaisi siihen meikkaanko vai en? En minä ainakaan ole ulkoapäin ohjautuva, vaan teen juuri niin kuin itsestä tuntuu. En ole meikannut (ripsiväri ja kajali) vuosiin kuin alle kymmenen kertaa ja tilanteet ovat olleet täysin satunnaisia kaupassa käynnistä läheisen syntymäpäiväjuhliin eli valintani ei ole perustunut koskaan muiden läsnäolijoiden mukaan. Sellainen on minusta lapsellista ja uuvuttavaa ja tekee ihmisistä helposti epämiellyttäviä ja -aitoja pelureita. Kasvakaa aikuisiksi. 

Vierailija
27/55 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaisi, koska en meikkaa muutenkaan koskaan. Mikäli normaalistikin meikkaisin, niin kyllä sitä meikkiä tulisi laitettua apn mainitsemassa skenariossakin.

Vierailija
28/55 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan aina kun menen ulos talosta. Meikkaan sen takia että tunnen itseni kauniimmaksi.

En muita varten.

Vierailija
29/55 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa olla ilman meikkiä,, olen meikannut jo yli 40 vuotta säännöllisesti.

Ihoni on huippukunnossa. En voisi kuvitellakaan, että lähtisin ihmistenilmoille ilman meikkiä.

Vierailija
30/55 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Meikkaan myös silloin, jos pidän etäpäivän yksin kotona. Meikkaan myös sairaana ollessani ja vapaapäivinä. Meikkini tosin on melko kevyt ja luonnollinen. Minusta vain on kiva olla nätti ja huoliteltu (oma luonnollinen väritykseni kaipaa hieman ehostusta).

Vierailija
31/55 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

naisia ja hirveän rumia ja ärsyttäviä miehiä?

Siis puhut ilmeisesti mun työpaikasta? :D Meikkaan.

Vierailija
32/55 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittava nähdä naisia isoissa korvarenkaissa ja naama pakkeloituna tekemässä jotain siivous yms. likaisempaa työtä. Ei siinä nyt varmaan ihan sitä edustuksellista työtilannetta varten kuitenkaan olla laittauduttu.

Jopa onkin huvittavaa. Ihan yhtä huvittavaa on niitä pakkeloituja katsoa missä tahansa hommassa, jos se kerran huvittaa. 

Miten toisten pakkeloinnit tai pakkeloimatta jättämiset jaksaakin niin paljon kiinnostaa? Ihan oikeesti? 

Vierailija
33/55 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En meikkaa töihin, vaikka ihastuin töissä ja nyt olen kys miehen kanssa suhteessa. Oma naamani näköjään kelpaa.

Mulla sama tilanne. :) Tosin tämä työ ei ollut asiakaspalvelua. Riippuu siis enemmänkin työn laadusta, kuin työkavereista.

Vierailija
34/55 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaisin jos huvittaisi, niin kuin teen nytkin. Meikkaan töihin jos sinä aamuna jaksan, pakollista se ei ole.

Vierailija
35/55 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meikkaan aina kun menen ulos talosta. Meikkaan sen takia että tunnen itseni kauniimmaksi.

En muita varten.

Mitä käsität muita varten meikkaamisen tarkoittavan? 

Vierailija
36/55 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työssä paikassa, missä valtaosa on miehiä. En meikkaa koskaan töihin, koska työpäivä alkaa aikaisin ja nukun mieluummin mahdollisimman pitkään - herätys kun on 4.30

Vierailija
37/55 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan hyvin vähän, ainoastaan mineraalimeikkivoide ja kulmakynä, niin näytän vähän inhimillisemmältä. Töissä näen sekä naisia että miehiä, mutta työkavereiden sukupuoli ei vaikuta meikkaamiseeni. Tuo on se pakollinen minimi, jonka minun naama vaatii näyttääkseen ok:lta. En kehtaisi olla töissä ilman ihan vain siksi, koska tietäisin näyttäväni rumalta ja huolittelemattomalta.

Vierailija
38/55 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

VierailijaVapaapäivinä kotona en meikkaa bb-voidetta lukuunottamatta. Meikillä valitaan päivän moodi (työ, vapaa, juhla, bileet).[/quote kirjoitti:

Tämä on hyvä kuvaus. Meikkaan eri tavalla eri tilanteissa. Vapaalla tuskin mitään, töihin kevyt ja asiallinen meikki, juhliin tai bileisiin sitten vähän enemmän. 

Vierailija
39/55 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi mitä? Meikkaako joku nainen OIKEASTI ja pelkästään miesten takia?! Itse en käytä meikkiä koskaan enkä varsinkaan miellyttääkseni toisen silmää.

Vierailija
40/55 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin laikukas naama että todellakin laitan meikkivoidetta jos tiedän, että joku, nainen tai mies, aikoo lähietäisyydeltä katsoa kasvojani (kokoukset, keskustelut töissä jne.). Voivat sitten keskittyä asiaan eikä katkeilleiden verisuonien yms. tuijottamiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi