Yhtään ei nälkä ja klo 12 pitäisi syödä
5krt päivässä pitäisi syödä niin on on tässä kyllä elämä ihan kello kaulassa kulkemista.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa syödä vain silloin kun on nälkä.
Vain pieniä annoksia halutessaan olla säännöllinen.
Ruoka ei sula jos väkisin mättää.
Laihduttajan on syötävä säännölliseti pieniä annoksia jotta nälkä ei kasva liiaksi jolloin mättää kaksinkertaisen määrän.
Eikä tarvitse, voi syödä sellaista ruokaa, joka pitää kylläisenä. Tulee syötyäkin vähemmän, kun suu ei käy kaiken aikaa.
Monikaan ruoka ei pidä pitkään kylläisenä ja itse en ainakaan halua mätätä isoja annoksia.Joten pienet ankokset useamman kerran päivässä pitävät nälän kurissa eikä tule syötyä turhia välipaloja turhaan.
Ei kylläisyyteen tarvita suuria annoksia. Sellaista ruokaa on paljon, mikä pitää nälkää. Noi sun pienet annokset useamman kerran päivässä on juuri niitä turhia välipaloja.
Ihminen tottuu vaikka söis vaan kerran päivässä, ja siitäkään ei tule ongelmia.
tahtoo välipalojen/tiheään syövien juttuja olla pikkuhiljaa lihominen, vaikak nälkää muka estävät.
maha tottuu pikkuhiljaa että aina ruokaa sulamassa ja vaatii vielä tiheemmin.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen tottuu vaikka söis vaan kerran päivässä, ja siitäkään ei tule ongelmia.
tahtoo välipalojen/tiheään syövien juttuja olla pikkuhiljaa lihominen, vaikak nälkää muka estävät.
maha tottuu pikkuhiljaa että aina ruokaa sulamassa ja vaatii vielä tiheemmin.
No enpä sanoisi niinkään. Minun vatsani on viikossa parissa tottunut pieniin annoksiin 5krt päivässä ja sen myötä painokin pudonnut.Ennen söin klo 9ja 12 ja sitten vasta illalla 21 aikaan järjetön nälkä.Nyt ei ole.
Monikaan ruoka ei pidä pitkään kylläisenä ja itse en ainakaan halua mätätä isoja annoksia.Joten pienet ankokset useamman kerran päivässä pitävät nälän kurissa eikä tule syötyä turhia välipaloja turhaan.