Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset: Miehen masturbointi

Vierailija
17.05.2006 |

Onko teistä kiihottavaa katsella kun miehenne masturboi?

Haluaisin ehdottaa tyttöystävalleni yhteis-sessioita ja kiinnoistaisi ensin tietää ihan näin yleisesti mitä mieltä naiset asiasta on.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mieheni tietääkin sen... Joskus kun minua väsyttäisi eikä just sillä hetkellä tekis seksiä mieli, mies sanoo " ei se haittaa, kulta, lepää vaan" ja alkaa runkata, siinä vieressäni. Se on NIIN kiihottavan näköistä, että nopeammin mua ei saa seksistä kiinnostumaankaan! Mies joka runkkaa, ja nauttii tottakai, itsehän hän parhaiten tietää, mikä hyvältä tuntuu, käsi käy rauhalliseen tahtiin, ja silmiin kohoaa kiimainen, pikkutuhma ja tyytyväinen ilme. Ei sellaisesta voi pitää näppejään ja suutaan erossa!

(Ihan pelkkä ajatuskin kostuttaa pikkuhousut :))

On meillä otettu yhteisiä hyväilyhetkiäkin, mutta kyllä ne aika lyhyeen jäävät, kun ollaan jo toistemme kimpussa :)

Vierailija
2/5 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään mun miehen käsistä ja kalusta erikseen, ja yhdessä ne on vielä upeampi näky.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

elän kaukosuhteessa ja kuolisin varmaan ilman nettiyhteyttä ja -yhdyntää...:) Masturboimme siis yhtä aikaa katsellen toisiamme webbikameroilla. Se tekee elämän jännittäväksi ja on TODELLA kiihottavaa!

Vierailija
4/5 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin runkkaan toisinaan vaimoni nähden...

Vierailija
5/5 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok ja kiihottavaakin...