Millaisia ihmisiä inhoat kaikista eniten?
Kommentit (37)
Miehiä tietysti.
WOMEN POWER!!!!!
Tää oli helppo!
Ylimielisiä. Olipa ylimielisyyden syynä raha, älykkyys, ulkonäkö mikä tahansa. (Tai siis kuvitellut raha, älykkyys, mikä tahansa.)
Kasvissyöjiä. Ihminen syö luonnostaan lihaa, eikä tähän maailmaan tarvita jotain rasittavia jeesustelijoita kieltämään sitä.
Periksiantamattomia ihmisiä, vaikka olisivat tosi väärässä heidän itsekin sen tietäen, niin silti eivät anna periksi.
Lääkkeiden ja alkoholin sekakäyttäjiä.
Pätemisenhaluisia kaikkitietäviä saivartelijoita jotka haluavat tietää "oikeat mielipiteet" ja lukevat ne oikeilta palstoilta. Sitten jakavat viisautensa muille ja haluavat veronmaksajan kustantavan "oikeassa olonsa" ja maailmanparannuksensa. Eräänlainen persoonallisuushäiriö etenkin nuorilla naisilla ja seniileillä tädeillä. Esim Minja Koskinen, sinnemäki ja Sunniva D.
KOMMUNISTIPERSUJA!!! KOMMUNISTIAGITAATTORI HALLA-AHOA!!!
Valehtelijoita, jankkaajia ja tunsin myös joskus ihmisen jolle alkoi sattua "vahinkoja" kun ei saanut tahtoaan läpi esim. tönäisi kerran minut alas rappusissa ja sormeni murtui.
Niitä, jotka yrittävät aina hyötyä muista ja vedättää muilla elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inhoan juoruajia. Siis sellaisia, jotka kailottavat toisten ihmisten asioita ja haluavat kertoa muille, miten heidän pitää ajatella jostain henkilöstä. Inhoan ylipäätään sitä, että toisilla on halu luonnehtia ihmiset jonkinlaisiksi ja vaahdota sitten tästä. Useimmat ihmiset nyt kuitenkin ovat monia asioita, eivät siis edusta pelkästään sitä huonointa ominaisuuttaan.
Tämä. Siinä on vaikeasti selitettävä asia esitetty selkeästi.
Tai ihan pahansuopuuttaan esittävät täysiä valheita "tietämistään" henkilöitä, esimerkiksi mainitsevat ihmisiä raiskaajiksi, homoseksuaaleiksi tai väkivaltaisiksi. "Mistä tiedät?"
"No kun kaikki sanoo niin!"
Onko vastuu kuulijan korvissa vai juoruajan suussa? Joka tapauksessa se ei ole viattomalla uhrilla.
Kännykkäriippuvaisia.
Itse lopetin kaiken muun toinnan kännyssä, paitsi SOITTAMISEN. Käytän kännyä pelkästään puheluita varten. Johon se on alunperin tarkoitettukin.
Juoruajat, petolliset, selän takana puhujat, netissä toisille pahaa mieltä tuottavat
Riippuu millä tuulella itse olen. Huonolla tuulella inhoan lähes kaikenlaisia ihmisiä. Hyvällä tuulella en inhoa ketään enkä mitään.